Oktober, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 30 september 2020, 22:23:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Benieuwd wat we deze maand gaan beleven, nieuwe regering, corona en wat nog meer.

Flurk

Het is dus duidelijk dat Magnette de beste politicus van Belgi? is. Hij heeft voor zijn mensen alle sociale departementen kunnen krijgen in ruil voor het Premierschap.....Ik wou dat we in Vlaanderen ook een Magnette hadden, die gaat tot het uiterste voor zijn mensen...

Flurk

Toch een leuke regenachtige dag gewenst aan iedereen. Deze namiddag mag ik nog eens naar de oogarts en injectie in mijn (deze keer) linker oog halen. (LMD =  Leeftijd gebonden macula degeneratie)
https://www.google.be/search?q=LMD&tbm=isch&hl=nl&chips=q:macula+degeneratie+rechte+lijnen+lmd,online_chips:macula+degeneratie,online_chips:krom&hl=nl&sa=X&ved=2ahUKEwimlf2G_pLsAhUPNuwKHfSKAc4Q4VZ6BAgBEBg&biw=1263&bih=623

Koter

Citaat van: Flurk op  1 oktober 2020, 12:29:27
Het is dus duidelijk dat Magnette de beste politicus van Belgi? is. Hij heeft voor zijn mensen alle sociale departementen kunnen krijgen in ruil voor het Premierschap.....Ik wou dat we in Vlaanderen ook een Magnette hadden, die gaat tot het uiterste voor zijn mensen...

Hier gaan ze tot het uiterste om hun zakken te vullen en daarom hebben ze Frank Vandenbroucke aangetrokken, een meester oplichter, bedrieger en fraudeur. Ik denk dat de sossen nooit zullen veranderen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

verlost van de plaatster en de pinnen een hele opluchting, nu die stijve pols terug soepel krijgen

xofie

Er wordt hier regen verwacht

Micmac

Goede middag, fijne regen oostenwind en een koele temperatuur zijn de dag-ingredienten .

xofie

Heel veel wind en 20 druppels gevallen

Flurk

Citaat van: xofie op  2 oktober 2020, 15:35:36
verlost van de plaatster en de pinnen een hele opluchting, nu die stijve pols terug soepel krijgen
Onderdompelen in goed warm water en ondertussen masseren en lichtjes proberen bewegen. Vier keer per dag. Zo heb ik een pols die 16 maand in de plaaster gelegen heeft zonder kin? (want dat bestond nog niet voor ne werkende mens) op drie maand perfect soepel gekregen. Niet zeuren als het wat pijn doet.....Succes

Flurk

Als enkele dagen niet buiten gekomen met de hondjes wegens de regen. Ze houden er absoluut niet van en ze worden wild als ik ze proberen een jasje aan te doen. Ondertussen zijn ze wel den ambetanterik aan het uithangen. Echt een balorige bende. .Probeer jullie ook bezig te houden h?....

jerryke

Citaat van: Flurk op  3 oktober 2020, 12:49:39
Als enkele dagen niet buiten gekomen met de hondjes wegens de regen. Ze houden er absoluut niet van en ze worden wild als ik ze proberen een jasje aan te doen. Ondertussen zijn ze wel den ambetanterik aan het uithangen. Echt een balorige bende. .Probeer jullie ook bezig te houden h?....

als wij die van ons willen buiten laten als het regent, draait die zich gewoon om en komt terug binnen en bekijkt ons eens alsof hij wil zeggen laat jullie je maar nat worden maar ik niet

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 oktober 2020, 12:49:39
Als enkele dagen niet buiten gekomen met de hondjes wegens de regen. Ze houden er absoluut niet van en ze worden wild als ik ze proberen een jasje aan te doen. Ondertussen zijn ze wel den ambetanterik aan het uithangen. Echt een balorige bende. .Probeer jullie ook bezig te houden h?....

Ik heb het veel makkelijker, ik blaf zelf

Micmac

Donald Trump heeft nu ook Corona.

Zo zie je maar weer, als je geld hebt kun je alles krijgen .

jerryke

krijg seffens onaangekondigde visite....maar snel een vlaai gebakken, had nog een rol bladerdeeg liggen, die blind gebakken...koude banketbakkersroom had ik ook nog, een appel gebakken met kaneel, banaan en annanas voor er boven op afgedekt met annanasgelei en seffens wat bloemsuiker erop en dat kan de tafel op, heb ook nog speculaas wat ik pas gebakken heb en dat moet voldoende zijn voor bij een tasje koffie  ;D

Flurk

Citaat van: Micmac op  3 oktober 2020, 22:51:26
Citaat van: Flurk op  3 oktober 2020, 12:49:39
Als enkele dagen niet buiten gekomen met de hondjes wegens de regen. Ze houden er absoluut niet van en ze worden wild als ik ze proberen een jasje aan te doen. Ondertussen zijn ze wel den ambetanterik aan het uithangen. Echt een balorige bende. .Probeer jullie ook bezig te houden h?....

Ik heb het veel makkelijker, ik blaf zelf
Als je halve trouwboek er niet bij is zeker????? :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: