April, de grasmaand.

Gestart door Driver, 31 maart 2020, 13:06:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: xofie op 11 april 2020, 22:40:46
ik ga een flesje kraken, wat kan je anders doen zoals gewoonlijk

Heb mijn handen en de knokkels twee keer ingesmeerd met een dermatologisch geteste hand-zalf en dat verzacht, geeft een goed gevoel, en nu tijd voor een elexir-ke.

Micmac

 Fijne paasdagen

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Zalig Paasfeest allemaal.  :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

xofie


Micmac

Al de derde regenbui namiddag, de wind komt nu van het noorden wat veel minder goed is.

jerryke

Citaat van: Micmac op 12 april 2020, 19:55:49
Al de derde regenbui namiddag, de wind komt nu van het noorden wat veel minder goed is.

hier nog steeds een klein zonnetje en nog geen regen gezien

Micmac

Goedeavond , haal het wintergoed maar terug boven voor een paar dagen want volgende zondag is het alweer zomer met 30°.

Blijf in Uw kot (pot)

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Micmac

Goedemorgen, eindelijk nog eens een herfstdag, Corona voertuigen nemen veel ruimte in.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Goede morgen allemaal. Koud hé????

xofie

Citaat van: Flurk op 13 april 2020, 12:09:43
Goede morgen allemaal. Koud hé????

ja 10 graden minder dat scheelt 2 truien

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 april 2020, 12:09:43
Goede morgen allemaal. Koud hé????

Het is maar koud voor twee dagen , niet te hard klagen hé.

jerryke

goede morgen, net de krant gaan nemen in de brievenbus, bbbbrrrr het is maar frisjes

Mathieu

Goede morgen allemaal. Jerryke wat ben jij een vroege vogel. Heb de gazet ook gehaald van morgen maar dan wel meer dan 3 uur later. En inderdaad verre van warm was het....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 14 april 2020, 13:44:51
Goede morgen allemaal. Jerryke wat ben jij een vroege vogel. Heb de gazet ook gehaald van morgen maar dan wel meer dan 3 uur later. En inderdaad verre van warm was het....

wij zijn altijd vroeg op, tussen kwart voor 6 en 6 uur vind je ons al beneden....zo gauw er licht in de lucht is gaat de man zijn dagelijkse wandeling met de hond doen, ondertussen maak ik alles klaar voor het ontbijt en komt ook de verpleging langs voor de kousen aan te doen en mijn spuitje te geven....als er school is zijn de achterkleinkinderen hier tegen half 8 als de ouders vertrekken om werken te gaan, nu komen die wat later omdat de ouders van thuis uit werken

Micmac

Goedenavond, het is maar koud, de windrichting blijft noord maar na een vriesnacht word het morgen al 18°.