Re:Nieuwsflitsen

Gestart door Driver, 10 oktober 2017, 17:16:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Koter op  4 mei 2018, 19:48:22
Citaat van: xofie op  4 mei 2018, 19:30:18
Vrachtwagen crasht in bankkantoor: kind komt om

In het Vlaams-Brabantse Kortenberg is vrijdagochtend een vrachtwagen in een ING-bankkantoor op de Leuvensesteenweg gereden. Getuigen verklaarden aan VTM dat de truck eerst ingereden is op een tiental auto's en daarna het bankkantoor inreed.

Volgens de eerste berichten zou de truckchauffeur om een nog onbekende reden de controle hebben verloren over zijn vrachtwagen, een oplegger met een graafmachine. De vrachtwagenchauffeur zat gekneld in zijn voertuig en raakte lichtgewond.

De gemeente Kortenberg kondigde meteen het gemeentelijk rampenplan af. De hulpdiensten kwamen massaal ter plaatse. De ravage is enorm. Bij het ongeval kwam een meisje van twee om

. De vader van het kind werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Daarnaast viel er nog één zwaargewonde en enkele lichtgewonden.

Oplegger rijdt bankkantoor Kortenberg binnen: "Mogelijk verschillende gewonden"


wat een verdriet weeral, dit wil je toch niet meemaken


Dat heb je met die idiote wetten hier. Boven de 44 ton mag je niet op de autobaan en ben je verplicht om via door de overheid aangeduide wegen te rijden.


JA MAAR der wordt weer in alle talen gezwegen over de nationaliteit van de trucker hé !!!

Koter

Citaat van: xofie op  4 mei 2018, 19:52:21
Citaat van: Koter op  4 mei 2018, 19:48:22
Citaat van: xofie op  4 mei 2018, 19:30:18
Vrachtwagen crasht in bankkantoor: kind komt om

In het Vlaams-Brabantse Kortenberg is vrijdagochtend een vrachtwagen in een ING-bankkantoor op de Leuvensesteenweg gereden. Getuigen verklaarden aan VTM dat de truck eerst ingereden is op een tiental auto's en daarna het bankkantoor inreed.

Volgens de eerste berichten zou de truckchauffeur om een nog onbekende reden de controle hebben verloren over zijn vrachtwagen, een oplegger met een graafmachine. De vrachtwagenchauffeur zat gekneld in zijn voertuig en raakte lichtgewond.

De gemeente Kortenberg kondigde meteen het gemeentelijk rampenplan af. De hulpdiensten kwamen massaal ter plaatse. De ravage is enorm. Bij het ongeval kwam een meisje van twee om

. De vader van het kind werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Daarnaast viel er nog één zwaargewonde en enkele lichtgewonden.

Oplegger rijdt bankkantoor Kortenberg binnen: "Mogelijk verschillende gewonden"


wat een verdriet weeral, dit wil je toch niet meemaken


Dat heb je met die idiote wetten hier. Boven de 44 ton mag je niet op de autobaan en ben je verplicht om via door de overheid aangeduide wegen te rijden.


JA MAAR der wordt weer in alle talen gezwegen over de nationaliteit van de trucker hé !!!

Inderdaad, maar ik denk dat het een Belgische vrachtwagen is, de trucker ??
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Bruid weigert Mechelse schepen hand te schudden: "Haar godsdienst liet dit niet toe", huwelijk geweigerd

De Mechelse schepen van diversiteit, integratie, burgerzaken, onderwijs en juridische zaken Marc Hendrickx (N-VA) heeft vandaag geweigerd een huwelijk te voltrekken omdat de bruid hem de hand niet wilde schudden. De schepen meent dat dit een deel is van het respect dat hoort in een burgerlijke zaak. De vrouw wilde hem de hand niet schudden uit geloofsovertuigingen.

Het koppel bood zich deze voormiddag aan in het Mechelse stadhuis om te trouwen, waarop schepen Hendrickx hen beiden verwelkomde met een handdruk. Toen bleek dat de vrouw hem de hand niet wilde schudden, weigerde de schepen de ceremonie aan te vatten. "Ik heb haar uitgelegd dat dit een burgerlijke zaak is die niets met godsdienst te maken heeft en het deel van het respect is om mij dan de hand te schudden", zegt Hendrickx. "Ik heb het koppel gezegd dat ze enkele minuten kregen om hierover na te denken, maar de dame was resoluut: ze zou mij geen hand geven omdat haar godsdienst haar dit niet toeliet. Daarop heb ik geweigerd het huwelijk te voltrekken.
"
Er zit het koppel niets anders op dan elders te trouwen, maar dat is niet zo evident: beiden zijn inwoners van Mechelen en de wet schrijft voor dat een huwelijk moet plaatsvinden in de woonplaats van een van de partners. Als het koppel alsnog in Mechelen wil trouwen, zal de vrouw de schepen toch de hand moeten schudden.


GEWELDIG NIEUWS VIND IK DIT !!!!!!

Micmac

Citaat van: xofie op  7 mei 2018, 16:24:07
Bruid weigert Mechelse schepen hand te schudden: "Haar godsdienst liet dit niet toe", huwelijk geweigerd

De Mechelse schepen van diversiteit, integratie, burgerzaken, onderwijs en juridische zaken Marc Hendrickx (N-VA) heeft vandaag geweigerd een huwelijk te voltrekken omdat de bruid hem de hand niet wilde schudden. De schepen meent dat dit een deel is van het respect dat hoort in een burgerlijke zaak. De vrouw wilde hem de hand niet schudden uit geloofsovertuigingen.

Het koppel bood zich deze voormiddag aan in het Mechelse stadhuis om te trouwen, waarop schepen Hendrickx hen beiden verwelkomde met een handdruk. Toen bleek dat de vrouw hem de hand niet wilde schudden, weigerde de schepen de ceremonie aan te vatten. "Ik heb haar uitgelegd dat dit een burgerlijke zaak is die niets met godsdienst te maken heeft en het deel van het respect is om mij dan de hand te schudden", zegt Hendrickx. "Ik heb het koppel gezegd dat ze enkele minuten kregen om hierover na te denken, maar de dame was resoluut: ze zou mij geen hand geven omdat haar godsdienst haar dit niet toeliet. Daarop heb ik geweigerd het huwelijk te voltrekken.
"
Er zit het koppel niets anders op dan elders te trouwen, maar dat is niet zo evident: beiden zijn inwoners van Mechelen en de wet schrijft voor dat een huwelijk moet plaatsvinden in de woonplaats van een van de partners. Als het koppel alsnog in Mechelen wil trouwen, zal de vrouw de schepen toch de hand moeten schudden.


GEWELDIG NIEUWS VIND IK DIT !!!!!!

Moest ik die Bruid zijn zou ik zijn hand ook niet schudden, zie je mij al staan is zo'n mooi trouwkleed. :LOL: :LOL: :LOL:

Micmac


xofie


Micmac


xofie


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 13 mei 2018, 11:21:46
Citaat van: Micmac op 13 mei 2018, 01:58:29
Citaat van: xofie op 13 mei 2018, 01:54:17
Citaat van: Micmac op 13 mei 2018, 01:50:34
Het echte Belgisch nieuws door de ogen van het buitenland.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/fox-news-over-belgie-brussel-is-de-jihadihoofdstad-van-europa-politici-knijpen-oogje-dicht-om-stemmen-te-halen~ad532ffa/


afvoeren samen met het gespuis

Al de traditionele partijen zijn Maffiosi, dus moeten we met z'n allen Islam stemmen. ???

Al wat links is, slinks is.  ;D

Politici zijn mensen die zich overal weet uit te redden op slinkse wijze

xofie

Twee politieagenten en een voorbijganger overleden bij schietpartij in Luik


weeral een bruine

Micmac

Citaat van: xofie op 29 mei 2018, 14:02:45
Twee politieagenten en een voorbijganger overleden bij schietpartij in Luik


weeral een bruine


Neen geen bruine , Benjamin Herman (36), een Belg geboren in 1982 van Belgische ouders, moslim geworden in de gevangenis.
Een alleenstaand geval, moest tot 2022 in de gevangenis blijven doch kreeg dag verloven volgens de wet Lejeune.

xofie

Citaat van: Micmac op 29 mei 2018, 20:24:22
Citaat van: xofie op 29 mei 2018, 14:02:45
Twee politieagenten en een voorbijganger overleden bij schietpartij in Luik


weeral een bruine


Neen geen bruine , Benjamin Herman (36), een Belg geboren in 1982 van Belgische ouders, moslim geworden in de gevangenis.
Een alleenstaand geval, moest tot 2022 in de gevangenis blijven doch kreeg dag verloven volgens de wet Lejeune.

voor mij is dat hetzelfde gespuis, en weet ge soms ook waarom dat gespuis vastzat ??
zitten tot 2022 en vier jaar daarvoor al verlofdagen krijgen, niet te bevatten wat onze regeringen
allemaal uitvreten en toestaan

Koter

Zijn strafblad. Hoe kan zo'n crapuul nog vrij rond lopen?

2003-2004: Benjamin Herman is nog maar zestien jaar als hij al voor het eerst in aanraking komt met het gerecht. Hij zou vastgezeten hebben in de jeugdinstelling van Everberg.

2005: Herman krijgt dertig maanden cel voor slagen en verwondingen en diefstal met braak.

2007: Twaalf maanden cel voor drugsfeiten - hij en zijn broer waren verslaafden - met nog eens vier maanden extra voor weerspannigheid tegen de politie.

2008: Drie jaar effectieve gevangenisstraf voor medeplichtigheid aan diefstal met geweld (samen met zijn broer) en weerspannigheid.

2009: Herman mag zich voor het eerst buiten de gevangenis begeven, als gunstmaatregel. De uitgaanspermisse mag niet langer dan zestien uur duren. Hij zou er nog tien krijgen, maar de vijfde keer meldt hij zich te laat aan bij de gevangenis.

2010: Nog maar eens weerspannigheid tegen de politie en ook opnieuw slagen en verwondingen leiden tot een veroordeling van twaalf maanden cel. Daarbovenop vier jaar voor diefstal met geweld.

Half 2015: Herman krijgt zijn eerste penitentiair verlof, wat hem nadien nog dertien keer te beurt zou vallen. Penitentiair verlof betekent dat de gedetineerde maximaal drie keer per trimester 36 uur de gevangenis mag verlaten. De recidivist vist wel naast een vervroegde invrijheidsstelling.

Eind 2015: De crimineel mag overdag naar buiten om te werken, maar moet elke avond terugkeren naar de cel.

2016: Hij keert niet terug en pleegt tijdens zijn vlucht nieuwe feiten. De beperkte detentie wordt daarop ingetrokken. In augustus wordt hij nog maar eens tot twaalf maanden cel veroordeeld voor diefstal.

Eind 2017: Herman mag ondanks zijn zware verleden als misdadiger toch opnieuw genieten van uitgaanspermissies en penitentiair verlof. Hij mag dus de gevangenis - die van Marche-en-Famenne ditmaal - op gezette tijden verlaten, wat hij een laatste keer zal doen op maandag 28 mei 2018 om 7u30.

28 mei 2018: Tijdens zijn veertiende penitentiair verlof - de vorige waren altijd probleemloos verlopen, volgens Justitieminister Koen Geens - zou hij eerst in de nacht van maandag op dinsdag een oude vriend/drugsdealer/medegevangene Michaël Wilmet (30) vermoord hebben in On (Marche-en-Famenne).

29 mei 2018: Gisterochtend sloeg hij dan genadeloos toe in het centrum van Luik. Hij viel twee politieagentes langs achter aan en diende hen verscheidene messteken toe. Hij pakte hun dienstwapen af en vuurde ermee op de agentes die op de grond lagen. Daarna schoot hij ook nog een toevallige passant dood, die stationeerde voor een voetpad. Vier andere agenten raakten gewond. Een gegijzelde vrouw bleef gelukkig ongedeerd. Benjamin Herman zelf werd definitief uitgeschakeld. Hij moest zich uiterlijk gisteravond 19u30 normaal gezien weer aanmelden aan de gevangenis van Marche-en-Famenne. Zijn celstraf liep in principe nog tot 2020. Het parket onderzoekt de piste van een terreuraanslag. Herman riep verscheidene malen 'Alluha Akbar'.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

bedankt voor de info Koter
des te erger is het voor de families van de slachtoffers
dat zo een krapuul penitentiair verlof kreeg ........