Januari, de wolfsmaand.

Gestart door Driver, 30 december 2021, 12:26:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Micmac op 22 januari 2022, 00:12:09Goede morgen deze avond, alweer een mooie dag achter de rug en voor morgen heb ik volle zon besteld.

goeiemorgen, dan zal er toch nog veel moeten veranderen want momenteel is het maar 3° en bewolkt

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik stel vast dat het weer gelijk de regering is; één constante,het blijft grijs en miezerig, en de regering heeft blijkbaar maar één belangrijk punt meer op de agenda,... Covid 19... en verder niets meer. Zijn we daarvoor moeten gaan kiezen? Ik dacht dat een regering nog iets anders te doen had. Blijkbaar denk ik verkeerd. Maar wie ben ik?

stevens-willy

22 januari 2022, 12:28:45 #107 Laatste wijziging: 22 januari 2022, 12:31:39 door stevens-willy
 :hi_smiley:  Goede morgen, Hier in zuid Limburg is het ook maar grijs, geen zon te zien.
Gister namiddag, rond 14 uur ging ik mijn trip maken en langs de weg stonden er plassen water die dicht gevroren waren.
Toen ik thuis kwam keek ik op de thermometers en die gaf +6°.
Dan had het toch goed gevroren voor om 14 uur noch ijs op het water te staan, het is mijn eerste keer dat ik dit tegen kom deze winter.

Willy

Micmac

Citaat van: jerryke op 22 januari 2022, 09:08:50
Citaat van: Micmac op 22 januari 2022, 00:12:09Goede morgen deze avond, alweer een mooie dag achter de rug en voor morgen heb ik volle zon besteld.

goeiemorgen, dan zal er toch nog veel moeten veranderen want momenteel is het maar 3° en bewolkt

Zal ze eens gaan halen sé.

jerryke

Citaat van: Micmac op 22 januari 2022, 12:58:26
Citaat van: jerryke op 22 januari 2022, 09:08:50
Citaat van: Micmac op 22 januari 2022, 00:12:09Goede morgen deze avond, alweer een mooie dag achter de rug en voor morgen heb ik volle zon besteld.

goeiemorgen, dan zal er toch nog veel moeten veranderen want momenteel is het maar 3° en bewolkt

Zal ze eens gaan halen sé.
heb zitten te wachten op de zon, maar noppens nog maar steeds 5° en bewolkt

Micmac

Citaat van: jerryke op 22 januari 2022, 14:42:13
Citaat van: Micmac op 22 januari 2022, 12:58:26
Citaat van: jerryke op 22 januari 2022, 09:08:50
Citaat van: Micmac op 22 januari 2022, 00:12:09Goede morgen deze avond, alweer een mooie dag achter de rug en voor morgen heb ik volle zon besteld.

goeiemorgen, dan zal er toch nog veel moeten veranderen want momenteel is het maar 3° en bewolkt

Zal ze eens gaan halen sé.
heb zitten te wachten op de zon, maar noppens nog maar steeds 5° en bewolkt

Vond nergens spinazie, Popeye was niet sterk genoeg, doch nu is het 6° het heeft iets uitgehaald.

xofie

Vandaag Belgendag, grijs en regen de godsganse dag

Flurk

Ik ga grijs een mooie kleur beginnen vinden want anders ga ik depressief worden. :smil414ae0fb30e96: Prettige dag quandmême.

jerryke

Citaat van: Flurk op 23 januari 2022, 12:19:24Ik ga grijs een mooie kleur beginnen vinden want anders ga ik depressief worden. :smil414ae0fb30e96: Prettige dag quandmême.

hier dezelfde kleur, grijs en bewolkt

barabas

23 januari 2022, 12:38:54 #114 Laatste wijziging: 23 januari 2022, 12:41:25 door barabas
Hier ook nog maar eens grijs, 7°. Voor mij opperbest zoalg het maar niet gaat vriezen, regenen en/of sneeuwen.

Volgende week leggen ze hier een nieuwe oprit en dan kan ik dat allemaal missen.

jerryke


stevens-willy

 :hi_smiley:  Hier ook grijs en een temperatuur van 4°.

Willy

xofie

troost jullie hier is het ook grijs en regen bij 12°

Flurk

Vandaag beter weer....Beloofd... Ik moet seffes de loodgieter uithangen. Het binnenwerk van de spoelban van een toilet is versleten . Ik ben ens curieus om welk uur ik een gootlieter ga moeten bellen   euuuh of is het loodgieter? :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 januari 2022, 12:05:02Vandaag beter weer....Beloofd... Ik moet seffes de loodgieter uithangen. Het binnenwerk van de spoelban van een toilet is versleten . Ik ben ens curieus om welk uur ik een gootlieter ga moeten bellen   euuuh of is het loodgieter? :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

oei en is het een oudere spoelbak ? kun je beter dadelijk de loodgieter bellen want ik vrees ervoor dat je niet veel vervangstukken gaat vinden .... allee dat beter weer ben ik toch al tevreden mee, het is hier 4° en deels zonnig