December, de laatste maand weeral.

Gestart door Driver, 30 november 2021, 14:26:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Flurk op 15 december 2021, 18:45:52
Citaat van: xofie op 14 december 2021, 13:35:04Beste xofie, Je ontvangt deze mail omdat iemand een wachtwoord herinnering heeft aangevraagd voor jouw account. Om een nieuw wachtwoord in te stellen kun je volgende link gebruiken


fijn toch dat ze zo oplettend zijn
Zeker niet op ingaan. PHISING.....


dank u
Flurk, ik heb nu wel een ander wachtwoord moeten instellen

xofie

Citaat van: Flurk op 24 december 2021, 13:07:24Gezellige Kerstavond voor iedereen die een feestje gebouwd heeft. De anderen wens ik een rustige avond.

de kerstmenu kostte 80 euro voor 2 personen vind ik veel te veel wij hebben voor de verandering eens niets speciaals gedaan en gewoon frikadellen koek met kriekjes gegeten en krokketjes erbij

xofie

Citaat van: Flurk op 25 december 2021, 12:01:09Gezellige kerstmorgen allemaal. Een goede raad....Ga vandaag niet op de weegschaal staan ....en als uw partner dat toch doet mak dan dat je ergens anders staat. :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

ik heb die fout begaan, was niet happy

jerryke

Citaat van: xofie op 26 december 2021, 18:05:54
Citaat van: jerryke op 14 december 2021, 14:30:42
Citaat van: xofie op 14 december 2021, 13:35:04Beste xofie, Je ontvangt deze mail omdat iemand een wachtwoord herinnering heeft aangevraagd voor jouw account. Om een nieuw wachtwoord in te stellen kun je volgende link gebruiken


fijn toch dat ze zo oplettend zijn
en kun je niet achterhalen wie dat aangevraagd heeft, dus iemand wat vroeger je account gebruikt heeft...toch niet van dit forum hoop ik

ik zou niet weten hoe ik dat moet doen, eerder iets voor de administrator of de moderators dacht ik

neen Fieke wij kunnen niets veranderen, wij kunnen alleen maar raad geven hoe je dat mogelijks zou kunnen doen en dan moeten wij in onze eigen account kijken hoe je dat kunt doen

xofie

Citaat van: jerryke op 26 december 2021, 19:15:28
Citaat van: xofie op 26 december 2021, 18:05:54
Citaat van: jerryke op 14 december 2021, 14:30:42
Citaat van: xofie op 14 december 2021, 13:35:04Beste xofie, Je ontvangt deze mail omdat iemand een wachtwoord herinnering heeft aangevraagd voor jouw account. Om een nieuw wachtwoord in te stellen kun je volgende link gebruiken


fijn toch dat ze zo oplettend zijn
en kun je niet achterhalen wie dat aangevraagd heeft, dus iemand wat vroeger je account gebruikt heeft...toch niet van dit forum hoop ik

ik zou niet weten hoe ik dat moet doen, eerder iets voor de administrator of de moderators dacht ik

neen Fieke wij kunnen niets veranderen, wij kunnen alleen maar raad geven hoe je dat mogelijks zou kunnen doen en dan moeten wij in onze eigen account kijken hoe je dat kunt doen

dank u ik heb gewoon het wachtwoord verandert

Flurk

Goede morgen allemaal. Fieke, aan NIEMAND geen wachtwoord of enige ander code geven;

xofie

Citaat van: Flurk op 27 december 2021, 13:24:41Goede morgen allemaal. Fieke, aan NIEMAND geen wachtwoord of enige ander code geven;

dank u Flurkse doe ik ook nooit, maar ja hoe kan dat dan dat iemand daar achter vraagt ?

xofie


Micmac


Micmac

Goedenavond, alweer terug van weg geweest, vakantie en verlof vliegen voorbij, . . . . . maar werken is wat anders, gelukkig moet ik nog slechts 27 jaar werken alvorens te beginnen met rentenieren.

Flurk

Citaat van: xofie op 27 december 2021, 20:52:13
Citaat van: Flurk op 27 december 2021, 13:24:41Goede morgen allemaal. Fieke, aan NIEMAND geen wachtwoord of enige ander code geven;

dank u Flurkse doe ik ook nooit, maar ja hoe kan dat dan dat iemand daar achter vraagt ?

Vragen staat vrij Fieke....Daarom..

barabas

Citaat van: Micmac op 27 december 2021, 23:44:45Goedenavond, alweer terug van weg geweest, vakantie en verlof vliegen voorbij, . . . . . maar werken is wat anders, gelukkig moet ik nog slechts 27 jaar werken alvorens te beginnen met rentenieren.

Gelukzak, ik nog 30!

xofie

Volgens de Spaanse weerwebsite Meteored zal de temperatuur gemiddeld in Spanje (met zoals altijd grote verschillen per regio) 10 tot 15 graden hoger zijn dan normaal tijdens een 'nochevieja' en 'año nuevo'. Dat betekent dus dat 2021 afgesloten wordt met veel hogere temperaturen dan wat normaal is voor de tijd van het jaar.

gisteren 24° vandaag 22

jerryke

Citaat van: xofie op 28 december 2021, 14:30:39Volgens de Spaanse weerwebsite Meteored zal de temperatuur gemiddeld in Spanje (met zoals altijd grote verschillen per regio) 10 tot 15 graden hoger zijn dan normaal tijdens een 'nochevieja' en 'año nuevo'. Dat betekent dus dat 2021 afgesloten wordt met veel hogere temperaturen dan wat normaal is voor de tijd van het jaar.

gisteren 24° vandaag 22

amai bikiniweer  ;D

xofie

Overwinteraars en Nederlanders/Belgen die in Spanje wonen kunnen hun geluk niet op met de winterse 'hittegolf' rond de jaarwisseling en nieuwjaarsdag met temperaturen tussen de 20 en 25 graden.


lekker voor de elektriciteitsrekening