November, de slachtmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2021, 13:07:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Koter op 13 november 2021, 16:54:34
Citaat van: xofie op 13 november 2021, 16:46:47Terug in Spanje goed weer gehad, maar één keer een bui op mijn kopje gehad

Aha, hebben ze u terug los gelaten?

In België moest je een hele rimram papieren hebben om binnen te komen, gewoon niks gevraagd, en dan verschieten ze der van dat hun corona geïnfecteerden omhoog gaat. wij hebben hier in Spanje geen coronopas nodig om ergens binnen te komen
 In Spanje hebben ze wel gecontroleerd of je de nodige papieren had

Flurk

Goede morgen allemaal. Om een café binnen te gaan moet je hier de juiste papieren hebben of ge vliegt buiten. Gisteren ben in naar de kliniek geweest om een bezoekje te brengen aan de oogarts die nazicht van mijn ogen gedaan heeft maar niemand heeft papieren gevraagd.. Vandaag moet ik terug voor een injectie in een oog. Ik ben eens curieus of er nu iets gaat gevraagd worden. Er loopt daar nochtans veel (doorgaans vreemd) volk rond hoor...Is een café hier misschien belangrijker dan een kliniek????? :oops:

jerryke

Citaat van: Flurk op 16 november 2021, 12:08:11Goede morgen allemaal. Om een café binnen te gaan moet je hier de juiste papieren hebben of ge vliegt buiten. Gisteren ben in naar de kliniek geweest om een bezoekje te brengen aan de oogarts die nazicht van mijn ogen gedaan heeft maar niemand heeft papieren gevraagd.. Vandaag moet ik terug voor een injectie in een oog. Ik ben eens curieus of er nu iets gaat gevraagd worden. Er loopt daar nochtans veel (doorgaans vreemd) volk rond hoor...Is een café hier misschien belangrijker dan een kliniek????? :oops:
ben gisteren ook in de kliniek geweest, daar moest ik de QR code laten zien wat ze me hadden toegestuurd, ook werd er een soort foto gemaakt om te kijken of dat overeen stemde met je paspoort....ben straks eens benieuwd of dat weer zo is in de slaapkliniek

barabas

16 november 2021, 22:03:20 #63 Laatste wijziging: 16 november 2021, 22:05:03 door barabas
In Augustinus scannen ze je pas zodat je meteen gecontroleerd wordt op corona en afspraken, anders kom je er simpelweg niet in.

kabar

Was eergisteren met mijn vrouw in Gasthuisberg. Op geen enkele manier gecontroleerd geweest. Moest enkel mondmasker dragen.

jerryke

Citaat van: kabar op 17 november 2021, 10:22:31Was eergisteren met mijn vrouw in Gasthuisberg. Op geen enkele manier gecontroleerd geweest. Moest enkel mondmasker dragen.

gisteren in het ZOL Genk weer alles gecontroleerd

Koter

Citaat van: jerryke op 17 november 2021, 12:21:30
Citaat van: kabar op 17 november 2021, 10:22:31Was eergisteren met mijn vrouw in Gasthuisberg. Op geen enkele manier gecontroleerd geweest. Moest enkel mondmasker dragen.

gisteren in het ZOL Genk weer alles gecontroleerd

En, door de keuring geraakt?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 17 november 2021, 12:54:37
Citaat van: jerryke op 17 november 2021, 12:21:30
Citaat van: kabar op 17 november 2021, 10:22:31Was eergisteren met mijn vrouw in Gasthuisberg. Op geen enkele manier gecontroleerd geweest. Moest enkel mondmasker dragen.

gisteren in het ZOL Genk weer alles gecontroleerd

En, door de keuring geraakt?
ja en deze morgen na het ontbijt losgelaten  ;D

barabas


jerryke

Citaat van: barabas op 17 november 2021, 13:28:04Geen rooie kaart ???
neen eigenlijk zou ik hun een rode kaart moeten geven, want de koffie vond ik niet lekker

Flurk

Goede middag allemaal. Blijkbaar verschilt de controle nogal ster van plaats tot plaats. Gasthuisberg binnen en buiten zonder enig nazicht. Mechelen idem... Bonheiden idem.....

Micmac

Wat is er mis met sommige mensen?????
Een dame vond mijn telefoon bij LIDL letterlijk 30 seconden nadat ik hem vergeten was bij de kassa!!!
Ik zag haar de telefoon in haar zak stoppen alsof ze hem ging houden!!
Ik liep beleefd achter haar, tikte haar op de schouder om haar te vertellen dat ik zag dat ze mijn telefoon had weggestopt en deze idioot ontkende het te hebben 😡😡😡
Dan komt hier idioot nummer 2 ...
Een grotere idioot die bleef tikken op de ..
. Meer weergeven

barabas

Van die posting hierboven begrijp ik totaal niets, maar dat zal wel aan mij liggen zeker?!

Flurk

18 november 2021, 13:04:33 #73 Laatste wijziging: 19 november 2021, 11:59:32 door Flurk
Citaat van: barabas op 18 november 2021, 12:50:44Van die posting hierboven begrijp ik totaal niets, maar dat zal wel aan mij liggen zeker?!
Prof troost u ge zijt de enige niet die in dit geval intelligentie en inzicht mist... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:
Iedereen zijn dagelijkse spuit al gehad??? :biggrinumbrella1: ?

Flurk

Prettige grijze mistige vochtige kille late herfstmorgen allemaal. Ook aan degenen die er niet zijn.... :smil414ae0fb30e96: