Oktober, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 30 september 2020, 22:23:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: jerryke op  3 oktober 2020, 14:31:24
Citaat van: Flurk op  3 oktober 2020, 12:49:39
Als enkele dagen niet buiten gekomen met de hondjes wegens de regen. Ze houden er absoluut niet van en ze worden wild als ik ze proberen een jasje aan te doen. Ondertussen zijn ze wel den ambetanterik aan het uithangen. Echt een balorige bende. .Probeer jullie ook bezig te houden h?....

als wij die van ons willen buiten laten als het regent, draait die zich gewoon om en komt terug binnen en bekijkt ons eens alsof hij wil zeggen laat jullie je maar nat worden maar ik niet



en waar gaan ze dan hun gevoeg doen ?? ?? ??

xofie

Net ons Vlo aan de lijn gehad, miezerig weer bij jullie, hier schijnt het zonnetje

xofie

Danny wou pepatjes in look mayonaisse, samenwerkende venootschap van gemaakt, hij de petatten geschild en afgegoten en ik de rest afgewerkt, zal lekker zijn

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 oktober 2020, 16:30:22
Citaat van: Micmac op  3 oktober 2020, 22:51:26
Citaat van: Flurk op  3 oktober 2020, 12:49:39
Als enkele dagen niet buiten gekomen met de hondjes wegens de regen. Ze houden er absoluut niet van en ze worden wild als ik ze proberen een jasje aan te doen. Ondertussen zijn ze wel den ambetanterik aan het uithangen. Echt een balorige bende. .Probeer jullie ook bezig te houden h?....

Ik heb het veel makkelijker, ik blaf zelf
Als je halve trouwboek er niet bij is zeker????? :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Nee, altijd als ik alleen ben.

Koter

De Frutters zijn terug boven water gekomen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  5 oktober 2020, 16:20:51
De Frutters zijn terug boven water gekomen.  ;D

er was een poging tot hacking en daarom heeft het datacenter de account stilgelegd

Micmac


xofie

niet gemerkt dat de Frutters er niet waren, ik zal in de keuken gestaan hebben

Koter

Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 17:24:37
Goedemiddag, mijn leefomgeving wordt ingepalmd door allerhande stockage, te gek voor woorden.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_94669575/fernand-huts-lacht-met-minister-dedonder-triest-dat-ze-haar-kat-stuurt?utm_source=hbvl&utm_medium=push&utm_campaign=webpush

En gij laat dat zo maar toe? Uw vrienden kunnen dat toch op 1, 2, 3 oplossen met hun en jouw connecties?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Donder en hevige plensbuien hier.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op  5 oktober 2020, 18:37:29
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 17:24:37
Goedemiddag, mijn leefomgeving wordt ingepalmd door allerhande stockage, te gek voor woorden.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_94669575/fernand-huts-lacht-met-minister-dedonder-triest-dat-ze-haar-kat-stuurt?utm_source=hbvl&utm_medium=push&utm_campaign=webpush

En gij laat dat zo maar toe? Uw vrienden kunnen dat toch op 1, 2, 3 oplossen met hun en jouw connecties?

Het is wel mijn vriend Fernand Huts die dat hier neerpoot, hij denkt 200 jaar oud te worden.

jerryke


Micmac

Citaat van: Koter op  5 oktober 2020, 20:21:45
Donder en hevige plensbuien hier.

Hier geen druppel gezien.

Koter

Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 20:40:58
Citaat van: Koter op  5 oktober 2020, 18:37:29
Citaat van: Micmac op  5 oktober 2020, 17:24:37
Goedemiddag, mijn leefomgeving wordt ingepalmd door allerhande stockage, te gek voor woorden.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201005_94669575/fernand-huts-lacht-met-minister-dedonder-triest-dat-ze-haar-kat-stuurt?utm_source=hbvl&utm_medium=push&utm_campaign=webpush

En gij laat dat zo maar toe? Uw vrienden kunnen dat toch op 1, 2, 3 oplossen met hun en jouw connecties?

Het is wel mijn vriend Fernand Huts die dat hier neerpoot, hij denkt 200 jaar oud te worden.

Die ken ik ook heel goed. zo'n 7 jaar geleden heb ik nog veel met hem te maken gehad voor een proefproject voor katoennatie. Door Fernand heb ik ook Trump leren kennen, dat zijn goede vrienden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: xofie op  4 oktober 2020, 18:56:24
Citaat van: jerryke op  3 oktober 2020, 14:31:24
Citaat van: Flurk op  3 oktober 2020, 12:49:39
Als enkele dagen niet buiten gekomen met de hondjes wegens de regen. Ze houden er absoluut niet van en ze worden wild als ik ze proberen een jasje aan te doen. Ondertussen zijn ze wel den ambetanterik aan het uithangen. Echt een balorige bende. .Probeer jullie ook bezig te houden h?....

als wij die van ons willen buiten laten als het regent, draait die zich gewoon om en komt terug binnen en bekijkt ons eens alsof hij wil zeggen laat jullie je maar nat worden maar ik niet



en waar gaan ze dan hun gevoeg doen ?? ?? ??
Met zachte dwang de deur uit duwen............... :4_1_72: