Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 28 februari 2022, 15:15:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 17 maart 2022, 11:50:09
Citaat van: barabas op 17 maart 2022, 10:32:15Een paar jaar geleden moest ik ook zo'n marteling ondergaan. Ik kreeg toen Brufen mee als pijnstiller.
:hi_smiley: Goede morgen, bedank barabas voor u antwoordt, het gaat vandaag een heel goed, deze nacht goed geslapen, het enigste waar ik nu last van heb is het eten :smil414ae0fb30e96: maar dat zal ook wel beteren, het is genaaid met vijf draden.

Willy   
amai dan hebben ze toch goed tussen gehad

stevens-willy

Het geen ik moet innemen voor de pijn is, Brufen forte 600 mg en voor de ontsteking Amoclane EG 875/125 mg.
Die voor de pijn had ik er gisteren twee van genomen en geslapen gelijk een roos.

Willy

xofie

Citaat van: stevens-willy op 17 maart 2022, 12:32:24Het geen ik moet innemen voor de pijn is, Brufen forte 600 mg en voor de ontsteking Amoclane EG 875/125 mg.
Die voor de pijn had ik er gisteren twee van genomen en geslapen gelijk een roos.

Willy


spoedig herstel

stevens-willy

Citaat van: xofie op 17 maart 2022, 14:45:59
Citaat van: stevens-willy op 17 maart 2022, 12:32:24Het geen ik moet innemen voor de pijn is, Brufen forte 600 mg en voor de ontsteking Amoclane EG 875/125 mg.
Die voor de pijn had ik er gisteren twee van genomen en geslapen gelijk een roos.

Willy


spoedig herstel


Dank U Fieke.

Willy

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, het zonnetje is weer van de partij, met een temperatuur van 9.5° dat het zo maar blijf.
Om 14 uur gaan we naar Heers sporthal een koffie drinken, daarna ga ik een toer maken over Klein Gelmen en naar huis, goed voor 5824.51m en mijn dag zit er weer op.
Flurk heeft hem ook van maand vergist, groeten aan ieder die hier lezen. :Koffie2520drinken:

Willy

jerryke

vandaag iets uitgeprobeerd, en ze waren lekker  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. Heb ik me van maand vergist voor WAT OF WIE,,,,,,..... :denken:  :denken:

Flurk

Goede morgen allemaal. Als er iemand is die zich vergist heeft is het wel de weerman. Hier is het juist gestopt met sneeuwen. Grote dikke vlokken maar het blijft gelukkig niet liggen. Mijn grootmoeder (die bij leven heel wat van planten en van de natuur kende) gebruikte dat op een brandwonde. (met een Leuvense stoof gebeurde dat regelmatig eens)    indertijd zou ze nu buiten haar flessen MAARTSNEEUWWATER aan het vullen geweest zijn . Vroeger mocht ge op een brandwonde geen water gebruiken,...............Behalve MAARTSNEEUWWATER;  :a_thumbsup_20:

jerryke

Citaat van: Flurk op 20 maart 2022, 11:55:56Goede morgen allemaal. Als er iemand is die zich vergist heeft is het wel de weerman. Hier is het juist gestopt met sneeuwen. Grote dikke vlokken maar het blijft gelukkig niet liggen. Mijn grootmoeder (die bij leven heel wat van planten en van de natuur kende) gebruikte dat op een brandwonde. (met een Leuvense stoof gebeurde dat regelmatig eens)    indertijd zou ze nu buiten haar flessen MAARTSNEEUWWATER aan het vullen geweest zijn . Vroeger mocht ge op een brandwonde geen water gebruiken,...............Behalve MAARTSNEEUWWATER;  :a_thumbsup_20:
hier was het vanmorgen (6.30u) ook een klein beetje hele fijne sneeuw, onze Spike vond dat fijn

Micmac

Citaat van: Flurk op 20 maart 2022, 11:55:56Goede morgen allemaal. Als er iemand is die zich vergist heeft is het wel de weerman. Hier is het juist gestopt met sneeuwen. Grote dikke vlokken maar het blijft gelukkig niet liggen. Mijn grootmoeder (die bij leven heel wat van planten en van de natuur kende) gebruikte dat op een brandwonde. (met een Leuvense stoof gebeurde dat regelmatig eens)    indertijd zou ze nu buiten haar flessen MAARTSNEEUWWATER aan het vullen geweest zijn . Vroeger mocht ge op een brandwonde geen water gebruiken,...............Behalve MAARTSNEEUWWATER;  :a_thumbsup_20:

Goedemorgen, dit verhaal klopt inderdaad.

https://vakleu.wordpress.com/2013/03/10/156/

Flurk

Goede morgen allemaal. Wat bezielt onze jeugd tegenwoordig. Vechtpartijen , plunderen tijdens betogingen, en nu die aanslag op die Carnavalisten. Waar is de tijd dat we met de knikkers speelden er er nog geen drugs op straat verkocht werden.

stevens-willy

 :hi_smiley:  goed namiddag, heb hier een weggevertje, een elektrische kettingzaag is maar een keer gebruik voor een boom stuk te zagen.
Ze is twee jaar out, zoals nieuw ge ziet er niet aan dat ze gebruik is, U kunt ze krijgen voor €50.

 https://i.postimg.cc/ryZKTvWq/IMG-0002.jpg

https://i.postimg.cc/SNXjxD7C/IMG-0003.jpg

Willy
 

xofie

Citaat van: Flurk op 21 maart 2022, 11:24:18Goede morgen allemaal. Wat bezielt onze jeugd tegenwoordig. Vechtpartijen , plunderen tijdens betogingen, en nu die aanslag op die Carnavalisten. Waar is de tijd dat we met de knikkers speelden er er nog geen drugs op straat verkocht werden.


dat is onze jeugd niet

xofie

stuur die zon eens terug aub

jerryke

Citaat van: xofie op 22 maart 2022, 15:26:47stuur die zon eens terug aub
waarom, laat ze hier ook maar eens schijnen, het is nu 19° hier  ;D