Goed nieuws-show

Gestart door Koter, 23 februari 2012, 14:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Nog 5 dagen werken en ik heb 14 dagen verlof  :Tasty:

Hoe kan dat nu? Gisteren waren het ook nog 5 dagen.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Moette gaa ni staken?

Koter

Citaat van: barabas op 13 december 2014, 13:51:24
Moette gaa ni staken?

Nee, ik doe niet mee met die onnozelaars. Al de schade die door deze stakingen voortkomen zal op de kap van de werkende mens komen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 13 december 2014, 13:53:58
Citaat van: barabas op 13 december 2014, 13:51:24
Moette gaa ni staken?

Nee, ik doe niet mee met die onnozelaars. Al de schade die door deze stakingen voortkomen zal op de kap van de werkende mens komen.

dat staken haalt ook niets meer uit, ze ergeren alleen maar de gewone mensen mee .....eens kijken of die stakers nog zo gek zouden zijn moesten ze geen stakerspremie meer krijgen

Koter

Juist Jerryke. Staken is niet meer van deze tijd. Vakbonden organiseren die stakingen om ons te laten geloven dat we ze nodig hebben, maar wat doen ze voor de werkende mens, buiten het stempelgeld uit te betalen? En dat uitbetalen hoeft helemaal niet door de vakbonden te gebeuren, daar zijn instanties genoeg voor.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 13 december 2014, 14:31:12
Juist Jerryke. Staken is niet meer van deze tijd. Vakbonden organiseren die stakingen om ons te laten geloven dat we ze nodig hebben, maar wat doen ze voor de werkende mens, buiten het stempelgeld uit te betalen? En dat uitbetalen hoeft helemaal niet door de vakbonden te gebeuren, daar zijn instanties genoeg voor.
vroeger toen er werk genoeg was (1 werkman voor 20 jobs)kon de vakbond iets forceren, maar nu het andersom is (20 werkmensen voor 1 job) heeft de vakbond niets meer te zeggen, de bazen zijn nu weer baas en die doen nu toch wat ze willen  daarom begrijp ik die mensen ook niet goed dat ze blijven staken, .....vandaag of morgen zeggen de bazen we vertrekken hier  en dan ? dan zijn ze hun jobs kwijt door het staken

Koter

We hebben hier nog maar enkele autofabrieken, maar hoelang nog?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 13 december 2014, 14:55:06
We hebben hier nog maar enkele autofabrieken, maar hoelang nog?


het mooiste voorbeeld is de Ford hier in Genk.....veel gestaakt de afgelopen jaren.....daar is donderdag de laatste auto van de band gelopen

Koter

En wanneer de fabrieken dreigen om weg te gaan, kunnen ze weer staken.

Hoeveel percent van de bevolking zou er achter die stakingen staan? 10%?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

13 december 2014, 19:43:46 #219 Laatste wijziging: 13 december 2014, 19:45:34 door barabas
Hooguit en bij de - 30 jarigen amper 1% vrees ik.

Vakbonden zijn in mijn ogen folklore, mag ik niet te hard zeggen want mijn schoonzus is délégué ACV bij de dienst Openbare "Werken"

Die staat daar voor Piet Snot te piketten, de anderen (490 van de 500) gaan werken.

Flurk

Citaat van: Koter op 13 december 2014, 15:06:55
En wanneer de fabrieken dreigen om weg te gaan, kunnen ze weer staken.

Hoeveel percent van de bevolking zou er achter die stakingen staan? 10%?
Volgens sommige kranten nog 41.5% maar daar geloof ok geen bal van . Onderzoek bij 1.000 Vlamingen,  zeggen ze..............

Flurk

Prettig bezoek gehad an Proske met eega en MicMac ook onder begeleiding. :a_thumbsup_20:

proske


Ja , ik mocht vanmiddag , zonder boeikes effe mee . Sturen gaat dan wel iets makkelijker .  :Tip-Hat:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Arme sukkelaar je bent werkelijk te beklagen. Spijtig dat ik er niet bij was, maar hopelijk komt er nog een keer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Proske, je hebt MM nu gezien. heb je hem gevraagd wanneer de proeverij van de zalige keeldrank doorgaat??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.