Juni, de rozenmaand

Gestart door Driver, 31 mei 2020, 13:13:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

met bakken komt de regen hier naar beneden

jerryke

Citaat van: xofie op  8 juni 2020, 17:31:31
met bakken komt de regen hier naar beneden

oei zie maar dat je niet zo eene bak op je hoofd valt

Micmac

Goedenavond, hier ook veel regen gevallen in de namiddag doch het dringt goed de grond in.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ammai we hebben gisteren nogal een paar plensbuien over ons gekregen.....

xofie

hier al niet veel beter, tussen twee buien in toch een terassje meegepikt

jerryke

9 juni 2020, 18:36:53 #35 Laatste wijziging: 9 juni 2020, 18:39:43 door jerryke
daarstraks genoten van op volle toeren met Chiel Montagne van de jaren 70 tot 80 op Ned 2  :10_1_20: .... volgende week dinsdag weer om 15.20u 15 jaar Op Volle Toeren

Micmac

Citaat van: jerryke op  9 juni 2020, 18:36:53
daarstraks genoten van op volle toeren met Chiel Montagne van de jaren 70 tot 80 op Ned 2  :10_1_20: .... volgende week dinsdag weer om 15.20u 15 jaar Op Volle Toeren

Het rond punt in Veltwezelt is half af maar van Lanaken naar Bilzen of Riemst is ok.

jerryke

Citaat van: Micmac op 10 juni 2020, 00:05:21
Citaat van: jerryke op  9 juni 2020, 18:36:53
daarstraks genoten van op volle toeren met Chiel Montagne van de jaren 70 tot 80 op Ned 2  :10_1_20: .... volgende week dinsdag weer om 15.20u 15 jaar Op Volle Toeren

Het rond punt in Veltwezelt is half af maar van Lanaken naar Bilzen of Riemst is ok.

goede morgen.... ja en alles zou klaar zijn half juli

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac



jerryke

😡🤬🤬🤬zo was men avondje wel
Aan die lafbekken die dachten stoer te zijn toen ze me met z'n allen aanvielen en dachten... dat ventje pakken we wel even! Mij aanvallen, voor mijn eigen huis!
Ik heb jullie echt te pakken genomen. Heb 5 van jullie neergebeukt... BAM!
Jullie hebben geluk dat ik geen wonden in mijn gezicht heb. Wel een paar op mijn armen en rug maar dat boeit niet!
Jullie hadden zeker niet verwacht dat ik terug zou slaan omdat het 7 tegen 1 was! Hier ben ik nooit te oud voor! Ik zal geen smoesjes verzinnen, ik werd inderdaad moe... maar Ik wilde gewoon mijn huis weer in.
Toch bleef ik maar rammen! Jullie begonnen dit en ik heb het afgemaakt.
Want ik haat muggen! Muggen zijn niet mijn vrienden!
Ik haat muggen!!

xofie

zwijg me daarvan ik krab me altijd een ongeluk aan muggenbeten