Augustus, tweede vakantiemaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2020, 20:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Micmac op 12 augustus 2020, 19:59:04
Citaat van: Flurk op 12 augustus 2020, 18:25:43
Citaat van: Micmac op 11 augustus 2020, 21:25:57
Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.
Blijkbaar heeft rijk zijn dan toch zijn schone kanten........... :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Je moet niet rijk zijn om te krijgen wat je wil, het is enkel een soort zelfhypnose.

vraagje... hoe doe je dat, wil dat ook wel kunnen  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 12 augustus 2020, 20:55:59
Citaat van: Micmac op 12 augustus 2020, 19:59:04
Citaat van: Flurk op 12 augustus 2020, 18:25:43
Citaat van: Micmac op 11 augustus 2020, 21:25:57
Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.
Blijkbaar heeft rijk zijn dan toch zijn schone kanten........... :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Je moet niet rijk zijn om te krijgen wat je wil, het is enkel een soort zelfhypnose.

vraagje... hoe doe je dat, wil dat ook wel kunnen  ;D

Het onderbewuste of zesde zintuig inschakelen is vrij eenvoudig doch het is nogal lui in de beginperiode, ikzelf kocht in Januari drie farde's cigaren en zij tegen mijn vrouw, " kijk die laatste cigaar van deze drie farde's is de laatste cigaar die ik rook" , dit was in januari 2008 en heb sinds geen cigaar of andere rookartikelen gerookt, het is de wilskracht van het zesde zintuig, ik had gewoon doorgerookt zoals anders tot die laaste cigaar en daar was het stopcommando, het werkte gewoon vanzelf .
Nu kun je dat op verschillende dingen toepassen maar de drang om dat doel te bereiken moet er zijn, gewoon de werking van het zesde zintuig, wat voor velen een onbekende is terwijl het gewoon 24/24 bij je is .

https://hypnose.rustpunt.be/zelfhypnose/hoe-werkt-zelfhypnose.html

xofie

iik heb een halve plaaster met verband er rond   ma, woe en vrij wordt die eraf gehaald en de wonden van de drie pinnen grereinigd
ik ga enkek maandag en vrijdag ieder overhande dag vind ik overdreven

Micmac

13 augustus 2020, 23:44:07 #63 Laatste wijziging: 14 augustus 2020, 11:05:17 door Micmac
Citaat van: xofie op 13 augustus 2020, 21:57:54
iik heb een halve plaaster met verband er rond   ma, woe en vrij wordt die eraf gehaald en de wonden van de drie pinnen grereinigd
ik ga enkek maandag en vrijdag ieder overhande dag vind ik overdreven

Dat is om verzwering te voorkomen dat je drie dagen per week moet gaan, je kan beter goed verzorgd worden om etteren tegen te gaan.

jerryke

Citaat van: xofie op 13 augustus 2020, 21:57:54
iik heb een halve plaaster met verband er rond   ma, woe en vrij wordt die eraf gehaald en de wonden van de drie pinnen grereinigd
ik ga enkek maandag en vrijdag ieder overhande dag vind ik overdreven

goede morgen..... waar heb je die pinnen zitten ? ik zou toch de raad van de arts opvolgen om nadien geen problemen meer te hebben

Micmac

Goede Zonnige morgen, terug een beetje normale temperaturen , doch in de namiddag weer kans op hevige onweersbuien en sterke wind.

Micmac

Goedeavond, eindelijk terug belgisch weer

jerryke

Citaat van: Micmac op 15 augustus 2020, 22:39:48
Goedeavond, eindelijk terug belgisch weer
goeiemorgen, inderdaad maar ik mis dat spatje regen toch wat erbij hoort

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Koter het amusement en laat et jullie smaken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 16 augustus 2020, 08:48:36
Citaat van: Micmac op 15 augustus 2020, 22:39:48
Goedeavond, eindelijk terug belgisch weer
goeiemorgen, inderdaad maar ik mis dat spatje regen toch wat erbij hoort

Hier ook gen druppel hemelwater waar te neme. Wel in de verte het geluid van de donder, maar dat is voorlopi ook alles.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

hier nog steeds spaans weer 37 graden

Flurk

16 augustus 2020, 19:41:40 #72 Laatste wijziging: 16 augustus 2020, 19:44:14 door Flurk
Citaat van: xofie op 13 augustus 2020, 21:57:54
iik heb een halve plaaster met verband er rond   ma, woe en vrij wordt die eraf gehaald en de wonden van de drie pinnen grereinigd
ik ga enkek maandag en vrijdag ieder overhande dag vind ik overdreven
De moeder van mijn overburen heft een nieuwe knie gekregen en is na enkele beurten gestopt met kine. Nu kan ze niet meer gaan en gaan ze haar knie terug moeten "breken" heet dat om dan terug te leren gaan.
Niet degelijk laten verzorgen is om problemen vragen Fieke.... Doen dus....
Ge kunt natuurlijk ook , zoals uzelf hynotiseren en dus denken dat ge dat graag doet.

Koter

Hier is het juist gestopt met gieten. Dit was een waterval die haar water een half uur heeft laten vallen met het nodige klank- en lichtspel er bij. Ik denk dat er hier in de buurt ook enkele bliksems zijn ingeslagen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 16 augustus 2020, 20:19:24
Hier is het juist gestopt met gieten. Dit was een waterval die haar water een half uur heeft laten vallen met het nodige klank- en lichtspel er bij. Ik denk dat er hier in de buurt ook enkele bliksems zijn ingeslagen.

:Doh3: :Doh3: :Doh3:wat doen wij verkeerd  :Doh3: ze zijn ons weer vergeten hier