Mei, de bloeimaand

Gestart door Driver, 30 april 2020, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Micmac op 20 mei 2020, 00:27:22
Goedeavond, zonnig weertje is prachtig om te shoppen over de grens, met een vrachtwagen rij je zonder problemen elke grens over, het kan idioot klinken maar het is zo, terwijl je met een camper van hetzelfde merk word teruggestuurd, nu moet je voor de eerste wel kilometerheffing betalen en voor de tweede niet, maar brandstof in Lux en drank zijn perfect op te halen.

Met wat voor vrachtwagen ga jij winkelen Micmac?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Zonnige morgen allemaal.   Ik vermoed dat MicMac , gedienstig zoals hij is, boodschappen doet voor de hele wijk.

xofie

vanaf morgen moeten we met mondmasker buiten, we zijn al 14 dagen in fase 1 en dan moest het niet, begrijpe wie begrijpen kan

Micmac

Citaat van: Koter op 20 mei 2020, 01:28:52
Citaat van: Micmac op 20 mei 2020, 00:27:22
Goedeavond, zonnig weertje is prachtig om te shoppen over de grens, met een vrachtwagen rij je zonder problemen elke grens over, het kan idioot klinken maar het is zo, terwijl je met een camper van hetzelfde merk word teruggestuurd, nu moet je voor de eerste wel kilometerheffing betalen en voor de tweede niet, maar brandstof in Lux en drank zijn perfect op te halen.

Met wat voor vrachtwagen ga jij winkelen Micmac?

Een 12 tonner met gesloten bak.

Micmac

Goede avond, morgen een rustdag , het word tijd.

Micmac

Citaat van: xofie op 20 mei 2020, 20:40:08
vanaf morgen moeten we met mondmasker buiten, we zijn al 14 dagen in fase 1 en dan moest het niet, begrijpe wie begrijpen kan

In Dubai kost het 50000 euro als je buiten geen mondmasker draagt .

Micmac

Goede stralende morgen, de regering heeft schrik van de "Raad van State" , dus is die veiligheidsraad maar een opgezet spel, een noodregering van voddenmarchanten die rechtspraak van het hoogste niveau vrezen als de pest.

Flurk

Ondanks alles toch een prettige dag aan iedereen........... :4_1_201:

Micmac

Goedeavond, een prachtige BBQ achter de rug, een echt prachtweertje.

Micmac

Goedeavond,

Die laatste dag van de week is ook bijna verdwenen, de poging tot regenen heeft niet veel uitgehaald .

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren zijn er zeker 25 druppels gevallen bij ons. Het ziet er niet naar uit dat het er vandaag meer gaan zijn.  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goede avond, vandaag 0,00000000000000000000000000000 druppels water gevallen, had nochtans gras bijgezaaid wegens te diep geverticuteerd.

jerryke

goeiemorgen, omdat er vandaag al zoveel fietsers stopten en een foto namen van het veld hier tegenover ons heb ik dat ook maar eens gedaan.....een veld vol met klaprozen

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Citaat van: jerryke op 24 mei 2020, 11:00:32
goeiemorgen, omdat er vandaag al zoveel fietsers stopten en een foto namen van het veld hier tegenover ons heb ik dat ook maar eens gedaan.....een veld vol met klaprozen

Die hebben precies water genoeg, maar wel mooi.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 24 mei 2020, 11:27:45
Citaat van: jerryke op 24 mei 2020, 11:00:32
goeiemorgen, omdat er vandaag al zoveel fietsers stopten en een foto namen van het veld hier tegenover ons heb ik dat ook maar eens gedaan.....een veld vol met klaprozen

Die hebben precies water genoeg, maar wel mooi.

staan al een paar dagen in de bloei en deze morgen dacht ik dan als iedereen een foto neemt ga ik dat ook maar eens doen.....en als de zon achter de wolken verdwijnt gaan de klaprozen toe, wel mooi om te zien....deze foto is getrokken vanuit de venster boven, was misschien beter korterbij gegaan