Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vyske

Citaat van: jerryke op  5 oktober 2011, 13:21:40
Citaat van: catvys op  5 oktober 2011, 12:14:18
diene is al onderweg en 'k heb er niks van geweten om 3u  ;D

jawel ik heb er even aangedacht, moest deze nacht even op en toen dacht ik eraan, toen dacht ik "oei snel terug bed in en bijslapen voor koter"
jerryke, dat begint toch wat uit de hand te lopen hoor, je administratorschap hier  :lachrol:

Koter

Oef, eindelijk thuis. Bedankt voor het bijslapen Jerryke, zo kon ik goed wakker blijven.  :10_1_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

vyske

Citaat van: Koter op  5 oktober 2011, 21:34:38
Oef, eindelijk thuis. Bedankt voor het bijslapen Jerryke, zo kon ik goed wakker blijven.  :10_1_20:

dat is nog eens teamwerk hier  :d_clap_20:

Beastje

Beastje

Flurk

In ieder geval toerke rond de plage, weer of geen weer. Voor de rest zie ik nog wel.

Beastje

Mijn tante gaan bezoeken in Tielt west vlaanderen
Beastje

Mathieu

Naar de wekelijkse marktin Eisden en dan op bezoek bij mijn onlangs weduwnaar schoonbroer op bezoek. In de namiddag laat ik gedwee alles op mij afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Nog maar wat rusten en slapen en hopen dat ik beter wordt. Maandag uitslag van bloedonderzoek;
ben benieuwd of ze nu eindelijk eens gaan weten waar die duizel/migraine-aanvallen vandaan komen.

Flurk

Naar de tentoonstelling van Rik Wouters gaan kijken. Een van de grootste Mechelse kunstenaars.
In het buitenland wordt hij op dezelfde hoogte gezet als Van Gogh en dat wil toch wel iets zeggen.

Micmac

Citaat van: catvys op  8 oktober 2011, 19:41:16
Nog maar wat rusten en slapen en hopen dat ik beter wordt. Maandag uitslag van bloedonderzoek;
ben benieuwd of ze nu eindelijk eens gaan weten waar die duizel/migraine-aanvallen vandaan komen.

Eet je niet te veel citroen of citroensap, dat vinden de dokters niet.

Mathieu

Morgen gaan we wachten tot onze oude overbuur met zijn zoon op bezoek komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

10 oktober 2011, 13:21:48 #56 Laatste wijziging: 10 oktober 2011, 13:24:51 door catvys
Citaat van: Micmac op 10 oktober 2011, 00:13:38
Citaat van: catvys op  8 oktober 2011, 19:41:16
Nog maar wat rusten en slapen en hopen dat ik beter wordt. Maandag uitslag van bloedonderzoek;
ben benieuwd of ze nu eindelijk eens gaan weten waar die duizel/migraine-aanvallen vandaan komen.

Eet je niet te veel citroen of citroensap, dat vinden de dokters niet.

't heeft eerder iets met een heel koppige bacterie te maken. Na een dosis antibiotica, voel ik me steeds ok voor enkele maanden
en dan duikt het weer op. 't Is moeilijk om de oorzaak te vinden omdat het zoveel kan zijn.
Als vanavond nu weer blijkt dat ik een bacterie in m'n bloed heb, zal het om iets chronisch gaan.

Beastje

Ikke morgen naar de turke markt in Zolder
Beastje

Micmac


Mathieu

Morgenvroeg om 07.00 uur wordt er weeral eens gestart om te arriveren in Weiswampach waar er een caravan moet gewaasen ge gesymonizeerd worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.