OVER DE 25.000

Gestart door Flurk, 26 juni 2017, 18:39:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Dank u allemaal voor de belangstelling. Mijn eega stelt vast dat , als je alles bijeentelt, er over de 25.000 vieuws zijn tot nu toe...... :okidoki: :hartkus: :kisses:

Micmac

Ik tracht overal je pronkstukken te laten zien, maar of het iets uithaalt is een andere vraag.

Flurk

Citaat van: Micmac op 27 juni 2017, 23:09:04
Ik tracht overal je pronkstukken te laten zien, maar of het iets uithaalt is een andere vraag.
Als je een vraag of het te koop is en hoeveel het kost bedoeld staat de teller inderdaad op 0.  :b_thumbsdown_20: Gelukkig moet ik er niet van leven.  :a_thumbsup_20:

ladyluck

mooi, mooi mooi, mooi  ;D
heb je eigenlijk een idee hoeveel werken je al gemaakt hebt ?

Flurk

Citaat van: ladyluck op 18 augustus 2017, 21:45:11
mooi, mooi mooi, mooi  ;D
heb je eigenlijk een idee hoeveel werken je al gemaakt hebt ?
Bedankt voor de appreciatie Ladyluck.
Ik schat dat een 60% hier op de kist staat, van de andere heb ik geen foto's meer. Die zijn spijtig genoeg verloren gegaan met wateroverlast.

Mathieu

Je kan ze misschien terug uit je geniaal brein toveren en opnieuw maken om er dan een foto van te trekken en hier neer te zetten. dan zien wij het allemaal.

Al met al lever je telkens maar weer een fantastisch werk af, waar haal je de informatie allemaal vandaan????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  7 september 2017, 15:51:36
Je kan ze misschien terug uit je geniaal brein toveren en opnieuw maken om er dan een foto van te trekken en hier neer te zetten. dan zien wij het allemaal.

Al met al lever je telkens maar weer een fantastisch werk af, waar haal je de informatie allemaal vandaan????


Hij zit Full Time te werken terwijl hij moet rusten en genieten van zijn leven, al die stukken terug maken is zeer zwaar werk.