Februari, de schrikkelmaand.

Gestart door Driver, 31 januari 2020, 12:24:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Vermits het een schrikkeljaar is telt februari nu 29 dagen.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

zo heb het jaar al goed ingezet, ben vandaag voor de 3de maal dit jaar naar een begrafenis moeten gaan....eerst de buurman, dan een neef van de man en vandaag een nicht van mij...hopelijk is dit de laatste voor dit jaar  :Doh3:

Micmac

Goedenavond.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Micmac

Goedemorgen

[bijlage verwijderd door de beheerder]

xofie

dinsdag 26 graden woensdag 16 kan het nog gekker

Micmac

Citaat van: xofie op  2 februari 2020, 23:14:21
dinsdag 26 graden woensdag 16 kan het nog gekker

Een echt barre winter.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik weet niet hoe het bij jullie gesteld is maar ik ben dat slecht weer meer dan beu..... :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20:

Koter

Citaat van: Flurk op  3 februari 2020, 14:19:01
Goede morgen allemaal. Ik weet niet hoe het bij jullie gesteld is maar ik ben dat slecht weer meer dan beu..... :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20:

Ik heb liever dat het vriest dan dit miezerig weer.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  3 februari 2020, 14:36:14
Citaat van: Flurk op  3 februari 2020, 14:19:01
Goede morgen allemaal. Ik weet niet hoe het bij jullie gesteld is maar ik ben dat slecht weer meer dan beu..... :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20: :b_thumbsdown_20:

Ik heb liever dat het vriest dan dit miezerig weer.

hier is het deze voormiddag de hele tijd droog geweest met zo een heel flauw zonnetje en momenteel is het weer zich aan het bedenken om de bloemetjes wat water te willen geven met daarbij een fris windje om wat af te koelen

Micmac

Goedeavond, een paar dagen iets kouder en dan gaan de temperaturen terug omhoog.

Koter

Daar juist hier een plensbui van jewelste.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac


Koter

Citaat van: Micmac op  3 februari 2020, 23:18:42
Citaat van: Koter op  3 februari 2020, 20:36:27
Daar juist hier een plensbui van jewelste.


En nu is ze hier,

Dan komt er nog een kleintje achter.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

vanmorgen was ik in de colr..t , de dochter had gevraagd of ik wafels voor haar wou bakken.....daar ik enkele minuten voor openingstijd er was was ik wat aan het rond kijken tot mijn oog viel op een auto met Nederlandse nrplaat......ondertussen konden we binnen en dat koppel uit die auto haastte zich naar binnen en die gingen rechtstreeks naar het koffiemachine, namen er koffie en alles wat erbij hoorde zelfs koekjes....dus ik ging alles voor de wafelenbak nemen en ondertussen passeerde ik weer langs dat koppel en weer waren die hun koffiebekers aan het vullen met alles wat erbij hoorde en aan de kassa rekenden zij een doosje vanillesuiker van 0,45 eurocent af....dus goedkoop ontbeten ....oja de wafels zijn ondertussen ook al gebakken