December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: kabar op 22 december 2022, 14:51:19Mijn schoonbroer is verleden nacht na een langdurende ziekte in het AZ te Leuven overleden.
Innige deelneming Kabar

Koter

Citaat van: kabar op 22 december 2022, 14:51:19Mijn schoonbroer is verleden nacht na een langdurende ziekte in het AZ te Leuven overleden.

Innige deelneming Kabar.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

22 december 2022, 21:02:01 #92 Laatste wijziging: 23 december 2022, 01:42:07 door barabas
Citaat van: stevens-willy op 22 december 2022, 18:12:30:hi_smiley:   Goed namiddag allen, Barabas hoe is het met U zoon nu.
Hier is het maar guur weer de temperatuur bedraag 10°C.


Willy

Tot gisteren goed, vandaag helaas ziek, hopelijk betert hij want de Spoed in Sint Augustinus is overbelast, zie GVA.

Micmac


stevens-willy

Kabar, innige deelneming en heel veel sterkte voor de komende tijd.

Mariette & Willy

Flurk

Citaat van: kabar op 22 december 2022, 14:51:19Mijn schoonbroer is verleden nacht na een langdurende ziekte in het AZ te Leuven overleden.
Mijn deelneming Kabar; Dat is het probleem met oud worden, ge verliest de mensen rondom u.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het regen en fris. Tot nu toe zijn wij hIer nog gezond en ik hoop dat het zo nog een tijdje blijft.

xofie


Micmac

Goedenavond, het grondwater is stillaan op peil aan het komen, en het stof is weggespoeld.

Flurk

Goede morgen allemaal. Momenteel staat hier een waterzonnetje bij 9°. Goed weer voor de stookrekening.
Leuke Kerstavond allemaal....

xofie

Voor iedereen een Vrolijke Kerst, weer een lekker dagje vandaag met 22.5°

Micmac

Citaat van: xofie op 24 december 2022, 15:35:51Voor iedereen een Vrolijke Kerst, weer een lekker dagje vandaag met 22.5°

Dat is 10° meer dan hier, al schijnt de zon mooi.

jerryke

:x13: geniet maar allemaal van de gezellige Kerstdagen, strakjes niet te veel eten want morgen is nog een dag  :x13:

Micmac

 :x13:   Hele Fijne :x13: Feestdagen voor iedereen :x13: .     

barabas

Prettig kerst voor alle Frutters  :4_1_201: