December, de feestmaand.

Gestart door Driver, 30 november 2020, 13:26:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

laat iedereen morgen lekker genieten van zijn kerstmaaltijd

xofie

wat is het hier stil, bijna kerstmis

Flurk

Het lijkt een gewone dag en toch ,,,,,???????. Een ZALIG EN GELUKKIG KERST MIS allemaal en maak het zo gezellig mogelijk.  :hi_smiley:

jerryke

Citaat van: jerryke op 23 december 2020, 10:43:43
Citaat van: xofie op 22 december 2020, 23:06:54een doos lekkere mon cheries gekocht daar ben ik gek op


goede morgen...ik vind die kers erin niet zo lekker....heb me gisteren ook verwend, vermits we maar met zen 2tjes mogen zijn dus kerst helemaal werkvrij  ;D ....bij de bakker een ontbijtmand besteld en voor bij de koffie een kerststronk en een taart en bij de plaatselijke traiteur de kerstmenu besteld.... alleen moet ik alles gaan afhalen, maar dat zal geen probleem zijn denk ik ...  oja en ook betalen natuurlijk  :Doh3:

ontbijtmand, heel lekker maar veel te veel....kerstmenu  :Tasty:  wel de traiteur heeft zichzelf overtroffen

xofie

Citaat van: jerryke op 25 december 2020, 17:30:47
Citaat van: jerryke op 23 december 2020, 10:43:43
Citaat van: xofie op 22 december 2020, 23:06:54een doos lekkere mon cheries gekocht daar ben ik gek op


goede morgen...ik vind die kers erin niet zo lekker....heb me gisteren ook verwend, vermits we maar met zen 2tjes mogen zijn dus kerst helemaal werkvrij  ;D ....bij de bakker een ontbijtmand besteld en voor bij de koffie een kerststronk en een taart en bij de plaatselijke traiteur de kerstmenu besteld.... alleen moet ik alles gaan afhalen, maar dat zal geen probleem zijn denk ik ...  oja en ook betalen natuurlijk  :Doh3:

ontbijtmand, heel lekker maar veel te veel....kerstmenu  :Tasty:  wel de traiteur heeft zichzelf overtroffen


dat is plezierig, prettige Kerst

Micmac

Vrolijke Kerstavond, kerstfeest alweer achter de rug, het zijn altijd mooie dagen.

Micmac

Een Zonnige tweede Kerstdag ook al is het een beetje koud het is een prachtweertje.

Flurk

Gisteren gezelschap gehad van de oudste kleindochter ons knuffel-contact, . We missen we de anderen hoor.........

xofie

Had een heel grote overschot van een koude schotel, alles door mekaar, heb er een blik kokosmelk en een kippenbouillon bijgedaan en ben er nu soep van aan het maken, ben eens benieuwd

xofie

het was te koud om naar de markt te gaan vandaag slechts 14 graden

xofie

Citaat van: xofie op 26 december 2020, 16:13:47Had een heel grote overschot van een koude schotel, alles door mekaar, heb er een blik kokosmelk en een kippenbouillon bijgedaan en ben er nu soep van aan het maken, ben eens benieuwd


speciaal maar echt lekker

xofie


xofie

heb met tranen in de ogen gekeken

Micmac


stevens-willy

Citaat van: xofie op 26 december 2020, 18:50:34heb met tranen in de ogen gekeken
Heb ook gekeken, het was ontroeren.

Willy