Eieren zijn bijna even slecht voor gezondheid als roken

Gestart door Koter, 16 augustus 2012, 21:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op 24 augustus 2012, 22:22:57
1 ui volledig zacht fruiten, dan een tomaat erbij, ook stoven tot zacht en daarop dan 2 eieren bakken tot omelet, zààlig!

vroeger maakte ik dan voor ons 2en; 3 à 4 eitjes kloppen daar 3 tomaten onder snijden (de pitjes en vocht verwijderen), peper en zout erop en dan gemalen kaas eronder en dat in een hoge schaal en dan de oven in....dan kwam dat eruit zo dik als een gateau...lekker, dat ga ik volgende week toch weer eens maken

barabas

Citaat van: jerryke op 24 augustus 2012, 23:13:27
Citaat van: barabas op 24 augustus 2012, 22:22:57
1 ui volledig zacht fruiten, dan een tomaat erbij, ook stoven tot zacht en daarop dan 2 eieren bakken tot omelet, zààlig!

vroeger maakte ik dan voor ons 2en; 3 à 4 eitjes kloppen daar 3 tomaten onder snijden (de pitjes en vocht verwijderen), peper en zout erop en dan gemalen kaas eronder en dat in een hoge schaal en dan de oven in....dan kwam dat eruit zo dik als een gateau...lekker, dat ga ik volgende week toch weer eens maken

Hoe lang en hoe warm in de oven?

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....


jerryke

Citaat van: barabas op 25 augustus 2012, 12:33:21
Citaat van: jerryke op 24 augustus 2012, 23:13:27
Citaat van: barabas op 24 augustus 2012, 22:22:57
1 ui volledig zacht fruiten, dan een tomaat erbij, ook stoven tot zacht en daarop dan 2 eieren bakken tot omelet, zààlig!

vroeger maakte ik dan voor ons 2en; 3 à 4 eitjes kloppen daar 3 tomaten onder snijden (de pitjes en vocht verwijderen), peper en zout erop en dan gemalen kaas eronder en dat in een hoge schaal en dan de oven in....dan kwam dat eruit zo dik als een gateau...lekker, dat ga ik volgende week toch weer eens maken

Hoe lang en hoe warm in de oven?

oven op 180 graden en 25 minuten

Micmac



Een methode om na te gaan of een ei nog eetbaar is, is door het in een pan water te leggen.
Een vers ei zakt naar de bodem, een ouder ei blijft drijven.

janmettepet

Tegen het afzetten van de zogenaamde plaque tegen de aderwanden kan je dagelijks een capsule Q10 nemen.