April, de grasmaand.

Gestart door Driver, 31 maart 2020, 13:06:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goede morgen, BBQ staat klaar en mijn hangmat en zonnecréme ook.

Flurk

Goede morgen allemaal. Tot nu toe is er nog geen enkele auto door onze straat gereden. We kunnen misschien een beetje badminton spelen tegen de overburen??? :4_1_201: :4_1_201: :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 april 2020, 13:37:33
Goede morgen allemaal. Tot nu toe is er nog geen enkele auto door onze straat gereden. We kunnen misschien een beetje badminton spelen tegen de overburen??? :4_1_201: :4_1_201: :4_1_72:

als ik van iedere fietser, wandelaar of auto 1 euro had gekregen dan had ik vandaag al heel veel verdiend...... terwijl ik dat hier aan het plaatsen was had ik al 11 euro verdiend

Micmac

Citaat van: jerryke op  4 april 2020, 20:01:45
dit heb ik al van 16 maart in het linkerbeen https://www.tipsenweetjes.nl/gezondheid/trombose-weet-jij-wat-het-is/?utm_campaign=trombose040414TW&utm_source=Facebook&utm_medium=fb&fbclid=IwAR2F5AX0JyW71fE4S9cLauywR07_spNfhXuX95Il9Fc7UNqIXaOA5L4ynzA maandag j.l. weer in het ziekenhuis geweest en de bloedprop zit nog steeds op dezelfde plaats....heb al zwaardere spuiten gekregen maar veel verbetering zie ik er niet in...... we zullen maar niet klagen er zijn mensen die er veel en veel erger aan toe zijn in deze tijd

Het beste is een scan te laten maken van nierhoogte tot aan je enkels, er kunnen slechte aders of ader zwellingen tussen zitten en dat kan levens bedreigend zijn .

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik mis de kinderen. Gelukkig heb ik mijn atelierke nog om wat brandhout te kappen.... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:
Jerryke niet op zijn beloop laten hoor, een trombose kun je nu missen gelijk corone..

jerryke

Citaat van: Micmac op  6 april 2020, 00:17:19
Citaat van: jerryke op  4 april 2020, 20:01:45
dit heb ik al van 16 maart in het linkerbeen https://www.tipsenweetjes.nl/gezondheid/trombose-weet-jij-wat-het-is/?utm_campaign=trombose040414TW&utm_source=Facebook&utm_medium=fb&fbclid=IwAR2F5AX0JyW71fE4S9cLauywR07_spNfhXuX95Il9Fc7UNqIXaOA5L4ynzA maandag j.l. weer in het ziekenhuis geweest en de bloedprop zit nog steeds op dezelfde plaats....heb al zwaardere spuiten gekregen maar veel verbetering zie ik er niet in...... we zullen maar niet klagen er zijn mensen die er veel en veel erger aan toe zijn in deze tijd

Het beste is een scan te laten maken van nierhoogte tot aan je enkels, er kunnen slechte aders of ader zwellingen tussen zitten en dat kan levens bedreigend zijn .

dat is al gebeurd, enige jaren terug onderliggende spataders was toen de uitslag daarmee dat ik reeds jaren aangemeten steunkousen draag

jerryke

Citaat van: Flurk op  6 april 2020, 13:11:51
Goede morgen allemaal. Ik mis de kinderen. Gelukkig heb ik mijn atelierke nog om wat brandhout te kappen.... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:
Jerryke niet op zijn beloop laten hoor, een trombose kun je nu missen gelijk corone..

neen zeker niet Flurk, maar het is niet de eerste keer dat ik met een bloedklonter zit, 2 jaar geleden een longembolie gehad.....dus ik let goed op en bij de minste verandering mag ik de huisdokter bellen

Micmac

Goedenavond, in de zon liggen en niet op de tijd gelet maakt dat ik er uit zie zoals een kalkoen.

Micmac

Eindelijk werk , Goedemorgen de zon is er ook al .

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

te mooi om niet te posten:

Greta Tunberg riep de Chinezen op om te stoppen met het gebruik van hun traditionele stokjes en daarmee honderden bomen te redden. De Chinezen adviseerden Greta Thunberg om terug te keren naar school, waar ze zal leren dat de stokken gemaakt zijn van bamboe, en dat bamboe een plant is, geen boom. En ze belden haar om te stoppen met haar kont af te vegen met toiletpapier omdat het eigenlijk van hout is gemaakt!

Koter

Citaat van: jerryke op  7 april 2020, 17:21:04
te mooi om niet te posten:

Greta Tunberg riep de Chinezen op om te stoppen met het gebruik van hun traditionele stokjes en daarmee honderden bomen te redden. De Chinezen adviseerden Greta Thunberg om terug te keren naar school, waar ze zal leren dat de stokken gemaakt zijn van bamboe, en dat bamboe een plant is, geen boom. En ze belden haar om te stoppen met haar kont af te vegen met toiletpapier omdat het eigenlijk van hout is gemaakt!

:d_clap_20:  :a_thumbsup_20:  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Zoals ik vroeger al zegde. Terug naar school gaan, flink studeren en iets uitvinden waar de natuur iets aan heeft.

Flurk

Morgen tegen mijn goesting naar de kliniek . Ten eerste omdat ik nu niet graag naar klinieken ga (anders ook niet hoor) ;maar omdat ik morgen weer een injectie in mijn oog krijg en omdat dit niet leuk is.; Gelukkig komt de zoon mij ophalen want als ik daar buiten kom zie ik zelfs de bus niet meer staan. :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goede avond, een ijzig koude wind uit het oosten.

jerryke

Hallo goede morgen allemaal... Efkes meegeven dat ik - niettegenstaande alle gevolgde maatregelen - toch in het ziekenhuis belandde. Al bij al valt het nog mee, ik werd tijdig opgenomen en geluk van God heb ik mijn telefoon bij de hand om toch efkes de gedachten te verzetten...
Vanmorgen was alles oke. Dacht : ik heb nu lang genoeg binnen gezeten en met dit mooie weer doe eens spontaan en ga paardrijden, iets wat ik al meer dan 40 jaar niet meer heb gedaan. Dat bleek een grote fout !
Ik klom erop en in het begin ging dat nog best goed. Dus voorzichtig aan de wandel, maar toen begon het paard serieus te steigeren... Spijts alle betrachtingen kreeg ik het beest niet tot stilstand tot ik er naast hing met één voet in de stijgbeugel. Het beest bleef maar op en neer steigeren.
Gelukkig kon de manager van Albert Heyn de stekker uit het stopcontact trekken. Hij had zelfs de brutaliteit om mijn kleingeld af te pakken zodat ik niet ook nog een ritje zou maken op de olifant...

Allemaal een mooie dag toegewenst... geniet van het leven, ondanks alle maatregelen