Juli, eerste vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2020, 12:10:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: jerryke op  8 juli 2020, 11:48:25
allee ben al nat geworden.....er was een vogel tegen de venster gevlogen en had wat achter gelaten, dus de venster maar gaan wassen en de andere dan maar dadelijk ook gewassen want ik was toch nat....... pppfffttt ben dat weer al moe

Kon het ventje er niet bij gaan staan met een plu?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  8 juli 2020, 12:07:25
Citaat van: jerryke op  8 juli 2020, 11:48:25
allee ben al nat geworden.....er was een vogel tegen de venster gevlogen en had wat achter gelaten, dus de venster maar gaan wassen en de andere dan maar dadelijk ook gewassen want ik was toch nat....... pppfffttt ben dat weer al moe

Kon het ventje er niet bij gaan staan met een plu?  ;D

ik had al gevraagd of hij de venster wou wassen maar dat deed hij ook niet anders werd hij nat  ;D

Micmac

Goede avond, heerlijk weer voor de plantjes en het grondwater.

xofie

op controle bij cardioloog en dan een restaurantje meepikken

Koter

Citaat van: xofie op  5 juli 2020, 17:39:17
mijn adobe flash player is geblokkeerd en krijg het maar niet gedaan om hem gedeblokkeerd te krijgen weet er iemand raad

Ga naar configuratie scherm ... programma's ... een programma verwijderen en verwijder daar Adobe flash
Op deze manier blijft er geen rommel achter.

Dan volg je de stappen hier aangegeven.

https://support.mozilla.org/nl/kb/flash-plug-installeren-bekijken-videos-animaties-spellen
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goede avond, rustig winkelen in het buitenland is goedkoper en veel minder Corona toestanden.

jerryke

Citaat van: Micmac op  9 juli 2020, 22:20:40
Goede avond, rustig winkelen in het buitenland is goedkoper en veel minder Corona toestanden.
goede morgen....rustig dat weet ik nog zo niet....goedkoper wel daar ben ik zeker van en zeker nu in Duitsland ze de BTW verlaagd hebben op voedingsmiddelen en op sommige levensmiddelen kan dat oplopen tot bijna de helft van hier vb Philadelpia kaas hier 2,40 en in real in Aken 1,09

Flurk

Citaat van: jerryke op  6 juli 2020, 20:59:48
Citaat van: Flurk op  6 juli 2020, 12:56:56
Koeketien heeft het lumineus idee gehad om een Mini Chihuahua te kopen. Die rotbeesten worden blijkbaar wel 20 jaar hé2;;;;;;;;;;;; :grrr: :grrr: :grrr:

oei blijkbaar zijn dat geen wandelbeestjes of je moet ze in een buggy zetten  :koffie:
Of er ver mee te wandelen is betwijfel ik wel maat het loopt verdomd rap. Veel rapper dan je zou denken.

Koter

Vergeet uw mondmasker niet wanneer je gaat winkelen. Vanaf vandaag verplicht in winkels en de meeste plaatsen.

250 € is veel geld.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Vandaag Vlaamse feestdag.


[bijlage verwijderd door de beheerder]
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 11 juli 2020, 12:08:42
Vergeet uw mondmasker niet wanneer je gaat winkelen. Vanaf vandaag verplicht in winkels en de meeste plaatsen.

250 € is veel geld.
draag het al een tijdje als ik winkelen ga, dus voor mij geen probleem  ;D

Flurk

Citaat van: Koter op 11 juli 2020, 12:08:42
Vergeet uw mondmasker niet wanneer je gaat winkelen. Vanaf vandaag verplicht in winkels en de meeste plaatsen.

250 € is veel geld.
Volgens TRUMP is dat mondmasker een statement dat je tegen hem bent.....Trump aanhangers dragen geen maskers. Boere stinken........euhhh  ;;;; stoere binken.... :4_1_72:

Flurk

Citaat van: Koter op 11 juli 2020, 12:39:17
Vandaag Vlaamse feestdag.

Aan iedere Vlaming boven alle partijpolitiek heen ... Een leuke Vlaamse feestdag. :hi_smiley:

Micmac

Citaat van: Koter op 11 juli 2020, 12:08:42
Vergeet uw mondmasker niet wanneer je gaat winkelen. Vanaf vandaag verplicht in winkels en de meeste plaatsen.

250 € is veel geld.

De staatskas moet nog gevuld worden, iemand met Corona moet een masker dragen, doch al de anderen niet want dat is overbodig, doch voor de regering heeft iedereen Corona want de BTW op mondmaskers is kassa kassa.

Koter

Eindelijk nog eens een zonnige dag. :lachen:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....