Augustus, tweede vakantiemaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2020, 20:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 18:54:03
verdorie wat is het moeijnk om met ??n hand te typen had net pypen gezet iov tyoen

Opletten met bepaalde tekens want het Forum kent maar de helft van een toetsenbord en zet vraagtekens in de plaats.

xofie

net lekkere spaghetti gegeten die mijn  ventje had klaargemaakt

Micmac

Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 22:36:16
net lekkere spaghetti gegeten die mijn  ventje had klaargemaakt

Zo'n ventje in de keuken is een sterrenrestaurant in huis.

jerryke

Citaat van: Micmac op 30 augustus 2020, 22:43:19
Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 22:36:16
net lekkere spaghetti gegeten die mijn  ventje had klaargemaakt

Zo'n ventje in de keuken is een sterrenrestaurant in huis.


goede morgen waw Fieke vraag dan zijn recept eens, dan kunnen we dat ook eens uit proberen

Flurk

Verleden week bericht gekregen van Fluxys dat we ander gas gaan krijgen. Rijker gas zeggen ze.....Ik vraag me dus of WIE gaat rijker worden, wij of Fluxys. Blijkbaar moet onze brander ook nagezien worden of hij dat gas gaat kunnen verwerken, indien niet dan gaan er wel nog andere mensen rijker worden maar wij armer. Anderzijds hebben we deze zomer niets kunnen uitgeven en geld moet rollen he, ik zou anders niet weten wat ik er nog moest mee doen.
Prettige dag allemaal.

Flurk

Ik was gisteren op wandel met de hondjes en op een kruispunt stond ik naast een man met een Pittbull Terri?r met een trieste blik en een grote muilband. Die bekijkt mij , ziet mijn masker en vraagt plots, "Hebt gij ook iemand gebeten"??? :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 31 augustus 2020, 12:31:25
Verleden week bericht gekregen van Fluxys dat we ander gas gaan krijgen. Rijker gas zeggen ze.....Ik vraag me dus of WIE gaat rijker worden, wij of Fluxys. Blijkbaar moet onze brander ook nagezien worden of hij dat gas gaat kunnen verwerken, indien niet dan gaan er wel nog andere mensen rijker worden maar wij armer. Anderzijds hebben we deze zomer niets kunnen uitgeven en geld moet rollen he, ik zou anders niet weten wat ik er nog moest mee doen.
Prettige dag allemaal.

joma als ge ze niet op krijgt moogt ge altijd aan mij doneren  ;D

Micmac

Citaat van: Flurk op 31 augustus 2020, 12:31:25
Verleden week bericht gekregen van Fluxys dat we ander gas gaan krijgen. Rijker gas zeggen ze.....Ik vraag me dus of WIE gaat rijker worden, wij of Fluxys. Blijkbaar moet onze brander ook nagezien worden of hij dat gas gaat kunnen verwerken, indien niet dan gaan er wel nog andere mensen rijker worden maar wij armer. Anderzijds hebben we deze zomer niets kunnen uitgeven en geld moet rollen he, ik zou anders niet weten wat ik er nog moest mee doen.
Prettige dag allemaal.
En met dat pensioen is het ook al hetzelfde, het vorige is nog niet op en ze brengen al ander.

xofie

Citaat van: jerryke op 31 augustus 2020, 08:49:36
Citaat van: Micmac op 30 augustus 2020, 22:43:19
Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 22:36:16
net lekkere spaghetti gegeten die mijn  ventje had klaargemaakt

Zo'n ventje in de keuken is een sterrenrestaurant in huis.


goede morgen waw Fieke vraag dan zijn recept eens, dan kunnen we dat ook eens uit proberen


voor 4 keer gaat er 1.300kg gemengd gehakt i
dan een snuifje van al het volgende

gember/bieslook:curry/bonenkruid/ pili-pili/oregano/mushaatnoot/salie/spaghettikruiden/paprika/provensaalse kruiden/cayennepeper/thym/peterselie/basilicum
ook no 2 bouillonblokjes grote schep mosterd een beetje vloeibare pili-pili beetje magie
2grotr dozen tomatenpuree - dan nog 7? 8 uien en een bol look- dit alles 3 uur sudderen
hij mag niet weten dat ik het gegeven heb dus hou het stil

xofie

vandaag een goede vriend weergezien die we door jalousie 8 jaar niet meer gezien hadden, hij komt hier in de buurt wonen het was een leuk weerzien
samen gaan eten

Micmac

Citaat van: xofie op 31 augustus 2020, 23:42:04
vandaag een goede vriend weergezien die we door jalousie 8 jaar niet meer gezien hadden, hij komt hier in de buurt wonen het was een leuk weerzien
samen gaan eten

:a_thumbsup_20:

jerryke

Citaat van: xofie op 31 augustus 2020, 23:39:24
Citaat van: jerryke op 31 augustus 2020, 08:49:36
Citaat van: Micmac op 30 augustus 2020, 22:43:19
Citaat van: xofie op 30 augustus 2020, 22:36:16
net lekkere spaghetti gegeten die mijn  ventje had klaargemaakt

Zo'n ventje in de keuken is een sterrenrestaurant in huis.


goede morgen waw Fieke vraag dan zijn recept eens, dan kunnen we dat ook eens uit proberen


voor 4 keer gaat er 1.300kg gemengd gehakt i
dan een snuifje van al het volgende

gember/bieslook:curry/bonenkruid/ pili-pili/oregano/mushaatnoot/salie/spaghettikruiden/paprika/provensaalse kruiden/cayennepeper/thym/peterselie/basilicum
ook no 2 bouillonblokjes grote schep mosterd een beetje vloeibare pili-pili beetje magie
2grotr dozen tomatenpuree - dan nog 7? 8 uien en een bol look- dit alles 3 uur sudderen
hij mag niet weten dat ik het gegeven heb dus hou het stil

goede morgen ....heb het stillekes opgeslagen ..... merciekes