Juli, eerste vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2020, 12:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goedeavond, tijdsgebrek maakt computertijd onmogelijk, ben op zoek naar één naald in een hooiberg waar de kranten nog gaan van schrijven.

Koter

Citaat van: Micmac op 29 juli 2020, 22:10:04
Goedeavond, tijdsgebrek maakt computertijd onmogelijk, ben op zoek naar één naald in een hooiberg waar de kranten nog gaan van schrijven.

Een vergrootglas nodig?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: jerryke op 29 juli 2020, 20:54:11
Citaat van: Koter op 29 juli 2020, 20:42:12
Citaat van: jerryke op 29 juli 2020, 13:50:47
hhhhhmmmmm wat is het stil hier, zijn jullie allemaal op vakantie of zijn jullie de weg naar huis vergeten .... of zijn jullie ziek..... corona kunnen jullie hier op het forum niet krijgen, die heb ik opgesloten in de kast  ;D

Het is de moeite niet meer om het forum open te houden denk ik.  :denken:

meen je dat ? de vergunning loopt tot 15augustus dan ga ik die niet meer verlengen  :'(

neen niet sluiten, ik kijk hier dagelijks naar uit !!!!!!!!!

Micmac

Citaat van: Koter op 29 juli 2020, 22:37:14
Citaat van: Micmac op 29 juli 2020, 22:10:04
Goedeavond, tijdsgebrek maakt computertijd onmogelijk, ben op zoek naar één naald in een hooiberg waar de kranten nog gaan van schrijven.

Een vergrootglas nodig?

Nee, veel toeval.

Koter

Citaat van: Micmac op 29 juli 2020, 22:10:04
Goedeavond, tijdsgebrek maakt computertijd onmogelijk, ben op zoek naar één naald in een hooiberg waar de kranten nog gaan van schrijven.

Van de naald of van de hooiberg?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede namiddag allemaal. Weinig tijd gehad vandaag door werken bij de zoon. Morgen gaat g-het ook moeilijk worden want dan moet naar de gastro-entero en daar moet ik betalen voor hetgeen homo's geld krijgen.  :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:

kabar

Citaat van: Flurk op 30 juli 2020, 19:37:02
Goede namiddag allemaal. Weinig tijd gehad vandaag door werken bij de zoon. Morgen gaat g-het ook moeilijk worden want dan moet naar de gastro-entero en daar moet ik betalen voor hetgeen homo's geld krijgen.  :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:
Die coloscopie is niks, maar dat afschuwelijk drankske dat ge moet innemen!

jerryke

ERNSTIGE WAARSCHUWING
————————————
Als je naar de supermarkt gaat, laat ze dan niet je temperatuur meten op je voorhoofd. Dat wist je geheugen !
Ik ging naar de supermarkt om spaghetti te kopen, en kwam buiten met chips, chocolade en met 2 kratten bier !

xofie

Citaat van: jerryke op 31 juli 2020, 12:51:24
ERNSTIGE WAARSCHUWING
————————————
Als je naar de supermarkt gaat, laat ze dan niet je temperatuur meten op je voorhoofd. Dat wist je geheugen !
Ik ging naar de supermarkt om spaghetti te kopen, en kwam buiten met chips, chocolade en met 2 kratten bier !

:lachrol: