Oktober, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 30 september 2020, 22:23:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 17:24:37
Goedemiddag, mijn leefomgeving wordt ingepalmd door allerhande stockage, te gek voor woorden.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_94669575/fernand-huts-lacht-met-minister-dedonder-triest-dat-ze-haar-kat-stuurt?utm_source=hbvl&utm_medium=push&utm_campaign=webpush
Een prognostiekske maken over de datum dat regering Vivaldi-Marakech ter ziele gaat??????
De Croo maakt zijn naam van Liberale KAPITALIST en leugenaar al waar en snoeit al in de pensioenen van de zware beroepen. Dus degenen die hoopten dat he pensioen ging verhogen wezen gewaarschuwd .

xofie

vandaag naar de Centro Medico geweest, je mag daar niet binnen, alles is aan de deur te doen.   Ik zeg ik moet mijn dokter zien, daar komt niks van in huis h?, hij zal je wel bellen, ik zeg ik heb fysio nodig, ja dan moet je hem dat zeggen, heb ik al twee keer gedaan, nog steeds geen fysio. WAT EEN GEZEIK

Micmac

Citaat van: Flurk op  6 oktober 2020, 13:44:22
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 17:24:37
Goedemiddag, mijn leefomgeving wordt ingepalmd door allerhande stockage, te gek voor woorden.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_94669575/fernand-huts-lacht-met-minister-dedonder-triest-dat-ze-haar-kat-stuurt?utm_source=hbvl&utm_medium=push&utm_campaign=webpush
Een prognostiekske maken over de datum dat regering Vivaldi-Marakech ter ziele gaat??????
De Croo maakt zijn naam van Liberale KAPITALIST en leugenaar al waar en snoeit al in de pensioenen van de zware beroepen. Dus degenen die hoopten dat he pensioen ging verhogen wezen gewaarschuwd .

De soep word nooit zo warm gegeten als ze wordt uitgeschonken.

Micmac

Citaat van: xofie op  6 oktober 2020, 17:03:58
vandaag naar de Centro Medico geweest, je mag daar niet binnen, alles is aan de deur te doen.   Ik zeg ik moet mijn dokter zien, daar komt niks van in huis h?, hij zal je wel bellen, ik zeg ik heb fysio nodig, ja dan moet je hem dat zeggen, heb ik al twee keer gedaan, nog steeds geen fysio. WAT EEN GEZEIK

Het medisch centrum heeft zijn richtlijnen en die moeten gerespecteerd worden.

jerryke

Citaat van: Koter op  6 oktober 2020, 09:42:37
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 20:40:58
Citaat van: Koter op  5 oktober 2020, 18:37:29
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 17:24:37
Goedemiddag, mijn leefomgeving wordt ingepalmd door allerhande stockage, te gek voor woorden.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_94669575/fernand-huts-lacht-met-minister-dedonder-triest-dat-ze-haar-kat-stuurt?utm_source=hbvl&utm_medium=push&utm_campaign=webpush

En gij laat dat zo maar toe? Uw vrienden kunnen dat toch op 1, 2, 3 oplossen met hun en jouw connecties?

Het is wel mijn vriend Fernand Huts die dat hier neerpoot, hij denkt 200 jaar oud te worden.

Die ken ik ook heel goed. zo'n 7 jaar geleden heb ik nog veel met hem te maken gehad voor een proefproject voor katoennatie. Door Fernand heb ik ook Trump leren kennen, dat zijn goede vrienden.

ken die mensen helemaal niet, de volgende keer Micmac of Koter mij misschien eens voorstellen aan die heren  :angel:

xofie

goede middag, een heel gezellig weertje. De dokter zou mij vandaag bellen om de medicatie op te schrijven
die ik nodig heb, als jij telefoon hebt gekregen awel ik ook

xofie

voor strakjes, slaap lekker iedereen

Koter

Citaat van: jerryke op  7 oktober 2020, 10:23:55
Citaat van: Koter op  6 oktober 2020, 09:42:37
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 20:40:58
Citaat van: Koter op  5 oktober 2020, 18:37:29
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 17:24:37
Goedemiddag, mijn leefomgeving wordt ingepalmd door allerhande stockage, te gek voor woorden.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_94669575/fernand-huts-lacht-met-minister-dedonder-triest-dat-ze-haar-kat-stuurt?utm_source=hbvl&utm_medium=push&utm_campaign=webpush

En gij laat dat zo maar toe? Uw vrienden kunnen dat toch op 1, 2, 3 oplossen met hun en jouw connecties?

Het is wel mijn vriend Fernand Huts die dat hier neerpoot, hij denkt 200 jaar oud te worden.

Die ken ik ook heel goed. zo'n 7 jaar geleden heb ik nog veel met hem te maken gehad voor een proefproject voor katoennatie. Door Fernand heb ik ook Trump leren kennen, dat zijn goede vrienden.

ken die mensen helemaal niet, de volgende keer Micmac of Koter mij misschien eens voorstellen aan die heren  :angel:

Best kun je dat met Micmac overleggen. Ik ken den Huts beroepsmatig en het is ondertussen al enkele jaren geleden dat ik hem nog gezien heb. Micmac daarentegen is er goed mee bevriend, die zal wel een afspraakje kunnen regelen denk ik.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren de hele dag in het getouw geweest voor de school van de kleindochter. Vandaag rustdag. Als het niet regent deze namiddag met de hondjes stappen en deze avond skeeleren. Ik zou nog eens een poging moeten doen om dat stuk beeldhouwwerk af te werken dat nog op mijn werkbank ligt. Met die oogproblemen is dat compleet de hoek in geraakt.

xofie

vandaag terug naar de centro medico om een nieuwe afspraak te maken, de dokter heeft me niet gebeld, wat is er nu weer verkeerd gelopen pfffffff

Micmac

Goede avond, het herfstweer is aangebroken.

Flurk

Hier heeft het practisch de hele dag geregend dus de skeelers zijn aan de haak gehangen.... Op die stomme TV naar een film gekeken die ik al een paar keer gezien had . Had ook geen goesting om naar het atelierke te gaan....Herfstmoeheid??????

jerryke

Citaat van: Flurk op  9 oktober 2020, 12:16:49
Hier heeft het practisch de hele dag geregend dus de skeelers zijn aan de haak gehangen.... Op die stomme TV naar een film gekeken die ik al een paar keer gezien had . Had ook geen goesting om naar het atelierke te gaan....Herfstmoeheid??????

hier is het tot nu de hele morgen droog gebleven......de allerkleinste snottert een beetje en dan mogen ze niet naar school nu met de corona, dus heb ik maar speculaas met haar gebakken en ze zegt dat die heel lekker is  ;D

xofie

Hier in Spanje zijn ze allemaal helemaal happy vandaag de feestdag van Valencia en maandag de nationale feestdag, dus 4 dagen vrij
gelukkig hadden we het op tijd gezien en zijn donderdag boodschappen gaan doen

Micmac

10 oktober 2020, 16:06:41 #44 Laatste wijziging: 10 oktober 2020, 21:05:01 door Micmac
Goedemiddag, hier word een uurtje regen verwacht om 17.30 h , die weermannen zijn er alweer wreed naast geweest.

De regen had een beetje vertraging en was om 18.30 begonnen.