Augustus, tweede vakantiemaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2020, 20:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: jerryke op 28 augustus 2020, 08:52:24
Citaat van: Micmac op 27 augustus 2020, 23:30:45
Citaat van: xofie op 27 augustus 2020, 22:08:37
beetje laat maar toch nog proficiat Kabar
Die verjaardag is op 10-05 ? ? ? ? ?

Kabar was toen 46 jaar getrouwd  ;D

nou ja beter laat dan nooit :lachrol:

xofie

Citaat van: jerryke op 28 augustus 2020, 08:50:14
Citaat van: xofie op 27 augustus 2020, 22:07:43
Citaat van: jerryke op 24 augustus 2020, 10:52:52
Citaat van: xofie op 23 augustus 2020, 19:52:13
onze kuisvrouw kon donderdag niet komen , ze zou wel bellen, awel ze hoeft niet meer te komen, we zullen het zelf wel doen. Die zijn hier gvd vier uur bezig, dus vraag ik me af wat ze doen, ja al de kasten en de deuren iedere  keer afwassen dat hoeft niet; nu wordt er 8.50euro door haar neus geboord want in het fabriek hebben ze  er maar 5

is dat per uur of voor de 4 uren ?

per uur

jamaar dat komt door de toeristen, der zijn zotten die 10 euro betalen

dat is duur, ik heb er hier eentje met dienstencheques .... zo eene cheque kost bij aankoop 9 euro ik krijg daarvan van de belastingen 2,70 euro terug uiteindelijk kost me die dame 6,20 euro ..... vanaf dit jaar nog zou de prijs iets omhoog gaan en zou de prijs op 7 euro komen ....  toch iets wat hier goedkoper is dan in Spanje  :10_1_20:

xofie

Citaat van: Flurk op 28 augustus 2020, 13:18:00
Goedendag allemaal. Sorry voor de afwezigheid, het is niet zo een goede vorige week geweest.
Prettige dag allemaal.
volgende week,beter dan

xofie

lekker regen en afkoeling hier momenteel 25 graden

Micmac

Goedeavond, heel de dag bewolkt zonder regen.

xofie

ik heb schrik dat mijn dochter op 1 september aan het werk miet

Micmac

Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 00:44:42
ik heb schrik dat mijn dochter op 1 september aan het werk miet


Laat ze maar werken.

xofie

verstokte,roker ? of ,verkeerde medicijnen gekregen ? Gisteren stond er een poedel naakte vent, eerst binnen daarna buiten te roken, bewaking erbij geroepen, maar was een beer van een vent en die durfde er geen handen aan te steken, dan maar guardia civil erbij geroepen, lag direkt op de grond en geboeid ,rolstoel in en terug de kliniek binnen

Flurk

Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 00:44:42
ik heb schrik dat mijn dochter op 1 september aan het werk miet

Werken is veiliger dan drugs dealen.........maar verdient wel minder...

Flurk

Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 01:09:23
verstokte,roker ? of ,verkeerde medicijnen gekregen ? Gisteren stond er een poedel naakte vent, eerst binnen daarna buiten te roken, bewaking erbij geroepen, maar was een beer van een vent en die durfde er geen handen aan te steken, dan maar guardia civil erbij geroepen, lag direkt op de grond en geboeid ,rolstoel in en terug de kliniek binnen
Iets teveel wiet gerookt............. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Flurk

We hebben hier gisteren en vandaag eindelijk wat regen gekregen. Het was wel de moeite want de regenput is vol..
Heel leuk maar de hondjes zijn niet gelukkig omdat ze niet kunnen gaan wandelen. Maaj ja, zekunnen niet alles hebben h??

xofie

Citaat van: Flurk op 30 augustus 2020, 17:26:02
We hebben hier gisteren en vandaag eindelijk wat regen gekregen. Het was wel de moeite want de regenput is vol..
Heel leuk maar de hondjes zijn niet gelukkig omdat ze niet kunnen gaan wandelen. Maaj ja, zekunnen niet alles hebben h??

gat in de markt, rubber laarsjes voor honden

xofie

vandaag een aangename dag 27 graden

xofie

mijn berichtenteller staat al eeuwen op hetzelfde

xofie

verdorie wat is het moeijnk om met ??n hand te typen had net pypen gezet iov tyoen