April, de grasmaand.

Gestart door Driver, 31 maart 2020, 13:06:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Er doen blijkbaar de wildste theorieën de ronde over het ontstaan en het doel van dat virus. Ik wist wel dat er mensen waren die ergens een slagske gekregen hadden maar dat , op het eerste zicht, serieuse mensen zo een ongelooflijke verwrongen fantasie hebben jaagt me feitelijk een beetje schrik aan.  :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:

Micmac

22 april 2020, 23:00:29 #106 Laatste wijziging: 22 april 2020, 23:06:00 door Micmac
Citaat van: Flurk op 22 april 2020, 12:51:50
Goede morgen allemaal. Er doen blijkbaar de wildste theorieën de ronde over het ontstaan en het doel van dat virus. Ik wist wel dat er mensen waren die ergens een slagske gekregen hadden maar dat , op het eerste zicht, serieuse mensen zo een ongelooflijke verwrongen fantasie hebben jaagt me feitelijk een beetje schrik aan.  :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:

Het is een georkestreerd virus, de vooruitgang is zo snel dat wat je nieuw koopt dezelfde dag verouderd is, dit moest gestopt worden.

Het virus heeft ook voordelen, wij gaan bewuster en alert leven, het zal een jaarlijks terugkomend virus zijn en voordat er een app is gevonden met automatische waarschuwing zijn we alweer één jaartje verder.

Koter

Citaat van: Micmac op 22 april 2020, 23:00:29
Citaat van: Flurk op 22 april 2020, 12:51:50
Goede morgen allemaal. Er doen blijkbaar de wildste theorieën de ronde over het ontstaan en het doel van dat virus. Ik wist wel dat er mensen waren die ergens een slagske gekregen hadden maar dat , op het eerste zicht, serieuse mensen zo een ongelooflijke verwrongen fantasie hebben jaagt me feitelijk een beetje schrik aan.  :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:

Het is een georkestreerd virus, de vooruitgang is zo snel dat wat je nieuw koopt dezelfde dag verouderd is, dit moest gestopt worden.

Het virus heeft ook voordelen, wij gaan bewuster en alert leven, het zal een jaarlijks terugkomend virus zijn en voordat er een app is gevonden met automatische waarschuwing zijn we alweer één jaartje verder.


Meen je dat Micmac? Van iemand van de geheime dienst had ik toch een serieuze uitleg verwacht in plaats van het zoveelste complottheorie.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Het is allemaal de schuld van de NV-A en van BDW. Als bewijs wordt aangevoerd dat er voor de NV-A uit de regering gestapt is geen sprake was van gelijk welk virus. Zo dat weten we ook weeral.... :4_1_201:

Flurk

Citaat van: Koter op 23 april 2020, 00:21:19
Citaat van: Micmac op 22 april 2020, 23:00:29
Citaat van: Flurk op 22 april 2020, 12:51:50
Goede morgen allemaal. Er doen blijkbaar de wildste theorieën de ronde over het ontstaan en het doel van dat virus. Ik wist wel dat er mensen waren die ergens een slagske gekregen hadden maar dat , op het eerste zicht, serieuse mensen zo een ongelooflijke verwrongen fantasie hebben jaagt me feitelijk een beetje schrik aan.  :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96: :smil414ae0fb30e96:

Het is een georkestreerd virus, de vooruitgang is zo snel dat wat je nieuw koopt dezelfde dag verouderd is, dit moest gestopt worden.

Het virus heeft ook voordelen, wij gaan bewuster en alert leven, het zal een jaarlijks terugkomend virus zijn en voordat er een app is gevonden met automatische waarschuwing zijn we alweer één jaartje verder.


Meen je dat Micmac? Van iemand van de geheime dienst had ik toch een serieuze uitleg verwacht in plaats van het zoveelste complottheorie.
De geheime dienst weet altijd meer dan wij weten, anders was het geen geheime dienst..... ;D

xofie

over geheime dienst gesproken, het is gelekt dat er vanaf 4 mei versoepelingen komen en nu gaan ze dat tegenspreken en zeggen dat het nog niet zeker
is er is wel een hele avond een tv programma aan verspild

hier van hetzelfde ze bellen me dat ik op 20 mei moet komen voor een radiografie in Quiron dat is hier 15 km vandaan
HOEZO  ??????
blijkbaar weten die meer dan het gewone volk, wij weten nog niet wanneer we uit lockdown komen

de vuile ratten, overal hetzelfde, de gewone mens onwetend houden

jerryke

heb het deze namiddag ook eens geprobeerd

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Citaat van: jerryke op 23 april 2020, 19:33:01
heb het deze namiddag ook eens geprobeerd

Een pamper?  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 23 april 2020, 19:51:53
Citaat van: jerryke op 23 april 2020, 19:33:01
heb het deze namiddag ook eens geprobeerd

Een pamper?  :LOL:

potdorie nu had ik toch gedacht dat niemand dat ging zien

Micmac

Goedeavond, alweer een zonnige dag achter de rug.

Micmac

Goedemorgen, Vlijtingen neemt vandaag met een erehaag afscheid van Ellen Meers om 10,15 aan de kerk, weeral een zeer vriendelijke vrouw dood door toevallig op een verkeerde plaats te zijn op een verkeerd tijdstip.

Flurk

Citaat van: jerryke op 23 april 2020, 19:33:01
heb het deze namiddag ook eens geprobeerd
Mooi schaamlapje...... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Flurk

Goede grijze morgen allemaal. .
Serieus nu... Goed  :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:gedaan Jerryke.....

xofie

Zo lockdown al bij jullie in zicht, ik ben blij dat ze niet hebben gesproken over 65+ dat die niet buiten mochten !

Koter

Profiteer nog maar van het mooie weer, volgende week zal het kouder worden met veel kans op regen.  :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....