November, de bloedmaand

Gestart door Driver, 1 november 2022, 12:30:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op 18 november 2022, 10:33:04
Citaat van: stevens-willy op 17 november 2022, 20:46:45:hi_smiley:   Goede avond, vandaag een wisselvalige dag geweest.
We zijn gaan eten in het buurthuis van Veulen, wat kregen we voorgeschoteld? prij soep, ovenschotel met vis en met puree als afsluiter een kreme.
Het was lekker, ieder week is dat op een ander locatie, vandaag in Veulen volgende week in Heers en de week erop te Mechel- Bovenlingen.

Willy

hola wij hadden gisteren ongeveer hetzelfde hier...porei met een bechamelsaus onder in de schotel daarop de vis en daarop de puree  ;D
Noemen ze dat niet PLAGIAAT???? :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal; Het is redelijk helder hier maar frieskies....
Ik heb totaal geen idee wat ik vandaag ga doen. Efkes naar You Tube een stukske muziek ophalen van mijn favoriete pianiste, daarna zien we wel.
F. Liszt - "Ständchen" Piano Transcriptions After Schubert - Khatia Buniatishvili


jerryke

Citaat van: Flurk op 18 november 2022, 12:52:23
Citaat van: jerryke op 18 november 2022, 10:33:04
Citaat van: stevens-willy op 17 november 2022, 20:46:45:hi_smiley:   Goede avond, vandaag een wisselvalige dag geweest.
We zijn gaan eten in het buurthuis van Veulen, wat kregen we voorgeschoteld? prij soep, ovenschotel met vis en met puree als afsluiter een kreme.
Het was lekker, ieder week is dat op een ander locatie, vandaag in Veulen volgende week in Heers en de week erop te Mechel- Bovenlingen.

Willy

hola wij hadden gisteren ongeveer hetzelfde hier...porei met een bechamelsaus onder in de schotel daarop de vis en daarop de puree  ;D
Noemen ze dat niet PLAGIAAT???? :4_1_72:
neen Willy heeft de porei in de soep gehad en wij in de schotel  ;D  ;D

jerryke

goeie natte morgen.... ppppfffttt regen en nog eens regen....boodshappen zijn gedaan, deur toe en binnen blijven vandaag  :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Hier heel de nacht regen en nu regent het nog. Volgens de weercomputer zou het deze middag een tijdje stoppen. Gisterenavond toch met de hondjes buiten geweest. Thuisgekomen ze direct in een badhanddoek gedraaid en drooggewreven. Ikzelf was nat tot op mijn onderbroek en sokken. Kom me nu niet vertellen dat ik een paraplu had moeten meedoe. Dat moet je eens proberen met 2 leibanden en een klad wind. :biggrinumbrella1:   
Allé, we gaan er toch het beste van maken vandaag.

Flurk

Ik zou heeeeel graag zien dat die gasten die meekijken een praatje meedoen met ons. Bij deze zijn jullie uitgenodigd...  :4_1_201:

Micmac

Goedeavond, iedereen maar klagen over de regen maar onder de douche klaagt niemand en daar zit zelfs cloor in het leidingwater, dus je uitkleden, inzepen en buiten de gratis douche in, terug binnen en afdrogen, je bent zo wakker en fris gewassen.

Micmac

Citaat van: Flurk op 19 november 2022, 12:38:28Ik zou heeeeel graag zien dat die gasten die meekijken een praatje meedoen met ons. Bij deze zijn jullie uitgenodigd...  :4_1_201:

Heeft het Forum gluurders, daarvan was ik niet op de hoogte.

xofie

Zomer voorbij, in Madrid ligt er al sneeuw, en hier de komende 14 dagen slechts 20°, dus dat is jas aan en geen
terrasjes meer 

Koter

Citaat van: xofie op 19 november 2022, 22:15:10Zomer voorbij, in Madrid ligt er al sneeuw, en hier de komende 14 dagen slechts 20°, dus dat is jas aan en geen
terrasjes meer 

Iedereen kan hier komen lezen maar om te posten moet je lid zijn.
Citaat van: Micmac op 19 november 2022, 21:54:21
Citaat van: Flurk op 19 november 2022, 12:38:28Ik zou heeeeel graag zien dat die gasten die meekijken een praatje meedoen met ons. Bij deze zijn jullie uitgenodigd...  :4_1_201:

Heeft het Forum gluurders, daarvan was ik niet op de hoogte.


Iedereen kan hier mee lezen maar om te posten moet je lid zijn.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 19 november 2022, 21:53:01Goedeavond, iedereen maar klagen over de regen maar onder de douche klaagt niemand en daar zit zelfs cloor in het leidingwater, dus je uitkleden, inzepen en buiten de gratis douche in, terug binnen en afdrogen, je bent zo wakker en fris gewassen.
En s 'anderendaags met een Fleurus in de kliniek.... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goede zondagmorgen allemaal. Hier is het momenteel 5°en het zevert juist genoeg om na een uur te wandelen nat te zijn. Leuke dag allemaal.

Micmac

Goedemiddag, 4° en een koude wind is zo'n weertje om binnen te blijven.

barabas

Droog, 8° - ik ga mijn gazon (met bladeren) nog maar eens maaien.

xofie

goede middag de wind is gaan liggen en dat voelt een heel stuk warmer aan