Mei, de bloeimaand

Gestart door Driver, 30 april 2020, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen en een stralend week-end voor iedereen....

Micmac

Goede morgen , een stralende zon en achter glas met een glas een warme temperatuur.


[bijlage verwijderd door de beheerder]

xofie

Citaat van: Flurk op 15 mei 2020, 21:16:39
Gisteren gras gemaaid, deze voormiddag met de ontmosser over geweest, deze namiddag 12 kruiwagens mos weggedaan, een grote compostbak leeggemaakt en onder de rhododendron gestrooid, anti mos korrels gestrooid , gesproeid en nu platte rust.  :4_1_201:


in een tuinstoel op het pas gemaaide gras

xofie

ik ben een heel slechte inslaper , lig uuuuuuuren wakker, ik dacht ik ga warme melk eens proberen, had nog chocomelk staan en die ervoor gebruikt, en weet je wat, lag die chocomelk weer op mijn maag dus weer niet ingeslapen

jerryke

Citaat van: xofie op 16 mei 2020, 21:25:32
ik ben een heel slechte inslaper , lig uuuuuuuren wakker, ik dacht ik ga warme melk eens proberen, had nog chocomelk staan en die ervoor gebruikt, en weet je wat, lag die chocomelk weer op mijn maag dus weer niet ingeslapen

neen gewone melk en een lepeltje honing erin

xofie

Citaat van: jerryke op 16 mei 2020, 21:28:48
Citaat van: xofie op 16 mei 2020, 21:25:32
ik ben een heel slechte inslaper , lig uuuuuuuren wakker, ik dacht ik ga warme melk eens proberen, had nog chocomelk staan en die ervoor gebruikt, en weet je wat, lag die chocomelk weer op mijn maag dus weer niet ingeslapen

neen gewone melk en een lepeltje honing erin

ha dank U, ik dacht om er saffraan in te doen

Koter

Citaat van: xofie op 17 mei 2020, 15:32:01
Citaat van: jerryke op 16 mei 2020, 21:28:48
Citaat van: xofie op 16 mei 2020, 21:25:32
ik ben een heel slechte inslaper , lig uuuuuuuren wakker, ik dacht ik ga warme melk eens proberen, had nog chocomelk staan en die ervoor gebruikt, en weet je wat, lag die chocomelk weer op mijn maag dus weer niet ingeslapen

neen gewone melk en een lepeltje honing erin

ha dank U, ik dacht om er saffraan in te doen

Een jenever of een cognac er in kappen helpt ook, als ze maar groot genoeg zijn.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 17 mei 2020, 15:46:28
Citaat van: xofie op 17 mei 2020, 15:32:01
Citaat van: jerryke op 16 mei 2020, 21:28:48
Citaat van: xofie op 16 mei 2020, 21:25:32
ik ben een heel slechte inslaper , lig uuuuuuuren wakker, ik dacht ik ga warme melk eens proberen, had nog chocomelk staan en die ervoor gebruikt, en weet je wat, lag die chocomelk weer op mijn maag dus weer niet ingeslapen

neen gewone melk en een lepeltje honing erin

ha dank U, ik dacht om er saffraan in te doen





pffffffffff ik had gisteren wijn gedronken en heb geen oog dichtgedaan, ik ben beter af met een pilletje om te slapen, dan duurt het ook drie uur voor ik in slaap val maar dan slaap ik daarna tenminste drie uren, dan haal ik een yoghourtje en slaap nog eens twee à drie uren, echt vreselijk
Een jenever of een cognac er in kappen helpt ook, als ze maar groot genoeg zijn.  ;D

xofie

Citaat van: Koter op 17 mei 2020, 15:46:28
Citaat van: xofie op 17 mei 2020, 15:32:01
Citaat van: jerryke op 16 mei 2020, 21:28:48
Citaat van: xofie op 16 mei 2020, 21:25:32
ik ben een heel slechte inslaper , lig uuuuuuuren wakker, ik dacht ik ga warme melk eens proberen, had nog chocomelk staan en die ervoor gebruikt, en weet je wat, lag die chocomelk weer op mijn maag dus weer niet ingeslapen

neen gewone melk en een lepeltje honing erin

ha dank U, ik dacht om er saffraan in te doen

Een jenever of een cognac er in kappen helpt ook, als ze maar groot genoeg zijn.  ;D


ja voor mij dan een halve fles

xofie

De christelijke seniorenbeweging OKRA is blij dat grootouders onder bepaalde voorwaarden weer op hun kleinkinderen mogen passen, maar stoort zich mateloos aan de "arbitraire leeftijdsgrens van 65 jaar". "Pure leeftijdsdiscriminatie", zo laat OKRA zondag weten in een mededeling. De organisatie vraagt om 65-plussers voor vol aan te nemen en te stoppen met het hanteren van de leeftijdsgrens als arbitraire grens om te bepalen wat mag en kan.
De coronacrisis zorgt ervoor dat een 65-plusser plots behoort tot de "kwetsbare doelgroep". "Het beeld van de dynamische actieve senior werd doorprikt en plots is elke 65-plusser 'kwetsbaar', en dient deze te leven met allerhande beperkende maatregelen. Kleinkinderen opvangen mag nu weer, maar je moet jonger zijn dan 65 jaar", aldus OKRA.
"Een leeftijdsgrens van 65 jaar instellen, is pure leeftijdsdiscriminatie", aldus de organisatie. "Het basiscriterium is 'geen onderliggende ziekte hebben'. Punt. En behoren tot de sociale bubbel van het gezin (de regel van vier). Elk leeftijdscriterium erbij halen, plaatst de 65-plusser terug in het verdomhoekje. In de hoek met weinig perspectief."
"65-plussers beseffen maar al te goed welke impact het coronavirus heeft en zijn uiterst voorzichtig", klinkt het. De organisatie vraagt om 65-plussers voor vol aan te nemen en te stoppen met het hanteren van de leeftijdsgrens als arbitraire grens om te bepalen wat mag en kan.

ECHT WAAR HE VERDERFELIJK

Flurk

17 mei 2020, 22:14:49 #55 Laatste wijziging: 18 mei 2020, 15:59:36 door Flurk
Vandaag voor de eerste keer gesnookerd. Ontspannende sport. Ik mocht het eerste balletje aantikken en dan in dat gemakkelijk stoetje gaan zitten. Er was me op het hart gedrukt dat ik regelmatig met het bijgevoegde doekje die stok moest masturberen omdat die anders niet recht bleef. Dat heb ik dan op het gemakske gedaan terwijl die andere zich liet voor de zot houden door een man zonder stok. Telkens die eerste een bal in een gat kreeg pakte die regelmatig die bal er weer uit en legde hem terug op de tafel.Zo kun je lang bezig blijven. Op den duur heeft hij het toch opgegeven en heeft die andere met zijn stokske toch nog de laatste bal in dat gat geduwd. Hij was bekaf en ik was rustig ontspannen. Ik heb wel die stok in goede rechte staat teruggegeven en er zelfs nog complimenten voor gekregen omdat ik dat zo goed gedaan had en er niet was tussengekomen als die ambetanterik altijd die ballen teruglegde.

jerryke

Citaat van: Flurk op 17 mei 2020, 22:14:49
Vandaag voor de eerste keer gesnookerd. Ontspannende sport. Ik mocht het eerste balletje aantikken en dan in dat gemakkelijk stoetje gaan zitten. Er was me op het hart gedrukt dat ik regelmatig met het bijgevoegde doekje die stok moest masturberen omdat die anders niet recht bleef. Dat heb ik dan op het gemakske gedaan terwijl die andere zich liet voor de zot houden door een man zonder stok. Telkens die eerste een bal in een gat kreeg pakte die regelmatig die bal er weer uit en legde hem terug op de tafel.Zo kun je lang bezig blijven. Op den duur heeft hij het toch opgegeven en heeft die andere met zijn stokske toch nog de laatste bal in dat gat geduwd. Hij was bekaf en ik was rustig ontspannen. Ik heb we die stok in goede rechte staat teruggegeven en er zelfs nog complimenten voor gekregen omdat ik dat zo goed gedaan had en er niet was tussengekomen als die ambetanterik altijd die ballen teruglegde.

:lachrol: :lachrol: :lachrol: :LOL: :lachrol: :lachrol: :lachrol:

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag weer boodschappen dag .......... BWEIKES........ :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op 19 mei 2020, 12:32:33
Goede morgen allemaal. Vandaag weer boodschappen dag .......... BWEIKES........ :smil414ae0fb30e96:

Vergeet uw mondmasker en handschoenen niet, en vergeet ook niet uw pollekes te wassen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goedeavond, zonnig weertje is prachtig om te shoppen over de grens, met een vrachtwagen rij je zonder problemen elke grens over, het kan idioot klinken maar het is zo, terwijl je met een camper van hetzelfde merk word teruggestuurd, nu moet je voor de eerste wel kilometerheffing betalen en voor de tweede niet, maar brandstof in Lux en drank zijn perfect op te halen.