Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 19 maart 2024, 00:18:53Ditis nepis potentis negrote. K'geloof dat ik verdorie  miswijn  :smil414ae0fb30e96:  gedronken heb.

Vroeger als misdienaar was die nochtans lekker. Maar ja toen wisten we niet beter.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

19 maart 2024, 12:07:47 #2146 Laatste wijziging: 19 maart 2024, 12:13:16 door Flurk
Citaat van: Mathieu op 19 maart 2024, 07:53:44Wat we feitelijk allemaal gehoopd hebben is niet uit gekomen. Poetin, de beklopte, heeft nog nooit zoveel stemmen niet gekregen zeggen ze zelf wel. Wij zitten nog zes jaar met die beklopte op ons kot en daar zullen we het mee moeten doen.
Volgens ernsige Russen die het kunnen weten is zowat de helft van die stememn vervalst. Lees HLN van gisteren...Alles is duidelijk afgesproken volgens de wensen van Poetin en de rest heeft schrik om in Siberië of aan het front te eindigen.

Flurk

Vandaag dinsdag , due ge weet wat ik vandaag als eerste werk moet doen. Indien niet ...Lees dan mijn posting van vorige week dinsdag. :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: Flurk op 19 maart 2024, 12:07:47
Citaat van: Mathieu op 19 maart 2024, 07:53:44Wat we feitelijk allemaal gehoopd hebben is niet uit gekomen. Poetin, de beklopte, heeft nog nooit zoveel stemmen niet gekregen zeggen ze zelf wel. Wij zitten nog zes jaar met die beklopte op ons kot en daar zullen we het mee moeten doen.
Volgens ernsige Russen die het kunnen weten is zowat de helft van die stememn vervalst. Lees HLN van gisteren...Alles is duidelijk afgesproken volgens de wensen van Poetin en de rest heeft schrik om in Siberië of aan het front te eindigen.

Volgens mij heeft hij slechts 13% van de stemmen, een prachtige vervalsing om 87% op te geven.
Hij is bij de drie grootste dictators ter wereld.

Mathieu

Goede morgen. Dat ze dan daar hetzelfde doen als ze destijds in de Vs gedaan hebben en dan wordt dat geklasseerd als een super mooie opruiming.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hetgeen ik niet begrijp is dat ze van hier op de aarde kunnen babbelen met mars of gelijk waar in de ruimte. Ze kunnen de raketten schoon laten landen waae ze willen. Maar een programma ontwikkelen waarbij ze de atoombommen op non-aktief kunnen zetten dat gaat blijkbaar niet. Of een frequantie of gelijk wat uit vinden dat van het moment dat die geactiveerd worden ze gewoon ontploffen. Maar ja wie ben ik feitelijk?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

De VS is niet beter dan de Russen. Als je leest dat er tegen de grootste kanshebber op het Presidentschap een oplichter; leugenaar en fraudeuren grandiose leugenaar met 34 Processen aan zijn broek een grote kans maakt om President te zijn.

Micmac

Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 23:10:57De VS is niet beter dan de Russen. Als je leest dat er tegen de grootste kanshebber op het Presidentschap een oplichter; leugenaar en fraudeuren grandiose leugenaar met 34 Processen aan zijn broek een grote kans maakt om President te zijn.

En ik mocht me niet kandidaad stellen omdat ik geen Amerikaan ben en ze zijn zelf emigranten.

Flurk

Citaat van: Micmac op 22 maart 2024, 23:31:40
Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 23:10:57De VS is niet beter dan de Russen. Als je leest dat er tegen de grootste kanshebber op het Presidentschap een oplichter; leugenaar en fraudeuren grandiose leugenaar met 34 Processen aan zijn broek een grote kans maakt om President te zijn.

En ik mocht me niet kandidaad stellen omdat ik geen Amerikaan ben en ze zijn zelf emigranten.
Micmac er houd je niemand tegen om hier een gooi naar de macht te doen... Klein beginnen hé.... :a_thumbsup_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 24 maart 2024, 12:13:28
Citaat van: Micmac op 22 maart 2024, 23:31:40
Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 23:10:57De VS is niet beter dan de Russen. Als je leest dat er tegen de grootste kanshebber op het Presidentschap een oplichter; leugenaar en fraudeuren grandiose leugenaar met 34 Processen aan zijn broek een grote kans maakt om President te zijn.

En ik mocht me niet kandidaad stellen omdat ik geen Amerikaan ben en ze zijn zelf emigranten.
Micmac er houd je niemand tegen om hier een gooi naar de macht te doen... Klein beginnen hé.... :a_thumbsup_20:

En als partijnaam "HWVB", Het Word Veel Beter.

Flurk

Dus meer van hetzelfde .Beloven ja ... beloven.

barabas

VBWGDDZIVL

Dat is pas een partijnaam :c_bang_20:

Micmac

Ga eerst zorgen voor remblokken, zodoende dat ik op tijd kan remmen.

Flurk

Die gaat al zeker niet gestolen worden. :4_1_72:

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.