December, dewintermaand.

Gestart door Driver, 30 november 2023, 13:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie


Micmac

Goede middag , de riem er afgegooid voor deze week.

Mathieu

Goede avond, koude wind vandaag en dus veel binnen gebleven. Ik ga jullie een rustige nacht toewensen en zachte dromen. Tot morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen.
Ik hoor of lees juist dat enkele leden niet meer kunnen inloggen nadat ze melding gekregen hebben dat er iemand anders heeft willen inloggen op hun gegevens. Bij mij was het ook zo maar ik kan er dus wel nog in. Zijn er nog leden die een dergelijk bericht gekregen hebben en wat kan er evenueel aan gedaan worden?? Bij er uit gaan en dan even later terug opnieuw inloggen zou het ook kunnen verholpen zijn, maar daar ben ik niet zeker van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Hier is het amper 5 gr buiten en een lichte kille wind. Niet aangenaam buiten. Nog een aangename en prettige zaterdag gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Kom net binnen doch onderweg was het constant 10 graden wat warm is voor nacht te zijn.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Hier is het dan wel nat maar toch 10 gr. Blijkbaar hebben enkele collega's de juiste weg nog niet terug gevonden naar hier. Laten we hopen dat het snel weer in orde komt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 10 december 2023, 11:54:17Goede morgen allemaal. Hier is het dan wel nat maar toch 10 gr. Blijkbaar hebben enkele collega's de juiste weg nog niet terug gevonden naar hier. Laten we hopen dat het snel weer in orde komt.

Dat je niemand ziet op het forum is omdat er een fout in zit, je geraakt hier alleen op met de onbeveiligde versie. Ik gebruik nu de onbeveiligde om hier te komen.

Mathieu ze jij bovenaan links niet in het rood staan niet beveiligd?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

10 december 2023, 12:41:38 #53 Laatste wijziging: 10 december 2023, 12:43:33 door Micmac
Citaat van: Koter op 10 december 2023, 12:23:40
Citaat van: Mathieu op 10 december 2023, 11:54:17Goede morgen allemaal. Hier is het dan wel nat maar toch 10 gr. Blijkbaar hebben enkele collega's de juiste weg nog niet terug gevonden naar hier. Laten we hopen dat het snel weer in orde komt.

Dat je niemand ziet op het forum is omdat er een fout in zit, je geraakt hier alleen op met de onbeveiligde versie. Ik gebruik nu de onbeveiligde om hier te komen.

Mathieu ze jij bovenaan links niet in het rood staan niet beveiligd?

Er zit geen reclame op en geen trackers, het is dus relatief veilig.
Alleen spijtig voor inloggers of meelezers .

Mathieu

Citaat van: Koter op 10 december 2023, 12:23:40
Citaat van: Mathieu op 10 december 2023, 11:54:17Goede morgen allemaal. Hier is het dan wel nat maar toch 10 gr. Blijkbaar hebben enkele collega's de juiste weg nog niet terug gevonden naar hier. Laten we hopen dat het snel weer in orde komt.

Dat je niemand ziet op het forum is omdat er een fout in zit, je geraakt hier alleen op met de onbeveiligde versie. Ik gebruik nu de onbeveiligde om hier te komen.

Mathieu ze jij bovenaan links niet in het rood staan niet beveiligd?

Goede morgen en " neen " dat zie ik hier nergens staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen allemaal en hier is het nat en kil, motregen en die verdomde koude wind. Amper 10 Gr maar dat zou normaal zijn voor de tijd van het jaar. Of zou er nu sneeuw moeten liggen, niet dat ik daar naar verlang, liever niet dan wel, maar was dat vroeger niet zo??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goede avond, door de opwarming van de aarde veranderd sneeuw in regen, doch dat heeft het voordeel, er moet minder gestrooid worden, minder zout is goed voor het grondwater.

Mathieu

Goede morgen en precies minder koud buiten dan gisteren. Vochtig weer dat wel maar geen regen. Niet strooien is ook goed voor de carroserie van de wagen en niet zo dikwijls naar de carwash moeten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Koter op 10 december 2023, 12:23:40
Citaat van: Mathieu op 10 december 2023, 11:54:17Goede morgen allemaal. Hier is het dan wel nat maar toch 10 gr. Blijkbaar hebben enkele collega's de juiste weg nog niet terug gevonden naar hier. Laten we hopen dat het snel weer in orde komt.

Dat je niemand ziet op het forum is omdat er een fout in zit, je geraakt hier alleen op met de onbeveiligde versie. Ik gebruik nu de onbeveiligde om hier te komen.

Mathieu ze jij bovenaan links niet in het rood staan niet beveiligd?

Het eigenaardige is dat wanneer ik gewoon " De Frutters wil openen via Google dat ik er ook niet in geraakt en wanneer ik de verbinding gebruik die staat in mijn " favorieten " dat probleemloos gaat. Dus gebruik ik deze laatste.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Voor HTTP staat een driehoekje  met erachter "Niet beveiligd"