December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, Flurk hier regent en zijn het ook 8°C.

Willy

Micmac

Ich bin wieder da, na zo'n weekendje Duitsland waar het leven voor voedingswaren veel lager ligt dan in Belgiksken, je houd zo'n prijsverschil niet voor mogelijk.

jerryke

Citaat van: Micmac op 19 december 2022, 21:53:10Ich bin wieder da, na zo'n weekendje Duitsland waar het leven voor voedingswaren veel lager ligt dan in Belgiksken, je houd zo'n prijsverschil niet voor mogelijk.
Heb ik verleden week ook gemerkt, alvast wat ingeslagen en kan nu een tijdje verder

Flurk

Citaat van: Micmac op 19 december 2022, 21:53:10Ich bin wieder da, na zo'n weekendje Duitsland waar het leven voor voedingswaren veel lager ligt dan in Belgiksken, je houd zo'n prijsverschil niet voor mogelijk.
Maar wij hebben wel de luxe van 6 regeringen en 52 ministers te hebben....Daar kunnen die moffen nog een puntje aan zuigen hé. :4_1_72:

Flurk

20 december 2022, 12:46:45 #79 Laatste wijziging: 20 december 2022, 12:52:00 door Flurk
Goede morgen allemaal. Wij zijn toch sterke mensen hé. Van de ene op de andere dag zomaar 19 graden verschil.. Van aanpassingsvermogen gesproken... Seffes  Carrefourdag, De kasten moeten aangevuld worden tegen dat het terug ijzig word.. Wij hebben het geluk niet van grensbewoners te zijn dus we betalen het volle pond. Houd het hoofd koel en de voeten warm hé.

Flurk

Goede morgen allemaal. Awel awel, nu begin ik me hier toch eenzaam te voelen hoor... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goede middag, grijs weertje met een vleugje zon en 10°.

xofie

goede middag allemaal, hier 20°en een extra knuffel voor Flurk zodat hij zich niet meer eenzaam moet voelen

Flurk

Goede morgen allemaal. Onze oudste kleindochter is naar het zuiden va Italië¨ verhuisd. Werkte in een bureau voor toerisme. Zij moet natuurlijk haar leven zelf maken maar ik mis haar. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

xofie

Citaat van: Flurk op 22 december 2022, 13:00:47Goede morgen allemaal. Onze oudste kleindochter is naar het zuiden va Italië¨ verhuisd. Werkte in een bureau voor toerisme. Zij moet natuurlijk haar leven zelf maken maar ik mis haar. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:

ik kan ervan meespreken

xofie

goed morgen uitzonderlijk warme winter, vandaag 22°

jerryke

Citaat van: Flurk op 22 december 2022, 13:00:47Goede morgen allemaal. Onze oudste kleindochter is naar het zuiden va Italië¨ verhuisd. Werkte in een bureau voor toerisme. Zij moet natuurlijk haar leven zelf maken maar ik mis haar. :4_9_8:  :4_9_8:  :4_9_8:
Geen fijn gevoel he Flurk, onze kleindochter heeft 7 jaar in Abu Dhabi gewoond en is uiteindelijk door heimwee terug gekomen... denk niet dat ze nog zo ver weggaat want ze miste haar familie te erg

kabar

Mijn schoonbroer is verleden nacht na een langdurende ziekte in het AZ te Leuven overleden.

barabas

Citaat van: kabar op 22 december 2022, 14:51:19Mijn schoonbroer is verleden nacht na een langdurende ziekte in het AZ te Leuven overleden.

Mijn deelname Kabar, is dat Gasthuisberg? want daar heb niet ik maar mijn zoon en vrouw (†) helaas we veel mee te maken gehad, ondanks alles toch een goed ziekenhuis.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goed namiddag allen, Barabas hoe is het met U zoon nu.
Hier is het maar guur weer de temperatuur bedraag 10°C.


Willy