Juli, eerste vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2020, 12:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op 21 juli 2020, 12:55:57
Citaat van: Micmac op 20 juli 2020, 01:19:18
Goedeavond, het heeft geen zin om met verlof te gaan want het virus zit overal, het beste zijn dagtripjes op een overzichtelijke plaats waar afstand houden mogelijk is, het virus zal mogelijk ook wel eens op verlof gaan . :biggrinumbrella1:
Met alle respect MicMac; maar de beste plaats is thuis in de hof.... :a_thumbsup_20:

in Tuinzania met de hangmat  ;D

Flurk

Ik heb die hangmat juist onder Boom gehangen........... :4_1_72:.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

En het weer blijft maar kwakkelen tussen half goed en half slecht.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 23 juli 2020, 23:57:21
En het weer blijft maar kwakkelen tussen half goed en half slecht.

klopt, nu hangt hierboven zo een donker grijze wolk en dat voorspelt niet veel goeds  :Doh3:

Flurk

Gazon is gemaaid dus da het doet wat het niet laten kan.

Flurk

Af en toe een druppel; het is alsof het weer een loopneus heft..... :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 25 juli 2020, 13:46:02
Af en toe een druppel; het is alsof het weer een loopneus heft..... :4_1_72:

:lachrol: hier ook

xofie

pff hier 34° te is te, volgende week zaterdag 37° geen markt dan lekker thuis met de airco aan

xofie

ik lees op facebook dat Schoten in lockdown gaat, kan iemand dit bevestigen ?? ??

Flurk

Pech deze morgen. Onze huisarts die wel 45 jaar als buur hebben stopt. Geen enkele andere dokter in groot Zemst neemt nog nieuwe patienten aan. Een groepspraktijk op 12 km.nog wel maar alleen op afspraak. Plots ziek worden wil zeggen dat men naar de kliniek in Mechelen op spoed moet. Leuk is anders.................

jerryke

Citaat van: Flurk op 27 juli 2020, 17:17:43
Pech deze morgen. Onze huisarts die wel 45 jaar als buur hebben stopt. Geen enkele andere dokter in groot Zemst neemt nog nieuwe patienten aan. Een groepspraktijk op 12 km.nog wel maar alleen op afspraak. Plots ziek worden wil zeggen dat men naar de kliniek in Mechelen op spoed moet. Leuk is anders.................

hier is het nu ook een groepspraktijk, en ook met afspraken maar voor medikatie maak ik die afspraak zeker 3 weken op voorhand zodat ik dan zelf de dag en uur kan uitkiezen.... word je plots ziek dan is de dokter er wel voor je dan neemt hij je er tussen door en is het ernstig mag je onmiddellijk doorgaan, dat heb ik toen meegemaakt toen ik die longembolie heb gehad

jerryke

hhhhhmmmmm wat is het stil hier, zijn jullie allemaal op vakantie of zijn jullie de weg naar huis vergeten .... of zijn jullie ziek..... corona kunnen jullie hier op het forum niet krijgen, die heb ik opgesloten in de kast  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 29 juli 2020, 13:50:47
hhhhhmmmmm wat is het stil hier, zijn jullie allemaal op vakantie of zijn jullie de weg naar huis vergeten .... of zijn jullie ziek..... corona kunnen jullie hier op het forum niet krijgen, die heb ik opgesloten in de kast  ;D

Het is de moeite niet meer om het forum open te houden denk ik.  :denken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 29 juli 2020, 20:42:12
Citaat van: jerryke op 29 juli 2020, 13:50:47
hhhhhmmmmm wat is het stil hier, zijn jullie allemaal op vakantie of zijn jullie de weg naar huis vergeten .... of zijn jullie ziek..... corona kunnen jullie hier op het forum niet krijgen, die heb ik opgesloten in de kast  ;D

Het is de moeite niet meer om het forum open te houden denk ik.  :denken:

meen je dat ? de vergunning loopt tot 15augustus dan ga ik die niet meer verlengen  :'(