Juni, de rozenmaand

Gestart door Driver, 31 mei 2020, 13:13:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: xofie op 10 juni 2020, 21:39:30
zwijg me daarvan ik krab me altijd een ongeluk aan muggenbeten

Geen enkele mug durft mij steken, vroeger toen we gingen vissen waren mijn maten altijd gestoken langst alle kanten maar ik had er geen last van.

Micmac


Mathieu

Citaat van: jerryke op 10 juni 2020, 21:19:00
😡🤬🤬🤬zo was men avondje wel
Aan die lafbekken die dachten stoer te zijn toen ze me met z'n allen aanvielen en dachten... dat ventje pakken we wel even! Mij aanvallen, voor mijn eigen huis!
Ik heb jullie echt te pakken genomen. Heb 5 van jullie neergebeukt... BAM!
Jullie hebben geluk dat ik geen wonden in mijn gezicht heb. Wel een paar op mijn armen en rug maar dat boeit niet!
Jullie hadden zeker niet verwacht dat ik terug zou slaan omdat het 7 tegen 1 was! Hier ben ik nooit te oud voor! Ik zal geen smoesjes verzinnen, ik werd inderdaad moe... maar Ik wilde gewoon mijn huis weer in.
Toch bleef ik maar rammen! Jullie begonnen dit en ik heb het afgemaakt.
Want ik haat muggen! Muggen zijn niet mijn vrienden!
Ik haat muggen!!

Ben de enige die er hier last van heeft. Kan me wel makkelijk inhouden om er aan te krabben en bij mij nat maken met eigen speeksel  helpt heel goed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 11 juni 2020, 01:03:16
Citaat van: jerryke op 10 juni 2020, 21:19:00
😡🤬🤬🤬zo was men avondje wel
Aan die lafbekken die dachten stoer te zijn toen ze me met z'n allen aanvielen en dachten... dat ventje pakken we wel even! Mij aanvallen, voor mijn eigen huis!
Ik heb jullie echt te pakken genomen. Heb 5 van jullie neergebeukt... BAM!
Jullie hebben geluk dat ik geen wonden in mijn gezicht heb. Wel een paar op mijn armen en rug maar dat boeit niet!
Jullie hadden zeker niet verwacht dat ik terug zou slaan omdat het 7 tegen 1 was! Hier ben ik nooit te oud voor! Ik zal geen smoesjes verzinnen, ik werd inderdaad moe... maar Ik wilde gewoon mijn huis weer in.
Toch bleef ik maar rammen! Jullie begonnen dit en ik heb het afgemaakt.
Want ik haat muggen! Muggen zijn niet mijn vrienden!
Ik haat muggen!!

Ben de enige die er hier last van heeft. Kan me wel makkelijk inhouden om er aan te krabben en bij mij nat maken met eigen speeksel  helpt heel goed.

goede morgen ...... hier staat de fles azijn altijd klaar om erop te doen

Flurk

11 juni 2020, 13:36:46 #49 Laatste wijziging: 12 juni 2020, 12:44:22 door Flurk
Citaat van: jerryke op 10 juni 2020, 21:19:00
😡🤬🤬🤬zo was men avondje wel
Aan die lafbekken die dachten stoer te zijn toen ze me met z'n allen aanvielen en dachten... dat ventje pakken we wel even! Mij aanvallen, voor mijn eigen huis!
Ik heb jullie echt te pakken genomen. Heb 5 van jullie neergebeukt... BAM!
Jullie hebben geluk dat ik geen wonden in mijn gezicht heb. Wel een paar op mijn armen en rug maar dat boeit niet!
Jullie hadden zeker niet verwacht dat ik terug zou slaan omdat het 7 tegen 1 was! Hier ben ik nooit te oud voor! Ik zal geen smoesjes verzinnen, ik werd inderdaad moe... maar Ik wilde gewoon mijn huis weer in.
Toch bleef ik maar rammen! Jullie begonnen dit en ik heb het afgemaakt.
Want ik haat muggen! Muggen zijn niet mijn vrienden!
Ik haat muggen!!
Dat ken ik. Ik wet niet waarom maar iedere mug die hier in de omtrek vliegt wil mij ergens steken. Iedere zomer heb ik 3 potjes door onze gifmenger zelfgemaakte zalf nodig of ik krab me helemaal kapot.  :KNOTS2:.

Flurk

Deze namiddag nog eens naar de oogarts ter controle en zien of ik volgende week nog een injectie in dat oog nodig heb. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goedeavond, de volledig afgewerkte markt van Sint-Lievens-Houtem ziet er prachtig uit, er is lang aan gewerkt maar het resultaat is gigantisch.

Koter

Citaat van: Micmac op 12 juni 2020, 00:01:01
Goedeavond, de volledig afgewerkte markt van Sint-Lievens-Houtem ziet er prachtig uit, er is lang aan gewerkt maar het resultaat is gigantisch.

Gij toert ook zo maar wat rond in plaats van te werken zeker?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Dat ze de cafés maar terug dicht doen !
Ik kwam er buiten en der reed nen brommer over mijn handen .....!
Levensgevaarlijk !

Flurk

12 juni 2020, 12:43:37 #54 Laatste wijziging: 12 juni 2020, 12:52:11 door Flurk
Citaat van: Micmac op 12 juni 2020, 00:01:01
Goedeavond, de volledig afgewerkte markt van Sint-Lievens-Houtem ziet er prachtig uit, er is lang aan gewerkt maar het resultaat is gigantisch.
Dat is mijn geboortedorp. Echt de moeite om op 11 of 12 november de jaarmarkt te bezoeken. Vanuit heel Europa komen de standhouders en de kopers naar de nieuwste landbouwmachines kijken en de mooiste staldieren.

Flurk

Citaat van: jerryke op 12 juni 2020, 12:40:27
Dat ze de cafés maar terug dicht doen !
Ik kwam er buiten en der reed nen brommer over mijn handen .....!
Levensgevaarlijk !
Nu weet ik tenminste wat die schok was ....... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Blijkbaar wordt het weer warm, dus genieten hé.

Micmac

Citaat van: jerryke op 12 juni 2020, 12:40:27
Dat ze de cafés maar terug dicht doen !
Ik kwam er buiten en der reed nen brommer over mijn handen .....!
Levensgevaarlijk !

Loop je tegenwoordig als viervoeter op handen en voeten ? ? ?

Micmac


jerryke

Citaat van: Micmac op 12 juni 2020, 20:00:42
Citaat van: jerryke op 12 juni 2020, 12:40:27
Dat ze de cafés maar terug dicht doen !
Ik kwam er buiten en der reed nen brommer over mijn handen .....!
Levensgevaarlijk !

Loop je tegenwoordig als viervoeter op handen en voeten ? ? ?

neen die brommer vloog door de lucht  ;D