December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

AAN ALLE FRUTTERKES EEN ZALIGE KERST ; :hi_smiley:

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 25 december 2022, 12:42:06AAN ALLE FRUTTERKES EEN ZALIGE KERST ; :hi_smiley:

 :hi_smiley:  Van uit Veulen warme kerstmis toe gewenst.

Mariette & Willy

Driver


xofie

voor iedereen een Vrolijke Kerstdag en geniet van het bezoek van de kinderen en kleinkindjes, en het openen van cadeautjes, voor mij is dat spijtig genoeg niet weggelegd

jerryke

Citaat van: xofie op 25 december 2022, 17:09:00voor iedereen een Vrolijke Kerstdag en geniet van het bezoek van de kinderen en kleinkindjes, en het openen van cadeautjes, voor mij is dat spijtig genoeg niet weggelegd
het bezoek is er geweest van deze middag tot over een kwartiertje, kinderen, klein en achterkleinkinderen, de kadootjes vonden ze geweldig.... lekker gegeten en lekkere taart en voor de kindjes een ijs

Flurk

Goedemorgen allemaal.heeeel matig gedronken maar blijkbaar teveel gegeten dus slecht geslapen. Ik hoop dat geen enkele Kister een bon gekregen heeft. In ons dorpje stonden ze hoor.

barabas

Citaat van: Flurk op 26 december 2022, 14:17:46Goedemorgen allemaal.heeeel matig gedronken maar blijkbaar teveel gegeten dus slecht geslapen. Ik hoop dat geen enkele Kister een bon gekregen heeft. In ons dorpje stonden ze hoor.

Kister ??? ??? ??? :nee:  :nee:  :nee:

jerryke

Citaat van: barabas op 26 december 2022, 14:42:24
Citaat van: Flurk op 26 december 2022, 14:17:46Goedemorgen allemaal.heeeel matig gedronken maar blijkbaar teveel gegeten dus slecht geslapen. Ik hoop dat geen enkele Kister een bon gekregen heeft. In ons dorpje stonden ze hoor.

Kister ??? ??? ??? :nee:  :nee:  :nee:
ja prof dat kan al eens gebeuren dat Sm euh Flurk zich vergist in de naam van een forum  ;D  ;D  ;D

xofie

Hallo, ik zit met iets, zoals jullie weten is mijn dochter hier 2 weken geleden geweest, haar man is 58 zij 38 en hij heeft leukemie, ze is tweemaal opgebeld om haar telefoon bij haar te houden 's nachts want ze dachten dat hij de morgend niet meer zou halen, eerst had hij nog maar 3 maand te leven maar nu is dat verzet naar 5 jaar, en zij is in verwachting hij wou dat niet meer maar zij zei je kan de pot op, ik wil een kind van jou zodanig dat ik een herinnering heb aan jou, en zij heeft haar kop doorgedreven en heeft gezegd, ik stop met de pil, en nou is ze al 2 maand in verwachting, ik hou mijn hart vast dat er niets misloopt, zo direct na de chemo, zij is heel blij en ik ben blij voor haar maar het is zo dubbel voor mij , aub reageer

Micmac

Citaat van: xofie op 27 december 2022, 00:01:36Hallo, ik zit met iets, zoals jullie weten is mijn dochter hier 2 weken geleden geweest, haar man is 58 zij 38 en hij heeft leukemie, ze is tweemaal opgebeld om haar telefoon bij haar te houden 's nachts want ze dachten dat hij de morgend niet meer zou halen, eerst had hij nog maar 3 maand te leven maar nu is dat verzet naar 5 jaar, en zij is in verwachting hij wou dat niet meer maar zij zei je kan de pot op, ik wil een kind van jou zodanig dat ik een herinnering heb aan jou, en zij heeft haar kop doorgedreven en heeft gezegd, ik stop met de pil, en nou is ze al 2 maand in verwachting, ik hou mijn hart vast dat er niets misloopt, zo direct na de chemo, zij is heel blij en ik ben blij voor haar maar het is zo dubbel voor mij , aub reageer


Binnen een paar jaar staat stamceltransplantatie op punt dank zij Robotchirurgie, er zullen dan veel meer dergelijke kankers te genezen zijn dank zij deze computertechnologie die heel precies werkt een menselijke fouten uitsluit.
Hier zijn al verschillende mensen ervan genezen die de hoop al opgegeven hadden.

Flurk

27 december 2022, 12:10:11 #116 Laatste wijziging: 27 december 2022, 12:12:34 door Flurk
Citaat van: barabas op 26 december 2022, 14:42:24
Citaat van: Flurk op 26 december 2022, 14:17:46Goedemorgen allemaal.heeeel matig gedronken maar blijkbaar teveel gegeten dus slecht geslapen. Ik hoop dat geen enkele Kister een bon gekregen heeft. In ons dorpje stonden ze hoor.

Kister ??? ??? ??? :nee:  :nee:  :nee:
Sorry; dat kwam door die laatste borrel..... :oops:  :oops:  :biggrinumbrella1:

Flurk

27 december 2022, 12:19:50 #117 Laatste wijziging: 28 december 2022, 12:21:26 door Flurk
Dubbel.......Verdorie weeral die laatste die het gedaan heeft....

xofie

dank u voor de reacties, ik zal er maar het beste van hopen zekers

Flurk

Citaat van: Flurk op 27 december 2022, 12:19:50
Citaat van: xofie op 27 december 2022, 00:01:36Hallo, ik zit met iets, zoals jullie weten is mijn dochter hier 2 weken geleden geweest, haar man is 58 zij 38 en hij heeft leukemie, ze is tweemaal opgebeld om haar telefoon bij haar te houden 's nachts want ze dachten dat hij de morgend niet meer zou halen, eerst had hij nog maar 3 maand te leven maar nu is dat verzet naar 5 jaar, en zij is in verwachting hij wou dat niet meer maar zij zei je kan de pot op, ik wil een kind van jou zodanig dat ik een herinnering heb aan jou, en zij heeft haar kop doorgedreven en heeft gezegd, ik stop met de pil, en nou is ze al 2 maand in verwachting, ik hou mijn hart vast dat er niets misloopt, zo direct na de chemo, zij is heel blij en ik ben blij voor haar maar het is zo dubbel voor mij , aub reageer
Fieke, ik zou me daar totaal geen zorgen in maken. Ten eerste het kindje is onderweg en zal welkom zijn. Dat is al veel meer dan sommige andere kindjes. Ten tweede, er is geen enkele reden waarom er aan dat kindje iets zou miskomen, het is tenslotte het bloed van de mama dat het mee krijgt. Ten derde, wat die van hierboven beslist voor ons kunnen we toch niet veranderen. Maak je geen zorgen, het gaat met liefde omringd worden en dat is het bijzonderste.