Mei, de bloeimaand

Gestart door Mathieu, 1 mei 2023, 11:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie

gisteren aren de frutters niet bereikbaar voor mij

Micmac

Goedeavond, ga aan het Weekend beginnen, misschien een beetje te vroeg maar ik ge er een een vier daagse van maken.

jerryke

Citaat van: Micmac op 11 mei 2023, 20:03:11Goedeavond, ga aan het Weekend beginnen, misschien een beetje te vroeg maar ik ge er een een vier daagse van maken.
Goede morgen, waw tof geniet ervan Micmac  :a_thumbsup_20:

Flurk

Goede morgen allemaal. Pokkenweer......Gisterenvoormiddag weer met goede moed aan de tuin bezig geweest tot de middag. Dan is het beginnen regenen en het is niet meer gestopt. Nu regent het ook al de hele morgen en het ziet er niet naar uit dat het voor de late namiddag gaat stoppen. Ondetussen blijft het onkruid wel welig verder tieren.
Als het zo voortgaat doe ik gelijk mijn ecologishe buur. Laten groeien wat groeit waar het groeit en er je niets van aantrekken.
Allé, maak er toch een prettige dag van .

Micmac

Goedemiddag, hier gaan we stortbuien krijgen vanaf 18.30 tot 20.15 uur, het is de hele dag droog gebleven met zo'n 19°.

Flurk

Goede morgen onder een stralende zon allemaal.Toerke door de ti-uin gemaakt maar alles is zeikesnat en de grond is meer modder dan aarde.Dus er in werken en schofelene is niet voor direct. Dan maar een ochtendwandeling maken met de hondjes.
Gisteren voor de eerste keer in jaren naar het centrum van Mechelen geweest. Ongelooflijk hoe die stad veanderd is. Burgemeester Somers is in mijn ogen wel een kwal maar blijkbaar heeft hij voor d stad toch veel positiefs gedaan. De Vloeten zijn voor het grootste gedaalte terug open en de huizen en straten en pleinen zijn opgekuist. De Vismarkt is een toeristische atractie geworden met zijn vele gezellige restaurantjes en terrasjes. Wij zijn binnengevallen in een Turks restaurant . Prettige ervaring, goed eten verzorgde bediening en vriendelijke gezichten en bij prijs. Helemaal iets anders dan ik van Turken die ik ken gewoon ben. Zeker voor herhaling vatbaar.
Allé, dat was het weer , prettige dag allemaal.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, een prettig weertje, ben al naar de Apotheker en baker geweest dat met een stalende zon bij 18°C.

Willy

xofie

eindelijk regen gehad, veel te veel in een keer en problemen met elektriciteit, deze nacht stroom 5 keer uitgevallen, heel vervelend 's nachts, dan slaap je en wordt je wakker omdat de kamer baadt in het licht

xofie

Vanavond songfestival !!!! zie ik altijd graag naar

xofie

vanaf woensdag krijgen we 5 dagen regen

jerryke

Zou je het geloven maar hier regent het en geen zon zoals ze voorspeld hadden  :Doh3:

Koter

Citaat van: jerryke op 13 mei 2023, 18:28:05Zou je het geloven maar hier regent het en geen zon zoals ze voorspeld hadden  :Doh3:

Hier heel de dag stralend warm weer tot 16.30 dan begon het te regenen juist wanneer de kleindochter met haar klas optraden voor het schoolfeest.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

13 mei 2023, 22:12:22 #72 Laatste wijziging: 13 mei 2023, 22:23:26 door xofie
Verdorie hier weer regen en geen signaal op tv, grrrrrrrrrrr, ik wil het songfestival zien en kan het alleen op computer bekijken als ik een adres heb in België

Micmac

Citaat van: xofie op 13 mei 2023, 22:12:22Verdorie hier weer regen en geen signaal op tv, grrrrrrrrrrr, ik wil het songfestival zien en kan het alleen op computer bekijken als ik een adres heb in België

Via VRT1 zou dat moeten lukken, opletten ze zijn van naam veranderd, één is nu VRT 1

jerryke

Een fijne moederdag aan alle die mama zijn  :bloem:  :bloem:  :bloem: