Wat gaat ge vandaag doen?

Gestart door stevens-willy, 12 februari 2009, 14:44:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Vandaag ben ik Jood uithangen en ga ik de sabat vieren. Dolce far niente de hele dag..........................................Curieus hoe lang ik dat ga kunnen volhouden; :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Nog een paar feestjes en de dag zal wel om zijn.

Mathieu

Naar Makro geweest en gaan fietsen en verder was het veel te warm om veel uit te richten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

een tas klaar maken voor de man die gaat morgen voor enkele dagen naar ZOL

Flurk

Proberen mijn mislukt voornemen van gisteren in de praktijk te brengen , wie weet lukt het me om enkele uren niets te doen????? :oops: :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Naar de voetbal kijken en Spanje ligt er uit. Eigen schuld dikke bult zou ik zeggen. Ze hadden maar moeten trachten om te scoren in de tweede helft in plaats van, van de een naar de ander tikken en niet naar doel te stampen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  1 juli 2018, 12:23:17
Proberen mijn mislukt voornemen van gisteren in de praktijk te brengen , wie weet lukt het me om enkele uren niets te doen????? :oops: :smil414ae0fb30e96:

En Maat is het gelukt, met die warmte. Hier staat de thermometer op 35 gr.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Voor één keer dat ik een half uur naar de voetbal kijk is het een spelletje balletje tik tussen de Spanjaarden onderling.
Doorgestoken kaart volgens mij en zelfs nog slecht gecamoufleerd. Penalty op de keeper (hij stampte hem correct in de richting waarnaar hij de keeper had zien vertrekken, en de laatste was dus een "schampschot";  :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Citaat van: Mathieu op  1 juli 2018, 20:50:26
Citaat van: Flurk op  1 juli 2018, 12:23:17
Proberen mijn mislukt voornemen van gisteren in de praktijk te brengen , wie weet lukt het me om enkele uren niets te doen????? :oops: :smil414ae0fb30e96:

En Maat is het gelukt, met die warmte. Hier staat de thermometer op 35 gr.
Ik heb toch een half uur in de zetel gezeten tijdens de eerste helft Spanje Rusland, en dan heb ik nog efkes gezeten tijdens de penaltie's, en dan heb ik me kwaad gemaakt over die comedie................................. :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: Flurk op  1 juli 2018, 21:58:52
Citaat van: Mathieu op  1 juli 2018, 20:50:26
Citaat van: Flurk op  1 juli 2018, 12:23:17
Proberen mijn mislukt voornemen van gisteren in de praktijk te brengen , wie weet lukt het me om enkele uren niets te doen????? :oops: :smil414ae0fb30e96:

En Maat is het gelukt, met die warmte. Hier staat de thermometer op 35 gr.
Ik heb toch een half uur in de zetel gezeten tijdens de eerste helft Spanje Rusland, en dan heb ik nog efkes gezeten tijdens de penaltie's, en dan heb ik me kwaad gemaakt over die comedie................................. :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1:

Zwaar overbetaalde Comedie  :oops:

Mathieu

Denen ook naar huis naar de penanti's
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

niet veel, de man binnen doen op ZOL en daar dan afwachten

Micmac

Citaat van: jerryke op  2 juli 2018, 10:55:34
niet veel, de man binnen doen op ZOL en daar dan afwachten

Genk Jerryke, dat is niet zo goed, maar eens van kop tot teen onder de scanner moest iedereen wel eens doen, kwestie van controle.

Flurk

Als ik zie hoe sommige voetballers spelen en dat vergelijk met hun salaris kan ik maar één conclusie trekken, moesten ze in  een bedrijf zo werken dan waren ze allemaal op staande voet ontslagen. Ik dacht toch dat je van iemand die 600.000 Euro per week betaald word toch zou mogen verwachten dat hij moet in staat zijn om vanop 11 meter een bal in een gat van 7.32 m op 2.44 m te trappen.  :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Micmac op  2 juli 2018, 11:31:11
Citaat van: jerryke op  2 juli 2018, 10:55:34
niet veel, de man binnen doen op ZOL en daar dan afwachten

Genk Jerryke, dat is niet zo goed, maar eens van kop tot teen onder de scanner moest iedereen wel eens doen, kwestie van controle.

ja inderdaad in Genk, hij stond op voor een operatie vandaag.....woensdag had hij de handvat van de slijpschijf in zijn gezicht gekregen met als gevolg de oogkas ingedeukt en op verschillende plaatsen gebroken, en dat hebben ze vandaag hersteld