Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op  6 mei 2013, 15:40:05
Citaat van: Micmac op  5 mei 2013, 22:34:18
Citaat van: Mathieu op  5 mei 2013, 19:26:36
Dat is juist, maar die moesten terug besteld worden. Dus heb ik er eentje genomen met een smalle lamp in, maar dan eentje dat ook een spaarlamp is. e staat reeds en afgesteld op 2.5 minuten branden per keer. Lamp die er in zit geeft 400 W licht, en dus zal die niet veel verbuiken.

Het verschil is enorm, Uw lamp is 400 wath , de mijne 14,8 wath en verlicht een heel stuk beter omdat het 170 led's zijn.
Bij de XLed Home-spot zorgen 170 led-lampjes voor een perfecte verlichting en een sensationeel laag energieverbruik.
Minder dan 15 Watt heeft de nieuwe hightech-spot nodig om de omgeving in stralend licht te dompelen.
Deze ongelooflijk hoge efficientie wordt mogelijk gemaakt door de toepassing van 170 led-lampjes als verlichting en een innovatieve sturing.
Deze moderne componenten hebben echter nog een groot voordeel: in vergelijking met halogeenlampen of gloeilampen hebben ze een vrijwel onbeperkte levensduur.
Een positieve invloed op de lange levensduur heeft ook de Active-Thermo-Controltechniek van STEINEL, die de led-lampen beschermt tegen oververhitting.
Aangezien de spot slechts een fractie van de warmte van gebruikelijke spots ontwikkelt, kan hij probleemloos onder afdaken worden gemonteerd. Het extreem draaibare lichtpaneel kan hierbij optimaal op het te verlichten oppervlak worden gericht. De combinatie van led-techniek en sensorsturing heeft een besparing van maar liefst 90% in vergelijking met gebruikelijke halogeenspots tot gevolg.

- 14,8 W led
- 90% energiebesparing
- Active-Thermo-Controlsturing
De prijs is echter rond de 170 euro, maar het lamplicht is ongeveer even scherp als daglicht.

en waar vind ik zo een lamp ?
Volgens de nieuwe normen???????Aan de muur van de buurman?????????????? :oops:

jerryke

Citaat van: Mathieu op  8 mei 2013, 01:36:22
En voor morgen gaan we nog wat op onze lauweren rusten, regen verwacht de hele dag. Dus niets te doen buiten.

hier heeft het zonnetje al de hele voormiddag zijn werk goed gedaan  ;D

jerryke

Citaat van: Flurk op  8 mei 2013, 11:51:27
Citaat van: jerryke op  6 mei 2013, 15:40:05
Citaat van: Micmac op  5 mei 2013, 22:34:18
Citaat van: Mathieu op  5 mei 2013, 19:26:36
Dat is juist, maar die moesten terug besteld worden. Dus heb ik er eentje genomen met een smalle lamp in, maar dan eentje dat ook een spaarlamp is. e staat reeds en afgesteld op 2.5 minuten branden per keer. Lamp die er in zit geeft 400 W licht, en dus zal die niet veel verbuiken.

Het verschil is enorm, Uw lamp is 400 wath , de mijne 14,8 wath en verlicht een heel stuk beter omdat het 170 led's zijn.
Bij de XLed Home-spot zorgen 170 led-lampjes voor een perfecte verlichting en een sensationeel laag energieverbruik.
Minder dan 15 Watt heeft de nieuwe hightech-spot nodig om de omgeving in stralend licht te dompelen.
Deze ongelooflijk hoge efficientie wordt mogelijk gemaakt door de toepassing van 170 led-lampjes als verlichting en een innovatieve sturing.
Deze moderne componenten hebben echter nog een groot voordeel: in vergelijking met halogeenlampen of gloeilampen hebben ze een vrijwel onbeperkte levensduur.
Een positieve invloed op de lange levensduur heeft ook de Active-Thermo-Controltechniek van STEINEL, die de led-lampen beschermt tegen oververhitting.
Aangezien de spot slechts een fractie van de warmte van gebruikelijke spots ontwikkelt, kan hij probleemloos onder afdaken worden gemonteerd. Het extreem draaibare lichtpaneel kan hierbij optimaal op het te verlichten oppervlak worden gericht. De combinatie van led-techniek en sensorsturing heeft een besparing van maar liefst 90% in vergelijking met gebruikelijke halogeenspots tot gevolg.

- 14,8 W led
- 90% energiebesparing
- Active-Thermo-Controlsturing
De prijs is echter rond de 170 euro, maar het lamplicht is ongeveer even scherp als daglicht.

en waar vind ik zo een lamp ?
Volgens de nieuwe normen???????Aan de muur van de buurman?????????????? :oops:

de buurman heeft er geen hangen, die profiteert mee van ons licht  ;D

Flurk

Laten meebetalen zou de prof zeggen. :oops:

Micmac

Jaarmarkt Aarschot en dan kijken wat het weer in petto heeft als het weer te slecht word hebben buitenactiviteiten geen zin.

Mathieu

Mijn programma is vast gelegd voor de volgende zeven weken. Maar nadien wordt ervan geprofiteerd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Dat zal zijn navenant het weer, maar ze voorspellen niet veel goeds.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Heb nog vier coniferen te weinig en als er morgen iets open is heb ik die wel bij, als ze een meter hoog zijn is het goed.

Flurk

Citaat van: Micmac op 19 mei 2013, 21:31:56
Heb nog vier coniferen te weinig en als er morgen iets open is heb ik die wel bij, als ze een meter hoog zijn is het goed.
Is er niemand in uw straat die er zo staan heeft??? Ge kunt ze vannacht misschien gaan halen, in de regen komt die toch niet buiten. :oops:

Micmac

Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 12:23:47
Citaat van: Micmac op 19 mei 2013, 21:31:56
Heb nog vier coniferen te weinig en als er morgen iets open is heb ik die wel bij, als ze een meter hoog zijn is het goed.
Is er niemand in uw straat die er zo staan heeft??? Ge kunt ze vannacht misschien gaan halen, in de regen komt die toch niet buiten. :oops:

Ik kan beter door de jungle lopen met een goede kans om te overleven dan in de hof van de buren.

Mathieu

Hier is dat gelijk, alleen ik heb geen buren, ben de enige bewoner aan die zijde van de straat. Maar de vakschool, of beter gezegd de hele school ( uiteindelijk zouden hierachter 15.000 studenten komen zitten) welke eigenaar is van de weide heeft er een groene hoek van gemaakt. Maar die hoek is al ongeveer 4 jaar niet meer onderhouden. Ze zagen enkel de takken af welke buiten de draad steken. Mooi groen, maar een kat vindt er zelfs haar jongen niet in terug.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Morgen nog eens gaan werken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Morgen nog eens gaan rondrijden, zou een aldi moeten vinden die nog buitenlichten heeft liggen met zonnepaneel.

jerryke

morgenvroeg om 7u gaan babysitten

Flurk

Citaat van: Micmac op 22 mei 2013, 22:53:36
Morgen nog eens gaan rondrijden, zou een aldi moeten vinden die nog buitenlichten heeft liggen met zonnepaneel.
Ge weet toch dat ge daar ook zon moet voor hebben en dat ze dat niet in den Aldi verkopen........... :4_1_72: