Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Morgen, donderdag, gaan we weer eens een namiddag en avond eten op de kosten van een ander. Verjaardag van de kleindochter van mijn oudste broer en wij zijn er ook op uitgenodigd. Aanvang 13.00 uur, einde niet geweten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Vrijdag hetzelfde dan vandaag. Trekken en sleuren en dat schijnen ze op het bureel normaal te vinden bij deze temperaturen.  :smil414ae0fb30e96:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op  1 augustus 2013, 22:53:36
Vrijdag hetzelfde dan vandaag. Trekken en sleuren en dat schijnen ze op het bureel normaal te vinden bij deze temperaturen.  :smil414ae0fb30e96:

Ge hebt toch airco in de truck.

Koter

Citaat van: Micmac op  1 augustus 2013, 22:59:22
Citaat van: Koter op  1 augustus 2013, 22:53:36
Vrijdag hetzelfde dan vandaag. Trekken en sleuren en dat schijnen ze op het bureel normaal te vinden bij deze temperaturen.  :smil414ae0fb30e96:

Ge hebt toch airco in de truck.

Wanneer je airco gebruikt wanneer je aan de dok laad en lost zal je het niet lang trekken wanneer het zweet van uw lijf loopt.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Ik wens je alle succes toe JR.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgen naar het containerpark en maken dat ik om 09.00 uur voor de poort sta. Nadien als de aanhangwagen leeg is alles thuis terug op zijn plaatszetten, binnen gaan en zo weinig mogelijk nog bewegen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Nog eens rustig naar het hertogdom rijden.

Mathieu

Kan zijn dat ik je volg naar Weiswampach, hangt af van het weer. Nog eens op bezoek gaan bij mijn schoonbroer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 augustus 2013, 14:25:28
Kan zijn dat ik je volg naar Weiswampach, hangt af van het weer. Nog eens op bezoek gaan bij mijn schoonbroer.

Zit aan de andere kant in Steinheim.

Mathieu

Zijn niet geweest gezien ons schoonbroer zich in Oostenrijk bevond en vandaag juist naar huis komt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Verleden week in Weiswampach geweest en morgen naar Lambermont en dan met de dames naar Banneux. Ze zijn daar al even niet meer geweest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Fonske

ier ist karùmis en morge ist koers

jerryke

Citaat van: Fonske op  7 september 2013, 14:01:23
ier ist karùmis en morge ist koers

Fonske gaat ge met uw lief naar de kermis....en gaat ge ook op de molekes zitten  ;D

Mathieu

En Fonske op wat heb je je lief getrakteerd op de kermis.
En a propos waar blijft die fot nu toch van je lief. Wij willen dat lief kind ook lever kennen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Voor morgen staat er hier niets op het programma, mijn buxus bijknippen en dan nog hier en daar . Maar dan moet ik eerst mijn eigen aanhangwagen terug hebben want ik gooi die afval nooit op 10 plaatsen. Bij moet dat dan direct de remork in, anders begin ik er niet aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.