Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Dan zit je op de koop toe nog in een ongezond verouderd en bijna verwarloosd gebied.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ik begrijp het niet. Overal gaat het archislecht in de staalsector, in Clabecq zijn ze alles aan het vernieuwen en volledige nieuwe hallen aan het zetten. De oude hoogoven wordt vervangen en wat dat kost???
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Mathieu op 26 februari 2009, 13:15:28
Naar Smeerms zeker bij Hen...... Ben daar al lang niet meer gewxeest.


jep  :laugh: ....hadden die dinsdag, woensdag en vandaag toch carnavalssluiting, dus zal het voor morgen zijn.

Mathieu

Oei moesten die nog altijd bekomen van die zuippartijen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Reisje Spanje is uitgesteld tot woensdag.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

janmettepet

Citaat van: Koter op 27 februari 2009, 19:04:50
Reisje Spanje is uitgesteld tot woensdag.
Kunnen wij met heel de familie niet mee? En wanneer komt ge ons dan terug halen? We zullen ginder wel brave zielen vinden waar we gratis kost en inwoon krijgen, tenslotte krijgen ze dat hier ook allemaal. :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: Koter op 26 februari 2009, 20:30:00
Ik begrijp het niet. Overal gaat het archislecht in de staalsector, in Clabecq zijn ze alles aan het vernieuwen en volledige nieuwe hallen aan het zetten. De oude hoogoven wordt vervangen en wat dat kost???
Simpel Koter. Ze kunnen van de zgz. crisis gebruik maken om zoveel mogelijk oudere investeringen in één keer af te schrijven zodat ze zgz. verlies maken. Daar door komen er fondsen die anders naar de belastingen gingen vrij om te moderniseren. Een simpel boekhoudkundig trucje dat altijd pakt als het wat slechter gaat. Nu kunnen ze ook , soms terecht en soms onterecht "ambetante" werknemers laten "afvloeien" zonder dat er op de vakbond ook maar één haan naar kraait.

Koter

Ik was ook al in die richting aan het denkn Smilie. Subsidies lospeuteren voor vernieuwingen en halfweg het bedrijf laten barsten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

janmettepet

Seffens teerfeest met de boerenbond. :Beer-Chug: :Champers: :Soep2520etende2520kok:

Flurk

Citaat van: Koter op 28 februari 2009, 18:34:57
Ik was ook al in die richting aan het denkn Smilie. Subsidies lospeuteren voor vernieuwingen en halfweg het bedrijf laten barsten.
Ik heb nog nooit een baas geweten die vies was van enkele 10-tallen miljoenen gratis geld.

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 26 februari 2009, 02:31:43
Heb net gedaan met inschrijvingen voor de busrit in juni. Pas reclame gemaakt en de eerste bus zit nu vol. Moet ook nog wat regelen voor de wandeling van zondag en heb vandaag enkele fruitbomen gepland.
Morgennamiddag kaarten en vrijdag winkelen naar Holland.

En waar gaat de busreis naar toe? Vetrek aan de kerk voor 500 meter en dan uitstappen en tevoet naar Scherpenheuvel misschien?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 28 februari 2009, 20:28:52
Seffens teerfeest met de boerenbond. :Beer-Chug: :Champers: :Soep2520etende2520kok:


En morgen is het wer : oei oei wat heb ik een houten kop.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

1 maart 2009, 14:21:12 #57 Laatste wijziging: 1 maart 2009, 19:47:57 door Mathieu
Vanmiddag wandelen of fietsen. Vanavond eten op kosten van een ander, op een plaats waar er heel veel reclame voor gemaakt werd maar waar we nog nooit geweest zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

speed

Deze morgend 16km gaan wandelen in Kampenhout en namiddag een lekkere yucuzi gedaan.

Flurk

Dat willen jullie zeker niet weten. :4_1_72: