Wat maakt je blij?

Gestart door Koter, 8 februari 2009, 15:51:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Koter

Dat Flurk hier zijn werken gaat laten zien.  :d_clap_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

..... dat Flurk zijn werk weer zichtbaar zijn geworden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

......... dat Flurk er alle dagen nieuwe bij zet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Nu ben ik al vijftien jaar op pensioen, ik heb Edushock dus op een andere manier gelezen dan iemand die aan het begin van zijn carrière staat of op een gevorderde leeftijd nog moet bijscholen en dat maakt me blij.

Koter

Citaat van: Micmac op 23 december 2014, 00:38:13
Nu ben ik al vijftien jaar op pensioen, ik heb Edushock dus op een andere manier gelezen dan iemand die aan het begin van zijn carrière staat of op een gevorderde leeftijd nog moet bijscholen en dat maakt me blij.

Ik vraag mij toch af waar ge die tijd allemaal haalt. Boedhisme studeren, (geheim) agent spelen, hobby koken, met de bus rijden, enz...... en nu ook nog dit werk lezen?
Wat staat daar eigenlijk in?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Dat is maar een "Breinoptimizer"

Micmac

Vanmorgen nog eens de Rally crack kunnen uithangen op de vers besneeuwde en onbereden wegen, je waant je wel in Zweden en ik kon er niet genoeg van krijgen en dit zonder vrees voor politie of ander onzinnige apparatuur die een mens het leven vergallen, ja het kan nog in Belgiksken daar de meeste mensen hun stalen ros op stal lieten staan, ik voelde mij al direct twintig jaar jonger, en zo eens de achttien-jarige onbezonnen idioot uithangen doet wonderen, ik voel me als herboren.

Koter

Citaat van: Micmac op 24 januari 2015, 18:46:37
Vanmorgen nog eens de Rally crack kunnen uithangen op de vers besneeuwde en onbereden wegen, je waant je wel in Zweden en ik kon er niet genoeg van krijgen en dit zonder vrees voor politie of ander onzinnige apparatuur die een mens het leven vergallen, ja het kan nog in Belgiksken daar de meeste mensen hun stalen ros op stal lieten staan, ik voelde mij al direct twintig jaar jonger, en zo eens de achttien-jarige onbezonnen idioot uithangen doet wonderen, ik voel me als herboren.

Als je wil zoek ik het adres van de dichtstbij wonende psychiater wel eens voor u op Micmac.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

der staat een varkensgebraad in de oven in een knorr zak, ben eens benieuwd de vorigen kwamen van Maggi

Micmac

Citaat van: xofie op  1 februari 2015, 17:36:30
der staat een varkensgebraad in de oven in een knorr zak, ben eens benieuwd de vorigen kwamen van Maggi

Die kruiden gaan de boel verstoren, varkensgebraad met eigen tuinkruiden is zeker zo goed.

xofie


Micmac

Citaat van: xofie op  1 februari 2015, 21:14:39
't was toch lekker

Zoveel te beter, de labo's van Knor worden alsmaar beter.

Mathieu

Citaat van: xofie op  1 februari 2015, 17:36:30
der staat een varkensgebraad in de oven in een knorr zak, ben eens benieuwd de vorigen kwamen van Maggi

van .......... Deblock of wat?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.