Augustus, tweede vakantiemaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2020, 20:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op 10 augustus 2020, 14:31:10
Kan iedereen zich verwarmen????? :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:


pppfffttt ik heb de verwarming al op 5 graden gezet, maar de temperatuur blijft veeeeeel hoger dan ik vraag ....zou de ketel soms kapot zijn  :Doh3:

jerryke

heb een nieuw zwembad gekocht..... doe ik de verpakking open....potdorie kan ik het al terug brengen, hebben ze toch niet vergeten het water erbij te doen  :Doh3:

jerryke

stel je eens voor dat er buiten 1meter sneeuw ligt en dat je met deze hitte sneeuw moest gaan ruimen .... pppfffttt dat zou zweten worden  ;D

Flurk

Ik ben daarjuist tegen een muur gelopen. Blijkt dat ik geen airco thuis heb en dat ik sedert deze morgen in een huis met airo gezeten heb; Dus als ik buitenkwam was het net of ik tegen een muur liep. Dus voor mij toch maar geen airco.

Micmac

Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.

xofie

Citaat van: jerryke op  9 augustus 2020, 20:42:53
Citaat van: xofie op  9 augustus 2020, 15:44:44
te vroeg naar huis gekomen, helse nacht gehad

heb je geen pijnmedicatie meegekregen ?

jaja en neem nu het dubbele van voorgeschreven, niet vergeten dat ik al 5 weken pillen nam voor gebroken schouder, dus min of meer aan gewend al

xofie

Citaat van: Micmac op 11 augustus 2020, 21:25:57
Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.

o geweldig ik heb hier de keuze uit cool of dry

Koter

Gisteren avond heeft het hier lelijk gedaan. Een zondvloed met heel veel geluid.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 12 augustus 2020, 12:27:53
Gisteren avond heeft het hier lelijk gedaan. Een zondvloed met heel veel geluid.


pppfffttt hier niks, nothing ,rien, nichts

Koter

Citaat van: jerryke op 12 augustus 2020, 12:57:32
Citaat van: Koter op 12 augustus 2020, 12:27:53
Gisteren avond heeft het hier lelijk gedaan. Een zondvloed met heel veel geluid.


pppfffttt hier niks, nothing ,rien, nichts

Hou u dan maar al vast. Vanaf deze middag tot vannacht zou het lelijk kunnen doen over het centrum en het oosten van het land.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 12 augustus 2020, 13:11:24
Citaat van: jerryke op 12 augustus 2020, 12:57:32
Citaat van: Koter op 12 augustus 2020, 12:27:53
Gisteren avond heeft het hier lelijk gedaan. Een zondvloed met heel veel geluid.


pppfffttt hier niks, nothing ,rien, nichts

Hou u dan maar al vast. Vanaf deze middag tot vannacht zou het lelijk kunnen doen over het centrum en het oosten van het land.
hier momenteel in de schaduw 31 graden  :Doh3:

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Bij ons nog steeds geen druppel gevallen. Op de buienradar is momenteel ook nies te zien, dus ga ik deze avond voor de laatste keer onze regenput aanspreken en dan is het gedaan tot de volgende regenvlaag.

Flurk

Citaat van: Micmac op 11 augustus 2020, 21:25:57
Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.
Blijkbaar heeft rijk zijn dan toch zijn schone kanten........... :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 12 augustus 2020, 18:25:43
Citaat van: Micmac op 11 augustus 2020, 21:25:57
Goede avond, gelukkig geen warmteproblemen hier, met een thermisch, akoestisch en vochtregulerende airco is het perfect, dit zijn slimme toestellen met sensors die de juiste temperatuur koppelen met de juiste vochtigheidsgraad, alle voertuigen vanaf euro 6 kunnen hiermee uitgerust zijn of worden.
Blijkbaar heeft rijk zijn dan toch zijn schone kanten........... :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Je moet niet rijk zijn om te krijgen wat je wil, het is enkel een soort zelfhypnose.