15 mei 2024, 23:26:24

Moppen

Gestart door jerryke, 3 februari 2009, 16:54:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Koter

Jantje (6 jaar) zit op school, iedereen mag wat voor zichzelf gaan doen en Jantje draait een shaggie. De juffrouw zegt:
"Ben je daar niet een beetje te jong voor, Jantje?"
Jantje: "Oh dat is nog niks ik ben ook al naar bed geweest met een meisje."
Juf: "Hoe heette dat meisje dan?"
Jantje: "Oh dat weet ik niet meer, toen was ik dronken."
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Als je verkering krijgt zegt ze: "Ik vind je een toffe!"
Na de eerste keer vrijen zegt ze: "Ik hou van je."
Tijdens de verloving zegt ze: "Ik hou heel veel van je."
Op je trouwdag zegt ze: "Ik hou nog meer van je."
Met de scheiding zegt ze: "Ik hou alles van je."
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

proske


In een krant werd er een enquete gehouden over de problematiek van de vluchtelingen .

  Wenst u meer of minder vluchtelingen asiel te verlenen ?

Uitslag :   5 procent zegt meer .
               20 procent zegt minder .

               75 procent zegt :   Ikke ni verstaan .
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

proske


Een man belt aan en als de vrouw des huizes opendoet vraagt hij haar  " Dag madam , heb jij  geen vagina ?" Vrouw onthuts , gooit de deur dicht . 's Anderdaags zelfde scenario  . De dag erop nog eens . Vrouw vertelt 's avonds aan haar man de gebeurtenissen en deze stelt voor om de dag erop thuis te blijven en achter de deur te gaan staan .
Zo gezegd zo gedaan . Man belt , echtgenoot gaat achter de deur staan , vrouw doet open en het  gesprek gaat als volgt : "Dag madam , heb jij soms geen vagina " Vrouw antwoord " Jawel , en dan ?" Waarop de man " Wil je dan aan uw echtgenoot zeggen , dat hij die van u moet gebruiken en niet die van mijn vrouw "
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Een vader en moeder vinden dat de piemel van hun 8-jarig zoontje nogal aan de kleine kant blijft en besluiten met Jantje naar de dokter te gaan.
Ze leggen hun vraag uit aan de dokter, waarop de dokter het mannetje onderzoekt.
"Inderdaad," zegt de dokter, "hij is wat aan de kleine kant.
Zorg er voor dat hij 's morgens veel geroosterd brood eet, dan komt alles goed."
De volgende morgen staat de moeder vroeg op en begint als een bezetene brood te roosteren.
Even later komt het mannetje naar beneden om te ontbijten.
De moeder begroet haar zoontje, wijst naar de gigantische stapel geroosterde boterhammen en zegt:
"De bovenste twee zijn voor jou, de rest is voor je vader."
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

DE TRAM

Een werknemer van een meubelhandel moet een kleerkast gaan plaatsen in de Carnotsraat in Antwerpen. De kleerkast is geplaatst en betaald en hij rijdt vrolijk terug naar zijn baas. Daar aangekomen zegt zijn baas dat hij terug moet want mevrouw heeft gebeld dat de kleerkast in elkaar is gevallen.

Bij zijn aankomst aldaar vraagt hij aan de vrouw wat er is gebeurd. De vrouw zegt: "Meneer U was de straat amper uit, er passeerde een tram en de kast viel in elkaar".

De kleerkast wordt terug in elkaar gezet en de gast vraagt of mevrouw een zaklamp heeft. Hij zal met die lamp in de kast gaan zitten om te zien wat de reden is dat die kast in elkaar viel.

Hij zit amper in de kast wanneer de heer des huizes thuis komt. Hij kijkt vol bewondering naar de mooie kast. Wanneer hij de kast open doet ziet hij de man zitten en zegt: "Ik hoop dat U een goede reden kan geven waarom U hier in de kleerkast zit ?"

Waarop de man verbauwereerd antwoordt: "Geloof het of niet maar ik zit hier op de tram te wachten!"

proske

Citaat van: jerryke op 18 september 2015, 00:38:53
DE TRAM

Een werknemer van een meubelhandel moet een kleerkast gaan plaatsen in de Carnotsraat in Antwerpen. De kleerkast is geplaatst en betaald en hij rijdt vrolijk terug naar zijn baas. Daar aangekomen zegt zijn baas dat hij terug moet want mevrouw heeft gebeld dat de kleerkast in elkaar is gevallen.

Bij zijn aankomst aldaar vraagt hij aan de vrouw wat er is gebeurd. De vrouw zegt: "Meneer U was de straat amper uit, er passeerde een tram en de kast viel in elkaar".

De kleerkast wordt terug in elkaar gezet en de gast vraagt of mevrouw een zaklamp heeft. Hij zal met die lamp in de kast gaan zitten om te zien wat de reden is dat die kast in elkaar viel.

Hij zit amper in de kast wanneer de heer des huizes thuis komt. Hij kijkt vol bewondering naar de mooie kast. Wanneer hij de kast open doet ziet hij de man zitten en zegt: "Ik hoop dat U een goede reden kan geven waarom U hier in de kleerkast zit ?"

Waarop de man verbauwereerd antwoordt: "Geloof het of niet maar ik zit hier op de tram te wachten!"


Waarom in de Carnotstraat ............?????? :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

jerryke

Citaat van: proske op 20 september 2015, 00:02:09
Citaat van: jerryke op 18 september 2015, 00:38:53
DE TRAM

Een werknemer van een meubelhandel moet een kleerkast gaan plaatsen in de Carnotsraat in Antwerpen. De kleerkast is geplaatst en betaald en hij rijdt vrolijk terug naar zijn baas. Daar aangekomen zegt zijn baas dat hij terug moet want mevrouw heeft gebeld dat de kleerkast in elkaar is gevallen.

Bij zijn aankomst aldaar vraagt hij aan de vrouw wat er is gebeurd. De vrouw zegt: "Meneer U was de straat amper uit, er passeerde een tram en de kast viel in elkaar".

De kleerkast wordt terug in elkaar gezet en de gast vraagt of mevrouw een zaklamp heeft. Hij zal met die lamp in de kast gaan zitten om te zien wat de reden is dat die kast in elkaar viel.

Hij zit amper in de kast wanneer de heer des huizes thuis komt. Hij kijkt vol bewondering naar de mooie kast. Wanneer hij de kast open doet ziet hij de man zitten en zegt: "Ik hoop dat U een goede reden kan geven waarom U hier in de kleerkast zit ?"

Waarop de man verbauwereerd antwoordt: "Geloof het of niet maar ik zit hier op de tram te wachten!"


Waarom in de Carnotstraat ............?????? :denken:

oei ik wist niet dat dat bij u was  :LOL:

jerryke

Een Amerikaanse toerist gaat op reis naar China.

Tijdens zijn verblijf scharrelt hij nogal wat meiden op. Hij neemt geen voorzorgen.

Nadat hij weer thuis is, staat hij op een ochtend op en ziet hij op zijn piemel donkergroene plekken.

Hij gaat verontrust direct naar de dokter. De dokter heeft zoiets nog nooit gezien.

Hij neemt bloed af voor verder onderzoek en zegt tegen de man dat hij na twee dagen terug moet komen.

Na twee dagen gaat de man weer bij de dokter die hem zegt: 'ik heb slecht nieuws voor u.

U hebt een infectie veroorzaakt door het Mongolenvirus.

Het is een heel zeldzame ziekte en we weten er heel weinig over.'

De man is al wat geruster en zegt tegen de dokter: 'Geef me een spuit of zoiets en dan zal het wel weggaan'.

De dokter antwoordt echter: ''t Spijt me, maar er is geen remedie. We zullen uw lul moeten amputeren'.

De man roept: 'Neeeeen. Ik wil een tweede opinie !'

De dokter zegt: 'Oké, maar ik verzeker u dat dat de enige oplossing is.'

De volgende dag gaat de man bij een Chinese dokter.

Die onderzoekt hem en zegt : 'Och ! U heeft het Mongolenvirus, heel elge ziekte !'.

De man zegt: 'Ja, ja ik weet het, maar wat kan u voor me doen ?

De Amerikaanse dokter zei me dat hij mijn piemel moest amputeren'.

De Chinese dokter moet wat lachen en schudt zijn hoofd.

Hij zegt: 'De Amelikaanse doktel is stom. Hij wil u opelelen omdat hij geld wil veldienen.

U moet niet geopeleeld wolden'.

De patiënt is tevreden, maar dan zegt de Chinees:

'U moet gewoon afwachten. Binnen een maand valt ie er vanzelf af'.

proske

Citaat van: jerryke op 20 september 2015, 21:26:58
Citaat van: proske op 20 september 2015, 00:02:09
Citaat van: jerryke op 18 september 2015, 00:38:53
DE TRAM

Een werknemer van een meubelhandel moet een kleerkast gaan plaatsen in de Carnotsraat in Antwerpen. De kleerkast is geplaatst en betaald en hij rijdt vrolijk terug naar zijn baas. Daar aangekomen zegt zijn baas dat hij terug moet want mevrouw heeft gebeld dat de kleerkast in elkaar is gevallen.

Bij zijn aankomst aldaar vraagt hij aan de vrouw wat er is gebeurd. De vrouw zegt: "Meneer U was de straat amper uit, er passeerde een tram en de kast viel in elkaar".

De kleerkast wordt terug in elkaar gezet en de gast vraagt of mevrouw een zaklamp heeft. Hij zal met die lamp in de kast gaan zitten om te zien wat de reden is dat die kast in elkaar viel.

Hij zit amper in de kast wanneer de heer des huizes thuis komt. Hij kijkt vol bewondering naar de mooie kast. Wanneer hij de kast open doet ziet hij de man zitten en zegt: "Ik hoop dat U een goede reden kan geven waarom U hier in de kleerkast zit ?"

Waarop de man verbauwereerd antwoordt: "Geloof het of niet maar ik zit hier op de tram te wachten!"


Waarom in de Carnotstraat ............?????? :denken:

oei ik wist niet dat dat bij u was  :LOL:


Neen . Ik was de man van de meubels ......... :smil414ae0fb30e96:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Koter

Een blondje krijgt een baan als fysiek trainer voor tieners.
Op haar eerste dag ziet ze aan het uiteinde van het sportveld een jongen helemaal alleen staan
terwijl al de anderen achter een bal lopen en zich amuseren.

Ze heeft medelijden met de jongen en gaat met hem praten.

'Alles in orde', vraagt ze.

'Zeker', zegt de jongen.

'Je mag best met de anderen gaan spelen', zegt ze.

'Neen', zegt hij, 'Ik denk dat ik best hier blijf staan'.

'Waarom dan', vraagt de trainster.

De jongen kijkt verbaasd naar haar en zegt: 'Omdat ik de doelman ben!!
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Dat eeuwig opletten. :LOL: :LOL:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Micmac

De geschiedenis van België vanaf 1577 tot 2015 in één enkele tekening. 

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Een hoerenfamilie houd jaarlijks een bijeenkomst.
Een kleindochter vraagt aan haar grootmoeder:
Bomma, hoeveel vroeg jij in jouw tijd voor een potje pijpen?
Bomma: Wij vroegen niks kind.
Kleindochter: Wablief? Niks???
Bomma: Wij waren al blij dat wij in dien tijd een stukske vlees in onze mond kregen....
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

ik word al een dagsken ouder zulle en ik heb van de week mijne gazon al twee keer gedweil en mijn plansier is ook al afgereden zulle.  :LOL:  :LOL: