Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koter

Op mijn papieren staat alleen dat ik een trein moet laden, wat voor iets weet ik nog niet.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Vandaag dus ga ik mijn madame naar de optieker doen gaan, want ze ging verleden week ook gaan en is niet geweest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Citaat van: Koter op 21 augustus 2011, 21:59:56
Op mijn papieren staat alleen dat ik een trein moet laden, wat voor iets weet ik nog niet.

amai, das ook met de natte vinger zeg  :Doh3:
ik doe morgen hetzelfde als vandaag... werken voor de kost  :-\

speed

Morgen vrijdag naar begrafenis gaan van de vader van een werkcollega.

vyske

26 augustus 2011, 11:07:04 #19 Laatste wijziging: 26 augustus 2011, 11:10:51 door catvys
zaterdag: was, plas, kuis, tuin, boodschappen en yoga. De kids zijn thuis, zal weer voorbij vliegen!

Zondag met Fred naar de Lindefeesten in Wolvertem waar m'n broer, voor de gelegenheid nog eens optreedt;
kan Fred nog eens genieten van een leuk verzetje en daarna op de koffie bij mijn mama  :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: catvys op 19 augustus 2011, 11:32:32
Maanrock!

Keigoed programma zowel zaterdag als zondag.
Maar moet wel toegeven, nu ze weer over een onweer praten voor zondag...
de schrik zit er wel goed in voor velen.
Den burgemeester heeft een verbod op onweer uitgevaardigd met opdracht aan de politie om nul tolerantie toe te passen en dat heeft blijkbaar gewerkt. :biggrinumbrella1:

Mathieu

Morgen, zondag dus, doe ik helemaal niks en laat ik zoals altijd alles op mij afkomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

aftellen, zoals vandaag;
donderdag 1 september, kids weer naar school, eindelijk  :a_thumbsup_20:

Mathieu

Chauffeur spelen voor de familie denk ik. Weten wel nog niet waar naar toe.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

mijne frank is gisteren nog net op tijd gevallen dat ik vandaag het schoolgerief van Liam moet gaan kopen/afhalen in zijn nieuwe school. Dat wordt weer aanschuiven en veel geduld hebben!

Mathieu

Als het mooi weer is weer een tour met de fiets  en anders weet ik het ook niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgen de tante voor de hele dag naar haar zus brengen en omstreeks 17.00 uur terug gaan halen. En 's avonds terug gaan fitnessen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

6 september 2011, 13:04:32 #27 Laatste wijziging: 7 september 2011, 10:36:01 door Mathieu
Bericht veranderd : gaat niet door. Dus we wachten gewoon af wat de dag gaat brengen. Als het mooi weer wordt ( geen regen dan bedoel ik) spring ik voor een toerke op de fiets. ( is bedoeld voor vandaag en morgen)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgenvroeg ga ik naar de voetenmadame. Dat schone ding zal mij terug engelenvoetjes geven en dan kan ik er weer tegen. Hopelijk blijft het dan droog en de dag nadien ook zodat ik mijn gazon nog kan kortwieken voor een weekje er tussenuit te knijpen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Beastje

Poetsen  ,eten maken ,en dan weet ik het nog nie.
Beastje