Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: jerryke op  2 juli 2018, 22:04:27
Citaat van: Micmac op  2 juli 2018, 11:31:11
Citaat van: jerryke op  2 juli 2018, 10:55:34
niet veel, de man binnen doen op ZOL en daar dan afwachten

Genk Jerryke, dat is niet zo goed, maar eens van kop tot teen onder de scanner moest iedereen wel eens doen, kwestie van controle.

ja inderdaad in Genk, hij stond op voor een operatie vandaag.....woensdag had hij de handvat van de slijpschijf in zijn gezicht gekregen met als gevolg de oogkas ingedeukt en op verschillende plaatsen gebroken, en dat hebben ze vandaag hersteld


Dan is da manneke terug 18.

Flurk

Straks weeral skeeleren.......... :10_1_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op  9 juli 2018, 19:39:10
Straks weeral skeeleren.......... :10_1_20:

De Jeugd op wieltjes leren rijden is beter dan dat ze de hele dag op hun Iphone zitten.

Flurk

Er staan en paar bloeiende heesters uitgebloeid te wachten om ingesnoeid te worden tot de zon niet meer zo hevig is . Als het dan niet regent is dat een karweitje voor vandaag.

Mathieu

Wij hebben gewoon gewacht op het hemelwater en dat is niet gekomen. Dus hopen we nog een beetje op morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Dus gisteren 'uitgeneveld' want 'uitgeregend' mag ik niet zeggen of ik zou overdrijven. Vandaag een nieuwe poging om te snoeien..

Flurk

Proberen van uit de problemen te blijven want Brusselse "jongeren" zijn weer amok aan het maken op het Bloso -domein en in de straten van ons dorp. Ik heb wel de nodige voorzieningen op zak voor in geval van..........
https://www.hln.be/regio/zemst/jongeren-maken-amok-in-dorpskernen~aae61ab9f/

Micmac

Citaat van: Flurk op 14 juli 2018, 13:05:29
Proberen van uit de problemen te blijven want Brusselse "jongeren" zijn weer amok aan het maken op het Bloso -domein en in de straten van ons dorp. Ik heb wel de nodige voorzieningen op zak voor in geval van..........
https://www.hln.be/regio/zemst/jongeren-maken-amok-in-dorpskernen~aae61ab9f/

Terugsturen achter de grens van de beschaving.

jerryke


Flurk

Het zal vandaag een kalm dagje worden denk ik. Uiteindelijk begin ik het ook wat te warm te krijgen. Dus deze namiddag wandeling rond de put van Weerde omdat dit wandelpad helemaal in de schaduw van de bomen loopt en ik neem de Duitse herder van een vriend mee samen met onze kuitenbijter. Daar zitten alleen maar Roemeense, Poolse of Bulgaarse familie's te picnicken en die laten iedereen gerust. Ik hoop wel dat ze weeral geen vuur gaan stoken.

Flurk

Vandaag weinig.....Maar deze avond gaan skeeleren....... :a_thumbsup_20:

Flurk

Niets, nada, noppes, niënte, no ,nenio,..........de schuld van de airco in de auto. Ik zet die NOOIT op maar ons Koeketien "eiste" dat ik ze opzette. Resultaat na 2 dagen is dus een keelontsteking, last van de bovenste luchtwegen en ontstoken sinussen en ogen. Vroeger in mijn bureel op het werk kon het 40 graden worden maar airco kwam er niet op....

Koter

Citaat van: Flurk op  1 augustus 2018, 13:55:55
Niets, nada, noppes, niënte, no ,nenio,..........de schuld van de airco in de auto. Ik zet die NOOIT op maar ons Koeketien "eiste" dat ik ze opzette. Resultaat na 2 dagen is dus een keelontsteking, last van de bovenste luchtwegen en ontstoken sinussen en ogen. Vroeger in mijn bureel op het werk kon het 40 graden worden maar airco kwam er niet op....

Wanneer je in de auto een airco gebruikt ben je best om een van de ramen op een kier te zetten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op  1 augustus 2018, 14:07:13
Citaat van: Flurk op  1 augustus 2018, 13:55:55
Niets, nada, noppes, niënte, no ,nenio,..........de schuld van de airco in de auto. Ik zet die NOOIT op maar ons Koeketien "eiste" dat ik ze opzette. Resultaat na 2 dagen is dus een keelontsteking, last van de bovenste luchtwegen en ontstoken sinussen en ogen. Vroeger in mijn bureel op het werk kon het 40 graden worden maar airco kwam er niet op....

Wanneer je in de auto een airco gebruikt ben je best om een van de ramen op een kier te zetten.
Daar had Koeketien ook al haar veto tegen gesteld. Een geluk met een ongeluk dat ze nu een stuk zieker is dan ik (koorts spierpijn, duizelig en evenwicht stoornissen, plus keel-en hoofdpijn) want anders had die airco blijven opstaan. Ik zweer bij raampjes op een kier en de gewone ventilator op. Zo heb ik het heel mijn leven al gedaan en dat gaat dus zo verder ook. DAG AIRCO..........

Micmac

Citaat van: Flurk op  1 augustus 2018, 13:55:55
Niets, nada, noppes, niënte, no ,nenio,..........de schuld van de airco in de auto. Ik zet die NOOIT op maar ons Koeketien "eiste" dat ik ze opzette. Resultaat na 2 dagen is dus een keelontsteking, last van de bovenste luchtwegen en ontstoken sinussen en ogen. Vroeger in mijn bureel op het werk kon het 40 graden worden maar airco kwam er niet op....

Rij alle dagen met de airco op 21°, jaar in jaar uit en nooit ziek .