VERGANKELIJKHEID

Gestart door Flurk, 4 maart 2017, 12:31:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

VERGANKELIJKHEID is een samentrekking van het vergaan van twee culturen. De oermensen die hun goden aanbaden in kringen van reuze stenen en de moderne mens die zijn geloof beleid in prachtige kerken. Net zoals de oermens zijn wij ook ons geloof aan het verliezen met vernietiging van onze cultuur als gevolg. Daarom de samentrekking van de zuilen van Stonehenge en de vervallen Gotische kathedraal.
Het gemaakt in appelaar en is 42 cm hoog.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

wwwaaaauuuwwwwwwwwwww mooi, ik denk dat dit een rustgevende bezigheid is

Flurk

Citaat van: jerryke op  4 maart 2017, 13:28:18
wwwaaaauuuwwwwwwwwwww mooi, ik denk dat dit een rustgevende bezigheid is
Voor mij wel maar niet voor de buren. Zagen, frezen,kappen, schuren............. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op  4 maart 2017, 16:37:02
Citaat van: jerryke op  4 maart 2017, 13:28:18
wwwaaaauuuwwwwwwwwwww mooi, ik denk dat dit een rustgevende bezigheid is
Voor mij wel maar niet voor de buren. Zagen, frezen,kappen, schuren............. :smil414ae0fb30e96:

Een mooi stuk  :a_thumbsup_20:

Is dat niet isoleerbaar van binnen, met een lichte afzuiging kan het mogelijk ongeveer stofvrij.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  4 maart 2017, 16:37:02
Citaat van: jerryke op  4 maart 2017, 13:28:18
wwwaaaauuuwwwwwwwwwww mooi, ik denk dat dit een rustgevende bezigheid is
Voor mij wel maar niet voor de buren. Zagen, frezen,kappen, schuren............. :smil414ae0fb30e96:

Je doet dat alleen overdag en dus blijven de mensen wakker en zouden ze je dankbaar moeten zijn. Aangezien ze overdag niet kunnen slapen, zullen ze dat uitstekend doen tijdens de nacht en dat is toch een goede vooruitgang.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.