April, de grasmaand.

Gestart door Driver, 31 maart 2020, 13:06:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goede avond deze avond, de wind blijft uit de verkeerde hoek komen Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Flurk

Zonnige morgen allemaal. Vanuit Hofstade een dikke virtuele knuffel aan iedereen. Houd het virusvrij hé.... :kisses:

xofie

hier gaan de temperaturen een beetje omhoog in het zonnetje is het heel aangenaam

Micmac

Goedezaterdagmorgen, de Lente gaat zijn entree Zomers inzetten.

Heb eindelijk het inlichtingenboekje gevonden dat ik al jaren zoek.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Goede morgen allemaal. Eigenaardig maar ik vrees dat er binnen enkele maanden veel echtscheidingen gaan zijn. Nu moet je noodgedwongen op elkaars lip blijven zitten en bij een hele hoop mensen gaat dat frustratie's geven omdat ze hun minnaar of minnares missen.denk ik.
Maar het is goed weer, dat is ook al iets.

Koter

Een strak blauwe hemel maar toch nog fris buiten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Citaat van: Flurk op  4 april 2020, 12:57:54
Goede morgen allemaal. Eigenaardig maar ik vrees dat er binnen enkele maanden veel echtscheidingen gaan zijn. Nu moet je noodgedwongen op elkaars lip blijven zitten en bij een hele hoop mensen gaat dat frustratie's geven omdat ze hun minnaar of minnares missen.denk ik.
Maar het is goed weer, dat is ook al iets.

De moederhuizen gaan ook veel werk krijgen binnen zo'n 9 maanden peis ik.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ik vrees dat dit nog maar zeer minieme zaken zijn die op ons afkomen. Wacht maar eens tot het financiele plaatje opgemaakt is , en wie zal dat plaatje betalen denk je en op welke mani
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Het Financieel plaatje wordt betaald door de achtergehouden rente op spaarboekjes vanaf de bankencrisis 2008 door de regering Geert Bourgeois, die nu met de pluimen gaat lopen voor het bestelen van de trouwe spaarder.

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 april 2020, 12:14:07
Zonnige morgen allemaal. Vanuit Hofstade een dikke virtuele knuffel aan iedereen. Houd het virusvrij hé.... :kisses:


Dikke Knuffel Retour.



[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

dit heb ik al van 16 maart in het linkerbeen https://www.tipsenweetjes.nl/gezondheid/trombose-weet-jij-wat-het-is/?utm_campaign=trombose040414TW&utm_source=Facebook&utm_medium=fb&fbclid=IwAR2F5AX0JyW71fE4S9cLauywR07_spNfhXuX95Il9Fc7UNqIXaOA5L4ynzA maandag j.l. weer in het ziekenhuis geweest en de bloedprop zit nog steeds op dezelfde plaats....heb al zwaardere spuiten gekregen maar veel verbetering zie ik er niet in...... we zullen maar niet klagen er zijn mensen die er veel en veel erger aan toe zijn in deze tijd

Micmac

Citaat van: jerryke op  4 april 2020, 20:01:45
dit heb ik al van 16 maart in het linkerbeen https://www.tipsenweetjes.nl/gezondheid/trombose-weet-jij-wat-het-is/?utm_campaign=trombose040414TW&utm_source=Facebook&utm_medium=fb&fbclid=IwAR2F5AX0JyW71fE4S9cLauywR07_spNfhXuX95Il9Fc7UNqIXaOA5L4ynzA maandag j.l. weer in het ziekenhuis geweest en de bloedprop zit nog steeds op dezelfde plaats....heb al zwaardere spuiten gekregen maar veel verbetering zie ik er niet in...... we zullen maar niet klagen er zijn mensen die er veel en veel erger aan toe zijn in deze tijd

Als dat midden in het onderbeen zit is het ader vernauwing achter de knieholte.

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 april 2020, 20:15:47
Citaat van: jerryke op  4 april 2020, 20:01:45
dit heb ik al van 16 maart in het linkerbeen https://www.tipsenweetjes.nl/gezondheid/trombose-weet-jij-wat-het-is/?utm_campaign=trombose040414TW&utm_source=Facebook&utm_medium=fb&fbclid=IwAR2F5AX0JyW71fE4S9cLauywR07_spNfhXuX95Il9Fc7UNqIXaOA5L4ynzA maandag j.l. weer in het ziekenhuis geweest en de bloedprop zit nog steeds op dezelfde plaats....heb al zwaardere spuiten gekregen maar veel verbetering zie ik er niet in...... we zullen maar niet klagen er zijn mensen die er veel en veel erger aan toe zijn in deze tijd

Als dat midden in het onderbeen zit is het ader vernauwing achter de knieholte.

juist geraden Micmac, ook lastig in bed om op te liggen

Micmac


Micmac

Citaat van: jerryke op  4 april 2020, 21:00:58
Citaat van: Micmac op  4 april 2020, 20:15:47
Citaat van: jerryke op  4 april 2020, 20:01:45
dit heb ik al van 16 maart in het linkerbeen https://www.tipsenweetjes.nl/gezondheid/trombose-weet-jij-wat-het-is/?utm_campaign=trombose040414TW&utm_source=Facebook&utm_medium=fb&fbclid=IwAR2F5AX0JyW71fE4S9cLauywR07_spNfhXuX95Il9Fc7UNqIXaOA5L4ynzA maandag j.l. weer in het ziekenhuis geweest en de bloedprop zit nog steeds op dezelfde plaats....heb al zwaardere spuiten gekregen maar veel verbetering zie ik er niet in...... we zullen maar niet klagen er zijn mensen die er veel en veel erger aan toe zijn in deze tijd

Als dat midden in het onderbeen zit is het ader vernauwing achter de knieholte.

juist geraden Micmac, ook lastig in bed om op te liggen
Een operatie is zeer moeilijk omdat je met een kunststofleiding er niet achter door geraakt, men noemt het ook etalagebenen, het zou zich vanzelf oplossen omdat er nieuwe adertjes gevormd worden maar dat duurt tot wel 10 jaar, het beste is je erbij neerleggen en leven volgens leeftijd, ik bedoel wat rustiger en drie minuten rusten na zo'n 300 meter, zink, magnesium en calcium kan helpen en soms kan je een kilometer lopen maar je moet weten wat je ingenomen hebt , het beste hulpmiddel hiervoor is een dicteerapparaat bij gelijk wat je doet, opschrijven word vaak vergeten.