Juli, eerste vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2020, 12:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Koter op 16 juli 2020, 11:17:49
Citaat van: Micmac op 16 juli 2020, 00:08:58
Citaat van: jerryke op 15 juli 2020, 12:12:07
na de wafelenbak van gisteren stond er vandaag gelei op de te doen lijst en een waldcornbrood er maar bij gebakken voor straks  ;D

Bij de Nederlandse Plus winkels verkoopt men zuurdesembrood dat volgens een ander procedé gebakken is waardoor het zeer mals blijft, heb het nog niet laten ontleden maar de kwaliteit is gigantisch.

Als je niet weet wat er in zit, hoe kun je dan weten dat de kwaliteit gigantisch is?

Aan de smaak, de structuur en veerkracht en na drie dagen nog zo zacht als de eerste dag.

jerryke

Citaat van: Micmac op 18 juli 2020, 01:21:04
Citaat van: Koter op 16 juli 2020, 11:17:49
Citaat van: Micmac op 16 juli 2020, 00:08:58
Citaat van: jerryke op 15 juli 2020, 12:12:07
na de wafelenbak van gisteren stond er vandaag gelei op de te doen lijst en een waldcornbrood er maar bij gebakken voor straks  ;D

Bij de Nederlandse Plus winkels verkoopt men zuurdesembrood dat volgens een ander procedé gebakken is waardoor het zeer mals blijft, heb het nog niet laten ontleden maar de kwaliteit is gigantisch.

Als je niet weet wat er in zit, hoe kun je dan weten dat de kwaliteit gigantisch is?

Aan de smaak, de structuur en veerkracht en na drie dagen nog zo zacht als de eerste dag.
je mag dat van mij rustig eten, als je hier naar de bakker gaat staan de Nederlanders hier aan te schuiven voor brood omdat ze het brood hier lekkerder en beter vinden en na een broodmaaltijd geen zwaar gevoel aan over houden.....het brood wat ik bak is ook lekker en mals na 3 dagen (denk ik toch) maar helaas is het dan op  ;D

jerryke

net terug van de real in Aken.....het was er rustig dat ben ik niet gewend, ook op de autostrade was het opvallend rustig tegenover anders..... zou iedereen weer in zijn kot blijven  :denken: of zijn ze al op vakantie

Micmac

Juist terug van het Hertogdom, ook zeer rustig totaal geen verkeer, geen volk in de winkels, prachtig.

jerryke

de man en ik zijn onze reisplannen voor deze vakantie aan het plannen..... enne we komen er niet uit....dit zijn de volgende bestemmingen waar we willen/kunnen uit kiezen : Woonkameroen, Tuinzania, Islamabadkamer, Toiletland, Berging aan Zee, Keukenhof of Balkoneilanden

Koter

Citaat van: jerryke op 19 juli 2020, 16:28:58
de man en ik zijn onze reisplannen voor deze vakantie aan het plannen..... enne we komen er niet uit....dit zijn de volgende bestemmingen waar we willen/kunnen uit kiezen : Woonkameroen, Tuinzania, Islamabadkamer, Toiletland, Berging aan Zee, Keukenhof of Balkoneilanden

En waarom geen zolderraces?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 19 juli 2020, 19:07:10
Citaat van: jerryke op 19 juli 2020, 16:28:58
de man en ik zijn onze reisplannen voor deze vakantie aan het plannen..... enne we komen er niet uit....dit zijn de volgende bestemmingen waar we willen/kunnen uit kiezen : Woonkameroen, Tuinzania, Islamabadkamer, Toiletland, Berging aan Zee, Keukenhof of Balkoneilanden

En waarom geen zolderraces?
Om niet gekelderd te worden???

Flurk

Citaat van: Koter op 17 juli 2020, 22:12:46
Citaat van: Flurk op 17 juli 2020, 20:34:31
Citaat van: Koter op 17 juli 2020, 19:05:59
Vandaag met oudste kleindochter naar technopolis in Mechelen geweest.
En niet eens goedendag komen zeggen, dat is 3 minute va bij ons..... :smil414ae0fb30e96:

Uwen butler heeft ons de toegang geweigerd.  ;D
Als ge een butler aan de deur gekregen hebt dan heb je aan de bel van de buur gehangen hoor... :4_1_72:.

Koter

Seffens mosselen op het menu.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Flurk op 19 juli 2020, 19:46:31
Citaat van: Koter op 19 juli 2020, 19:07:10
Citaat van: jerryke op 19 juli 2020, 16:28:58
de man en ik zijn onze reisplannen voor deze vakantie aan het plannen..... enne we komen er niet uit....dit zijn de volgende bestemmingen waar we willen/kunnen uit kiezen : Woonkameroen, Tuinzania, Islamabadkamer, Toiletland, Berging aan Zee, Keukenhof of Balkoneilanden

En waarom geen zolderraces?
Om niet gekelderd te worden???



:Doh3: :Doh3: :Doh3: :Doh3: :Doh3: :Doh3: onze man is er uit nu ....nu wil de man de zolderraces in gekelderd houden

Micmac

Goedeavond, het heeft geen zin om met verlof te gaan want het virus zit overal, het beste zijn dagtripjes op een overzichtelijke plaats waar afstand houden mogelijk is, het virus zal mogelijk ook wel eens op verlof gaan . :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: Koter op 19 juli 2020, 20:11:05
Seffens mosselen op het menu.

De hangcultuur is een tegenvaller en de grondmosselen zijn niet volgroeid .

Koter

Citaat van: Micmac op 20 juli 2020, 01:20:36
Citaat van: Koter op 19 juli 2020, 20:11:05
Seffens mosselen op het menu.

De hangcultuur is een tegenvaller en de grondmosselen zijn niet volgroeid .


Gij moogt vertellen wat je wil, ik heb zelden zo'n smakelijke grote jumbo's in mijn kas geslagen dan vandaag. Dus waar gij die wijsheid vandaan haalt?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Voor de eerstkomende dagen staat er 30 graden op het menu

Flurk

Citaat van: Micmac op 20 juli 2020, 01:19:18
Goedeavond, het heeft geen zin om met verlof te gaan want het virus zit overal, het beste zijn dagtripjes op een overzichtelijke plaats waar afstand houden mogelijk is, het virus zal mogelijk ook wel eens op verlof gaan . :biggrinumbrella1:
Met alle respect MicMac; maar de beste plaats is thuis in de hof.... :a_thumbsup_20: