Wat gaat ge morgen doen?

Gestart door Koter, 15 augustus 2011, 20:44:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Woensdag nog een deel sierdennen gaan bijhalen, een deel oude planten uitdoen en deze dennen in de plaats, daar is maar een maal per jaar werk aan.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Maar éénmaal per jaar werk aan : ik vind dat het goed aanvoelt als jeje zo een volle dag volop hebt laten gaan in de hof, zodat je er de dag nadien nog pret aan beleefd. Dan weet je ten minste dat je iets gedaan hebt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Morgen omstreeks 11.00 uur me laten inschrijven aan de balie van ZOL. Foto's laten maken van mijn linkeroog en aan de hand daarvan zullen ze geen beslissen wat er mee moet gaan gebeuren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 18 april 2013, 01:04:57
Morgen omstreeks 11.00 uur me laten inschrijven aan de balie van ZOL. Foto's laten maken van mijn linkeroog en aan de hand daarvan zullen ze geen beslissen wat er mee moet gaan gebeuren.

Katteoog laten inzetten, dan kan je in het donker ook zien. :LOL:

Micmac

Citaat van: Mathieu op 15 april 2013, 19:26:32
Maar éénmaal per jaar werk aan : ik vind dat het goed aanvoelt als jeje zo een volle dag volop hebt laten gaan in de hof, zodat je er de dag nadien nog pret aan beleefd. Dan weet je ten minste dat je iets gedaan hebt.

Dat is nu eens juist, je weet s'avonds ook waarvan je moe bent.

Micmac

Morgen terug conniferen halen en nog wat bloemen, kan al beter de remork aanhangen.

Mathieu

Zwijg stil, die van ons heeft de reclame gezien van het Genker plantencenter. Heb nu wel een grote laadbak, dus een aanhangwagen zal niet nodig zijn denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 april 2013, 17:54:15
Zwijg stil, die van ons heeft de reclame gezien van het Genker plantencenter. Heb nu wel een grote laadbak, dus een aanhangwagen zal niet nodig zijn denk ik.

Had van de week naast een Vw-Caddy maxi gestaan en die gast kan veel meer laden dan ik, mijn auto verbleekte omdat ik vier van die coniferen tussen de zetels moest laden en dat vw ke laade 30 dezelfde coniferen gewoon achter in de bak. :4_1_72:

Koter

Citaat van: Micmac op 20 april 2013, 18:01:48
Citaat van: Mathieu op 20 april 2013, 17:54:15
Zwijg stil, die van ons heeft de reclame gezien van het Genker plantencenter. Heb nu wel een grote laadbak, dus een aanhangwagen zal niet nodig zijn denk ik.

Had van de week naast een Vw-Caddy maxi gestaan en die gast kan veel meer laden dan ik, mijn auto verbleekte omdat ik vier van die coniferen tussen de zetels moest laden en dat vw ke laade 30 dezelfde coniferen gewoon achter in de bak. :4_1_72:

Misschien de ideale auto voor u Micmac.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 20 april 2013, 18:08:52
Citaat van: Micmac op 20 april 2013, 18:01:48
Citaat van: Mathieu op 20 april 2013, 17:54:15
Zwijg stil, die van ons heeft de reclame gezien van het Genker plantencenter. Heb nu wel een grote laadbak, dus een aanhangwagen zal niet nodig zijn denk ik.

Had van de week naast een Vw-Caddy maxi gestaan en die gast kan veel meer laden dan ik, mijn auto verbleekte omdat ik vier van die coniferen tussen de zetels moest laden en dat vw ke laade 30 dezelfde coniferen gewoon achter in de bak. :4_1_72:
Rijdt die 320 km/u ?????

Misschien de ideale auto voor u Micmac.

Micmac

Heb morgen een testrit met de fulloptie.

Koter

Citaat van: Micmac op 20 april 2013, 18:35:07
Heb morgen een testrit met de fulloptie.

Die zal toch ferm moeten opgedreven worden dan?  ???
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

speed

Gaan werken op onze jaarlijkse wandeling.

Micmac

Citaat van: Koter op 20 april 2013, 19:17:58
Citaat van: Micmac op 20 april 2013, 18:35:07
Heb morgen een testrit met de fulloptie.

Die zal toch ferm moeten opgedreven worden dan?  ???

Het testmodel blijft origineel, moest ik dit model kopen dan kan ik deze Chiptuning laten inbouwen in Duitsland, want je moet ook een verborgen regeling binnenin hebben en een luchtkoeler om lucht te comprimeren, een bi-turbo en dan nog een aangepaste vering en een ander soort schokdempers, een wagen ombouwen vraagt ook wat tijd, daarbij komt nog een trajectkontrole verklikker en andere technische snufjes, het word alsmaar moeilijker.

Mathieu

Je kan je ook een Dodge Ram kopen voor transport. Rijdt wel niet zo hard maar kan heel veel laden
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.