April, de grasmaand.

Gestart door Driver, 31 maart 2020, 13:06:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Stralende morgen allemaal. Ik hoop dat iedereen goed gezond gebleven is. Toch zijn er nog winkels waar ze op een hoopje staan. Ik ben gisteren terug naar huis gegaan nadat ik de toestand in een niet bij nader genoemde zaak in onze buurt zag. Blijkbaar is de boodschap nog niet door iedereen begrepen.  :b_thumbsdown_20: :c_bang_20:

xofie

gisteren voor het eerst in 40 dagen naar de supermarkt geweest en hier wordt het goed opgevolgd één persoon buiten en dan pas iemand naar binnen

xofie

Eerst de mensen zot maken dat ze vanaf 11 mei naar de winkels mogen en dan zeggen dat het nog niet zeker is............... IDIOTEN

Flurk

Gisteren moeten wachten tot na 7 uur om te gaan wandelen met het hondje. Op sommige momenten had ik de indruk dat het hier koers was...de enen al haastiger dan de andere.

Micmac

Goedemiddag, redelijk verkeer op de snelwegen en de N wegen, nu mijn hangmat opstellen want morgen ie er regen, eindelijk regen.

kabar

Ik heb een week met "'t pootje" gelegen zodat ik niet kon gaan wandelen. Vandaag ga ik eens proberen of het gaat.

jerryke

Citaat van: kabar op 28 april 2020, 10:50:02
Ik heb een week met "'t pootje" gelegen zodat ik niet kon gaan wandelen. Vandaag ga ik eens proberen of het gaat.
oei te veel rode wijn of sterke drank leeggegoten of veel rood vlees gegeten ? dagelijks 2 bananen eten zou een beetje kunnen helpen

Flurk

Citaat van: kabar op 28 april 2020, 10:50:02
Ik heb een week met "'t pootje" gelegen zodat ik niet kon gaan wandelen. Vandaag ga ik eens proberen of het gaat.
Tot aan het café moet dat wel lukken hé Kabar, als het open is natuurlijk. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 28 april 2020, 17:48:11
Citaat van: kabar op 28 april 2020, 10:50:02
Ik heb een week met "'t pootje" gelegen zodat ik niet kon gaan wandelen. Vandaag ga ik eens proberen of het gaat.
Tot aan het café moet dat wel lukken hé Kabar, als het open is natuurlijk. :smil414ae0fb30e96:

speciaal voor Kabar  https://www.bing.com/videos/search?q=cafe+de+zwaan&docid=608034430974493669&mid=93F2253C618CDDC80C3193F2253C618CDDC80C31&view=detail&FORM=VIRE

Flurk

Goede morgen allemaal. Lekker zoonetje hier...

Flurk

De tuin is wel gevaren met dat beetje regen.....Prettige dag nog allemaal. :4_1_201: