December, de feestmaand.

Gestart door Driver, 30 november 2020, 13:26:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

De feesten zullen voor de meeste mensen nogal tegen vallen denk ik, zeker voor de oudere alleenstaanden.

Koter

Voor de tweede dag op rij, koud, killig, nat weer.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede maar natte morgen allemaal. De feesten zullen inderdaad niet zijn wat ze geweest zijn maar er bestaat erger. Zelfs met de mogelijkheden die we dit jaar h-gaan hebben is het nog altijd meer en beter dan dat onze ouders het gehad hebben. Ik durf in ieder geval niet klagen...

xofie

lekker weertje hier en lekker aan het koken, varkensstoofvlees met champignons en coco'smelk

xofie

een van ons tweeen is dement, ik was er van overtuigd dat ik het vuur had laten opstaan toen we buitengingen, vuur stond af en mijne vent zegt dat hij het niet gedaan heeft, resultaat een ijskelder toen we binnenkwamen

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb deze morgen een goede tip gelezen voor mensen die moeten kiezen wie ze voor Kerstmis uitnodigen. Kan ja niet kiezen tussen je kleindochtertje of kleinzoontje, kies dan geen van beiden maar ontvang een dakloze.... :4_1_201:

Micmac

Citaat van: xofie op  1 december 2020, 23:00:17een van ons tweeen is dement, ik was er van overtuigd dat ik het vuur had laten opstaan toen we buitengingen, vuur stond af en mijne vent zegt dat hij het niet gedaan heeft, resultaat een ijskelder toen we binnenkwamen

Dat is een beetje vergeetachtigheid, met minder dingen tegelijk bezig zijn helpt meestal 

Flurk

Deze namiddag naar de kliniek bij de oogarts weeral een Anti Makula spuit (de 18 de) in mijn L.oog deze keer laten zetten. De rest van de dag en avond loop ik dus weeral in dikke mist..... :smil414ae0fb30e96: .

jerryke

goeiemorgen, vandaag is het de feestdag van de mijnwerkers de H. Barbara

barabas

Niet alleen van de mijnwerkers Jerry, ook van de scheikundigen, in mijn studententijd werd dit steevast gevierd.

jerryke

Citaat van: barabas op  4 december 2020, 10:59:46Niet alleen van de mijnwerkers Jerry, ook van de scheikundigen, in mijn studententijd werd dit steevast gevierd.

mijn vader was mijnwerker maar hij was ook nog jarig op die dag; indien hij nog leefde zou hij vandaag 111 jaar geworden zijn

kabar

Ik had al één jaar rookmelders liggen. Heb ze vandaag eindelijk geïnstalleerd. Binnen vijf jaar moet ik de batterijen vervangen.

xofie


jerryke

Citaat van: kabar op  4 december 2020, 16:36:20Ik had al één jaar rookmelders liggen. Heb ze vandaag eindelijk geïnstalleerd. Binnen vijf jaar moet ik de batterijen vervangen.

ge weet toch dat je die regelmatig moet testen  ;)

Micmac

4 december 2020, 18:39:58 #14 Laatste wijziging: 5 december 2020, 00:57:25 door Micmac
Citaat van: kabar op  4 december 2020, 16:36:20Ik had al één jaar rookmelders liggen. Heb ze vandaag eindelijk geïnstalleerd. Binnen vijf jaar moet ik de batterijen vervangen.

De goede gaan 10 jaar mee en hebben een CE-markering, men kan de batterij niet vervangen zodoende dat men de rookmelder na 10 jaar moet vervangen.