December, de feestmaand.

Gestart door Driver, 30 november 2020, 13:26:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 21:16:43
Citaat van: Koter op 19 december 2020, 14:35:32
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 14:26:36Goedemiddag, nu zijn er controles aan de grens met Nederland, iedere auto word doorzocht op vuurwerk en drugs, men moet al een helikopter gebruiken wil men ongestoord kunnen winkelen bij onze noorderburen.


Ik vraag mij af wat jij daar overal moet gaan doen. Blijf in uw kot.

Heb de mogelijkheid om te weten welk Vliegtuig of Helikopter er boven mij hangt maar er moet een module bij voor het opsporen van Drones, zodoende dat je weet welke drone waar hangt of vliegt.

Ik weet ook wat er boven mijn kop hangt. Iedereen met een pc kan dat zien als hij wil. Maar waar is dat goed voor?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 19 december 2020, 22:55:05
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 21:16:43
Citaat van: Koter op 19 december 2020, 14:35:32
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 14:26:36Goedemiddag, nu zijn er controles aan de grens met Nederland, iedere auto word doorzocht op vuurwerk en drugs, men moet al een helikopter gebruiken wil men ongestoord kunnen winkelen bij onze noorderburen.


Ik vraag mij af wat jij daar overal moet gaan doen. Blijf in uw kot.

Heb de mogelijkheid om te weten welk Vliegtuig of Helikopter er boven mij hangt maar er moet een module bij voor het opsporen van Drones, zodoende dat je weet welke drone waar hangt of vliegt.

Ik weet ook wat er boven mijn kop hangt. Iedereen met een pc kan dat zien als hij wil. Maar waar is dat goed voor?

Om een Drone te zien moet je een module bijplaatsen op het traceer systeem, dit werkt als een dak-radar en duid op het scherm de juiste positie van de drone aan binnen een straal van twee kilometer.

Koter

Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 23:04:15
Citaat van: Koter op 19 december 2020, 22:55:05
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 21:16:43
Citaat van: Koter op 19 december 2020, 14:35:32
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 14:26:36Goedemiddag, nu zijn er controles aan de grens met Nederland, iedere auto word doorzocht op vuurwerk en drugs, men moet al een helikopter gebruiken wil men ongestoord kunnen winkelen bij onze noorderburen.


Ik vraag mij af wat jij daar overal moet gaan doen. Blijf in uw kot.

Heb de mogelijkheid om te weten welk Vliegtuig of Helikopter er boven mij hangt maar er moet een module bij voor het opsporen van Drones, zodoende dat je weet welke drone waar hangt of vliegt.

Ik weet ook wat er boven mijn kop hangt. Iedereen met een pc kan dat zien als hij wil. Maar waar is dat goed voor?

Om een Drone te zien moet je een module bijplaatsen op het traceer systeem, dit werkt als een dak-radar en duid op het scherm de juiste positie van de drone aan binnen een straal van twee kilometer.

En wat kan je daar mee? Of schiet je ze uit de lucht?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 19 december 2020, 23:56:03
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 23:04:15
Citaat van: Koter op 19 december 2020, 22:55:05
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 21:16:43
Citaat van: Koter op 19 december 2020, 14:35:32
Citaat van: Micmac op 19 december 2020, 14:26:36Goedemiddag, nu zijn er controles aan de grens met Nederland, iedere auto word doorzocht op vuurwerk en drugs, men moet al een helikopter gebruiken wil men ongestoord kunnen winkelen bij onze noorderburen.


Ik vraag mij af wat jij daar overal moet gaan doen. Blijf in uw kot.

Heb de mogelijkheid om te weten welk Vliegtuig of Helikopter er boven mij hangt maar er moet een module bij voor het opsporen van Drones, zodoende dat je weet welke drone waar hangt of vliegt.

Ik weet ook wat er boven mijn kop hangt. Iedereen met een pc kan dat zien als hij wil. Maar waar is dat goed voor?

Om een Drone te zien moet je een module bijplaatsen op het traceer systeem, dit werkt als een dak-radar en duid op het scherm de juiste positie van de drone aan binnen een straal van twee kilometer.

En wat kan je daar mee? Of schiet je ze uit de lucht?

Er bestaan lasers die een drone uit de lucht kunnen halen of ernstig kunnen desoriënteren, maar voor mij is het enkel belangrijk te weten waar een drone is en of deze met een wettige dronevergunning in de lucht hangt.

Micmac

Goedemorgen, de zon heeft mogelijk ook Corona

Koter

Citaat van: Micmac op 20 december 2020, 11:47:02Goedemorgen, de zon heeft mogelijk ook Corona

Die heeft altijd een corona gehad.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

een prettige zondag voor alle frutters

Flurk

Ik stel vast dat MicMac een gevaarlijke vent is met zijn radargeleide laserstralen. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Citaat van: Koter op 20 december 2020, 12:00:32
Citaat van: Micmac op 20 december 2020, 11:47:02Goedemorgen, de zon heeft mogelijk ook Corona

Die heeft altijd een corona gehad.
Die Corona heeft zelfs eens een poging gedaan om mijn auto te verzekeren.

jerryke

Citaat van: Flurk op 21 december 2020, 13:01:34
Citaat van: Koter op 20 december 2020, 12:00:32
Citaat van: Micmac op 20 december 2020, 11:47:02Goedemorgen, de zon heeft mogelijk ook Corona

Die heeft altijd een corona gehad.
Die Corona heeft zelfs eens een poging gedaan om mijn auto te verzekeren.
:LOL:

Micmac

Citaat van: Flurk op 20 december 2020, 19:49:41Ik stel vast dat MicMac een gevaarlijke vent is met zijn radargeleide laserstralen. :smil414ae0fb30e96:

Hoe kan iemand zich verdedigen tegen het alziend oog van een drone?

Flurk

Goede morgen allemaal.
MicMac waar blijf je die electronische apparatuur allemaal halen???  :4_1_72:
Mij verdedigen tegen een drone??????? Nog nooit geen behoefte aan gehad maar er vliegen er boven mijn dak blijkbaar een pak minder dan bij u. Maar ja, gij zijt met al uw spionage dinges blijkbaar een gevaarlijk individu die moet in de gaten gehouden worden hé.... :oops:

xofie

een doos lekkere mon cheries gekocht daar ben ik gek op

jerryke

Citaat van: xofie op 22 december 2020, 23:06:54een doos lekkere mon cheries gekocht daar ben ik gek op


goede morgen...ik vind die kers erin niet zo lekker....heb me gisteren ook verwend, vermits we maar met zen 2tjes mogen zijn dus kerst helemaal werkvrij  ;D ....bij de bakker een ontbijtmand besteld en voor bij de koffie een kerststronk en een taart en bij de plaatselijke traiteur de kerstmenu besteld.... alleen moet ik alles gaan afhalen, maar dat zal geen probleem zijn denk ik ...  oja en ook betalen natuurlijk  :Doh3:

xofie

Citaat van: jerryke op 23 december 2020, 10:43:43
Citaat van: xofie op 22 december 2020, 23:06:54een doos lekkere mon cheries gekocht daar ben ik gek op


goede morgen...ik vind die kers erin niet zo lekker....heb me gisteren ook verwend, vermits we maar met zen 2tjes mogen zijn dus kerst helemaal werkvrij  ;D ....bij de bakker een ontbijtmand besteld en voor bij de koffie een kerststronk en een taart en bij de plaatselijke traiteur de kerstmenu besteld.... alleen moet ik alles gaan afhalen, maar dat zal geen probleem zijn denk ik ...  oja en ook betalen natuurlijk  :Doh3:

spijtig hebben wij hier geen traiteurs, maar we hebben een koud buffet besteld bij de beenhouwer, dus ook geen werk